Anlatılmayanlar

123 16 0
                                    

Genç kız elini alnına vurup iç çekti.
Hawkmoth yine Sass'i zamanı geri alması için zorlamıştı anlaşılan.
Dönüşmek için ağzına son lokmasını atan Tikki'yi bekledi.
Tikki kurabiyeyi tamamen yutunca hazır olduğunu söyledi ve genç kız ağzını araladı.
"Benekler!"
Zaman yine birbirine girmişti. Ve yine herşeyi düzelteceklerdi.
Telefonundan partnerini aradı ve yo-yo telefonunu kulağına götürdü.
"Miyav leydim!"
Arkasını dönünce partnerini gördü. Telefonundan çağrıyı kapattı ve partnerine yöneldi.
"Sana da merhaba Kara kedi."
Kara kedi gözlerini etrafta gezdirdi.
"Yine aynı sorun ve biz yine uzaya mı çıkmalıyız?"
"Evet! Artık gerçekten sıkıldım. "
"Ee.. Saat kaç leydim?"dedi kedi bıkkınlıkla...
Genç kız elini yo-yosuna attı.
"Bu sayaç bize her zaman saati gösterecek kedicik . Yanii şuan saat 19.00 ve bir uzay yolculuğu için harika bir zaman."

Sihirli makaron ve peyniri yemek için ellerine almışlardı Ama bir sorun vardı.

Beyaz kedi tam karşılarında duruyordu...

Zamanın birbirine girmesi buna neden olmuş olmalıydı.
Genç kız istemsizce ellerini ağzına götürdü. Sarışın genç ise neler olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Onlar sessiz kalırken buz mavisi gözlerini ikiliye çevirdi Beyaz kedi.
"Oww... Leydim. Seni çok özledim.Bana mucizeni ver!"

Gece saçlı kız korkarak geri adımladı.
"H-hayır . Tekrar olmaz!"
Kara kedi kaşlarını çatmıştı ve Beyaz kedi'ye doğru adımladı.
Uğur böceği korkarak ellerini Kara kedi'nin koluna koyup onu geri çekti.
"Dur! Lütfen ... O çok tehlikeli. K-kimliğimi biliyor."

Beyaz kedi bir kahkaha attı. Elinde beyaz bir ışık topu belirdi ve ikiliye yaklaşmaya başladı.
"Bana mucizeni ver leydim ve sonsuza kadar mutlu olalım."
Kara kedi fısıldayarak konuştu.
"Kim bu?"
Genç kız çekinerek cevap verdi.
"O... Sensin."
"Ne?"
Üstlerine gelen beyaz ışık topu ile geri çekildiler.
Kara kedi , genç kızı belinden tutup kendine çekti. Sopasını uzatarak uzaklaştı oradan .
Beyaz kedi de peşlerinden geliyordu.
"Leydim!Mucizeni ver bana!"

Kara kedi olabildiğince çabuk bitmesini istiyordu bunun . Bu yüzden elindeki peyniri anında ağzına attı. Genç kız da elindeki makaronu ağzına attığında uzay güçlerine erişmiştiler artık.
Kanatlarını açıp yükselecekleri sırada
Beyaz kedi'nin sesi duraksamalarına neden oldu.
"Benden kaçamazsın Mari-"
"Kara kedi gidelim!"
"Mari mi?" Genç kız duraksamıştı biraz . Kimliğini bilmemeliydi Kara kedi .
"Y-yanlış duymuş olmalısın. G-gidelim . Bitmesini istiyorum."
Kara kedi sadece sustu ve atmosferin dışına çıktılar. Uyduda gerekli işlemleri yapıp zamanı düzelttiler.
Uğur böceği her şeyi düzeltti. Dünya'ya döndüklerinde Uğur böceği yorgun olduğunu söyleyip gitmek istedi ama bu olmadı. Çünkü Kara kedi konuşmak istiyordu ve bunu şimdi yapacaklardı.
"Bana anlatmadığın şeyler var leydim."
Genç kız kaçamayacağını anlamıştı.
Her zamanki yerlerine gelmişlerdi ve
Uğur böceği konuşmaya başladı . Herşeyi anlatmıştı . Kara kedi fazlasıyla suskundu. Söylediği tek şey
"Anladım"
Olmuştu.
Genç kız artık gitmek istediğinde ona engel olmadı.
Kara kedi Uğur böceği gittiğinde ayağa kalktı .
Evinin tersi yönünde ilerledi. Minik pastanenin önüne geldi ve kızın tuzak kapısından odasını izlemeye başladı.
Ve evet! Kedi hisleri yanılmamıştı.
Mari... Marinette olduğunu anlamak zor değildi.
Genç kız ,Tikki ile olanları konuşurken onu fark etmemişti.
Sarışın genç oradan uzaklaştı ve evine gitti .
Dönüşüp kendini yatağa attı. Düşünceliydi ama bu gülümsemesine engel değildi.
"Adrien kimlikleri öğrenmemeniz gerekiyor!"
"Bekleyeceğim Plagg . Hawkmoth'u yenene kadar bekleyeceğim. Leydim'i bekleyeceğim . Ve akumalanmayacağım . Asla!"
Plagg genç çocuğun söylemeye başladığı romantik sözlerden hoşlanmadığı için peynirlerine gömülürken Adrien ise günün yorgunluğu ile uykuya daldı.






Ya nasıl ya nasıl ya!
Ephemeral'da Beyaz kedi görmeliydik!

Neyse .
Bence Beyaz kedi'nin olduğu gibi karşılarına çıkması Uğur böceği'nin kimliğini riske atar.
Ve nedense bu bana çok önemli geliyor.
Sonra görüşürüz.

Miraculous: OneshotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin