1.

143 5 0
                                    

Ahoooj toto je můj první příběh takže dopředu se omlouvám za gramatické chyby a skloňování. A teď si užijte příběh!
Bakugo-tučně
Izuku-normálně
Ostatní-normálně a potrženě

Ahoj jmenuji se Izuku Mydoria je mi 16 let a chodím na UA Už od dětství jsem zamilovaný do kacchana ale on už mě od základní školy šikanuje. Strašně mě to mrzí ale asi s tím nic neudělám.

Ahoj já jsem Bakugo Katsuki je mi 17 let jsem delší dobu zamilovaný do Dekua a proto ho šikanuju jo to fakt dává smysl já vím...

Příběh zde;)
Ráno jsem vstal z postele a šel jsem si udělat hygienu. Potom jsem šel za mamkou která mi mezitím dělala snídani "Dobré ráno" pozdravil jsem a sedl si " dobré ráno izuku tady máš palačinky dnes jedu na týden pryč tak buď hodný" usmála se "jasně a děkuji" podíval jsem se na hodiny které ukazovali 8 :45 tak jsem si vzal tašku a šel jsem do školy. Cestou jsem potkal Uraraku a Idu. Uraraka mě hned objala a řekla " dobré ráno izuku" také jsem pozdravil a šel jsem do skříňky, tam jsem se přezul a šel do třídy. Sedím za kacchanem v zadní lavici. Sedl jsem si a potom přišel pan Aizawa a řekl nám, že pojedeme na 2 týdny na výlet. Byl jsem šťastný ale hned mě štěstí přešlo když řekl, že jsem na pokoji s kacchanem.

Ráno jsem šel neochotně do školy a hned co jsem si sedl přišel Deku. Potom přišel Aizawa a řekl že jedem na výlet a budu na pokoji s Dekem "Ts" byl jsem rád, ale nechtěl jsem to dát najevo. Hodina pokračovala a konečně zazvonilo. Potom přišel za mnou shitty hair a začal něco mlít vůbec mě to nezajímalo.

Začala přestávka a za mnou přišel Todoroki "jéé ahoj Todoroki co potřebuješ?" "Dávej si na Bakuga pozor asi má něco v plánu" a pak zmateně jsem se na něj podíval a dál to neřešil.
*time skip* konečně skončila škola a já šel do skříňky a tam byl papírek a na něj bylo napsáno *přijď ke mně Bakugo* usmál jsem se a šel ke kacchanovi. Stál jsem před dveřmi a váhal jestli zazvonit. Asi po 2 minutách jsem se odhodil a otevřel. "A-ahoj k-kacchan" strašně jsem se bál ale on to na mě viděl a... CO on mě obejmul?! Zrudl jsem jak rajče a nic neříkal.

Po škole jsem napsal papírek ať deku přijde ke mě nejen že jsem mu chtěl vyznat city ale taky jsem chtěl pomoct s balením XD. Došel jsem domů převlíkl se a nervózně jsem chodil v obýváku do doby než zazvonil. Otevřel jsem dveře a hnedka jsem si všimnul že se bojí, tak jsem ho obejmul a pozval dovnitř. "Dáš si něco? Jídlo, pití?" On jen odpověděl "dám si vodu" Bastar tak jsem mu ji nalil a čekal až to vypije abych mu to mohl říct.

Když jsem se vzpamatoval tak se mě zeptal jestli nechci jídlo nebo pití. Řekl jsem, že chci jen vodu. Co si budem lepší by byla vodka nebo nějaký jiný alkohol abych to tu psychicky dal. Šel jsem si sednou a čekal nebudu lhát ale trošičku se bojím. Hned jak jsem ji vypil tak začal něco říkat.

"Výš deku já se ti strašně za všechno omlouvám já tě nechtěl šikanovat. Šikanoval jsem tě proto že... tě miluju" To fakt dáva smysl. Dal jsem mu pusu aby nepřemýšlel nad tím jak jsem mu to řekl a taky aby neviděl jak se červenám a vlastně ho miluju... to je lepší důvod doufam..

Jak to dořekl tak jsem musel být červený až na prdeli. Byl jsem mimo ale kacchan mi dal pusu! Aaaa já se rozteču. Tvl jsem jak nějaká vlhká třináctka.

Řekl jsem mu to konečně pf nebylo to těžké neměl jsem dělat takové vlny. A on byl červené jak rak tak jsem mu dal ještě jednu a ten polibek jsem okamžitě prohloubil hehe. A omylem jsem mu šáhl na zadek ups. A on...vzdychl??? Nebo se mi to zdálo? 

Chvilku jsme se líbali a on mi šáhl na zadek. Neudržel jsem se a vzdechl jsem. Jáj trapas.
Po tom slavném trapasu nám došel vzduch a tak jsme si povídali+ začali jsme spolu chodit. Podíval jsem se na hodiny a zjistil, že musím domů jenom že pršelo a já bych nastydl. Smutně jsem si vydechl.

"Nechceš tady přespat? Rodiče se vrátí až po tom výletu"

řekl a já si pomyslel 'ne radši půjdu jak idiot ven'. Nejlepší den na svět<3

747 slov na začátek dobrý ne?
Další kapitola vyjde buď za dva dny nebo za týden uvidíme:)

Nejsem tak špatnýKde žijí příběhy. Začni objevovat