4

59 4 0
                                    

hned co to dořekl tak mi začali hořet tváře.. bože já ho miluju jsem rád že to takhle dopadlo ale teď akorát naplánovat kdy si ho označím... mám to co třeba teď hehe. Dal jsem mu pusu kterou hnedka prohloubil 

Ale že by někdo dostal odvahu? Každopádně jsem se přidal a polibek jsem hned prohloubil.. Tohle se mi začíná líbit. Když nám došel vzduch tak jsem nás posadil na postel a začal jsem mu hladit záda.

Tak teď přišel ten správný čas na můj plán začal jsem mu tady dělat na krku malé fleky ale v tom mě zastavil a řekl "já si prvně odznačím tebe tak drahé zboží jako si ty nemůže být bez cenovky" no když to dořekl tak jsem musel být červený až na prdeli a přestal jsem ve svojí práci a nechal jsem mu prostor.

Ha nechal se. Začal jsem mu dělat cucáky jako tenisáky aby každý viděl že je MŮJ! Když jsem svojí práci dokončil tak jsem si s ním lehl a začali jsme se mazlit. A nakonec jsem neodolal a zase jsme se začali líbat.. No co já ty jeho sladké rťíky miluju no nebo takhle miluju na něm všechno ty jeho smaragdové očka taky jeho roztomilý ksichtík nebo taky jeho božskej zadek hmm asi se k němu začnu modlit. Zase nám došel vzduch a tak jsem se zvedl a šel jsem si vybalit... jak já to nenávidím!

Tak jsem na něj tak koukal a musel jsem se zeptat "nechceš pomoct?" "ano prosím ale rychle nebo u toho vypustím duši" ok stačilo by normální ano ale budíš. Když jsme ho vybalili tak jsem se pustil i na svůj kufr a popravdě ten můj je ještě horší jelikož je tam ještě víc věcí no taky to v lásce moc nemám. Když jsem to konečně dodělal tak jsem se šel podívat po pokoji. My tu máme i kuchyň nebo se mi to zdá? Promnul jsem si oči a fakt že jo máme tu kuchyň a dokonce tu máme i alkohol snad nejsme jediní s kuchyní a s chlastem jinak k nám budou všichni chodit a pít.

Co si budem chce se mi spát po ty  asi 8 hodinové cestě. Tak jsem si sundal kalhoty a tričko a šel jsem spát. Škoda že se nemůžu mazlit s dekuem to by se mi lépe usínalo. A hele přišel jako na zavolání tak jsem ho rychle chytl a přitulil se k němu. Hmm voní jak jahoda zajímalo by mě jestli i tak chutná a tak jsem musel ochutnat a kousl jsem ho do tváře a řekl jsem "nejen že voníš jako jahoda ale ty tak i chutnáš" ha okamžitě zrudl ,radši jsem ho nechal a šel jsem teda spát.

                                                                     *time skip 19:38*

Zbudili jsme se akorát na večeři "zlato stávej jdeme na večeří jo" nic ani zvuk nevydal "STÁVEJ!" "co?" "stávej jdeme na večeři" "ach jo chci ještě spát" "pojď" nakonec teda vstal já jsem se oblékl a šli jsme "izu dobrý neudělal ti nic?" "dobrý? měl mi snad něco udělat?" "no nikdy nevíš" tak tohle mě zamrzelo vím že jsem ho šikanoval ale už bych mu nic nikdy neudělal...no budu si muset zvyknout. Šel jsem si sednout k volnému stolu a hned za mnou přišel shittyhair "hej bakubro dobrý?" "Jo" prskl jsem. Nebylo to hezký ale nemám na nikoho náladu, musím se nad tím zamyslet.

kde je kacchan? A tamhle je, chtěl jsem jít za ním ale hned mě Uraraka chytla a už jsem seděl a neměl šanci odejít. Vypadá smutně zeptám se ho na pokoji. "Dekuu nechtěl bys zajít za námi na pokoj? Zahrály by jsme si pravda nebo úkol."No nevim moc se mi nechce." "může přijít i bakugo" "zeptám se ho a pak uvidíme" "dobře mi už půjdeme. Tak ahoj deku" "já už jdu taky tak ahoj"

Už mě nebaví jak okolo mě furt někdo mluví. Tak jsem vstal a odešel. Když jsem přišel na pokoj tak jsem šel rovnou spát nechci nikoho vidět. Ale to bych musel být sám na pokoji hned na to jak jsem si lehl tak přišel deku a začal se ptát "kacchan si v pořádku?" " a ty když ti tak ubližuju" "ty my ubližuješ? nevšiml jsem si, neboj taky jsem slyšel co říkal todoroki a můžu tě ujistit že si to nemyslím" "o to nejde ale jak se můžu s tebou bavit když se všichni o tebe bojí abych ti něco neudělal"

konec čtvrté kapitoli myslíte si že todoroki má něco v plánu? dnes jsem napsala jen 741 slov.

Nejsem tak špatnýKde žijí příběhy. Začni objevovat