"kacchan nepůjdeme už? Já jen že už je ledová voda" "jojo pojď prcku" nejsem zas tak malý ale nechám ho. Oblékly jsme se a hned nám někdo klepal na dveře. "kacchan zajdeš tam?" "jasně" hmm zajímavé čekal jsem že bude reagovat jinak.
Šel jsem otevřít dveře a byl tam shittyhair. "co chceš?" "hele já nevím jak ti to říct ale...víš já tě strašně dlouho miluju a nechci abys chodil s dekuem" "tak to máš blbý, miluju dekua a nehodlám se ho zbavit" "já jsem ale LEPŠÍ" "v čem prosim tě jediný co tak umíš je honit si svou žížalku" heh to nečekal "stejně budeš jednou můj! a ne nějakeho cápka kterej tě podvádí.. čau" řekl a odešel. Co? jak by mě deku mohl podvádět když jsme celej den spolu? kecá jen chce aby jsme se rozešly. Heh debil
Šel jsem za dekuem a bum brečel. "kacchan já tě nepodvádím, miluju tě a nechci o tebe přijít... bojím se že ti kirishima něco udělá a nebo mi tě vezme promin že jsem takovej ale já tě vážně miluju a nechci o tebe přijít." "Zlato nepřijdeš o mě já tě taky miluju a neboj s tím debilem bych ani nebyl už neplakej ano?" "ale co když se pohádáme a on toho využije? Seš to nejlepší co mě potkalo a nechci aby mi tě někdo vzal nebo ti ublížil. to nedovolím." aaa moje srdce na tolik lásky nejsem zvyklej "nemusíš se vůbec bát si můj a neodejdu jen kulí jednomu paku co mi řekne miluju tě" "radši bych umřel jen proto že bych věděl že budeš šťastný.. Tak a teď dost bulení a pojď ke mně" řekl jsem a rukama jsem naznačil aby mě objal.
Šel jsem teda za ním a objal ho. Fakt se bojím že mi ho někdo vezme, on je dokonalý. No dobrý teď jsem jako nějaká třináctka co dělá scény, měl bych se zklidnit. "Zuzu pojď spát nebo zítra nevstaneme a aizawa nás zabije" "dobře" přešly jsme k posteli a šly jsme spát "dobrou kacchan" řekl jsem a dal jsem mu pusu.
*Time skip to 6:57*
Zbudil jsem se samozřejmě první podíval jsem se na čas a tak jsem musel zbudit dekua.. po svém "izu vsávej" řekl jsem a dal jsem mu pusu na rty.. a to ho probudilo, díky bohu alespoň jsem na něj nemusel řvát "hm kolik je?" "7:02" řekl jsem a on hned vstal a šel do koupelny. No dobrý tak to budu čekat zas hodinu než přijde řekl jsem si v hlavě. Tvl co tam dělá už se chci taky připravit "máš volno" "konečně trvá ti to jako holce" "hej to není pravda" radši jsem mlčel nemám náladu tak jsem si udělal ranní hygienu a oblékl jsem se. Přišel jsem za dekuem a podíval jsem se na hodiny. Je 7:52 už by jsme mohly jít dolů "Zuzu jsem je 7:53" "jojo jdeme" tak jsme tu akorát na čas "takže dnes protože venku prší tak budete ve společenské místnosti, dělejte si co chcete ale nic nezničte" super tak jo to dáme akorát si budu hlídat izuka aby mu shittyhair nic neudělal "kacchan jdu za urarakou ano?" "jojo jdi" no tak ho budu hlídat z dálky. Tak od tý doby co jsme přišly tak nedělám nic jiného než že hlídám izuka nebo jsem na telefonu... meh nebaví mě to tu.
*kirishimi pohled*
Domluvily jsme se s todorokim na tom že on se bude bavit co nejvíce s dekuem a já to skusím s bakugem, pokud to víjde tak todoroki by unesl dekua a já bych měl bakuga jen pro sebe. Aa bakugo někam odešel mrkl na todorokiho aby šel za dekuem a tak se i stalo. Já jsem šel pronásledovat bakuga a v rukávu jsem měl pěknou 'omluvu'. "bakubro? hele promin za ten včerejšek nevim co to do mě vjelo. Chci ti jen říct že ti to dekuem moc přeju a doufám že se budeme nadále spolu bavit."
Přišel za mnou shittyhair a začal něco mlít. " skončils? mě to vůbec nezajímá. Je mi jasný že se přetvařuješ jen abych se s tebou začal víc bavit a ty jsi mohl něco udělat izukovy takže si tu tvojí omluvu strč někam, mě to nezajímá" "ale já to myslím vážně" "nenech se vysmát jdu za izukem takže drž už hubu a nech nás bejt rozuměls?!" řekl jsem a chytil jsem ho pod krkem "ano ano ale pusť mě" "fajn" ehm moje nervy trpí zajdu za izukem a poprosím ho jestli nepůjdeme na pokoj
*todorokiho pohled*
tak jo jdu za ním "ahoj izu" "ahoj?" "hele proč jsi vlastně s bakugem?" "miluju ho, je to ten nejlepší člověk kterého jsem kdy potkal" "a víš o tom že tě podvádí s kirishimou?" ale ale úsměv nám opadl "ne nepodvádí včera byl celý den se mnou a dneska se s nikým nebavil" "jsi si jistý? v tom případě kde je teď?" "no tamhle..co kde je?" plán mi vychází heh "promin ale já ti to říkal" neboj se budeš můj "kacchan pujdem?" co kde se tu vzal? "jojo pojď potřebuju si s tebou promluvit"
tak jo a máme tu konec 6 kapitoly která má 844 slov.