✨İyilik✨

272 24 4
                                    

Kara kedi ve Uğurböceği Eyfel kulesi'nin tepesinde Paris'i izliyorlardı.Bir süre sonra yakınlardan gelen çığlık ve yardım sesleri ile kuleden aşağı indiler .
İnsanların kaçarak geldiği yönde
pembe elbiseli elinde ona göre epeyce büyük bir silah olan şirin bir kız belirdi. Gölgemoth'un yeni kurbanı olan bu ufaklık insanları sevimli birer hayvana çeviriyordu elindeki silahı kullanarak.
"Hey Şeker delisi! Kara kedi'nin sesi ile akumalı yüzünü ona çevirdi.
"Hayvanların sokakta başıboş gezmesi tehlikelidir!" Genç kız neşeli bir sesle Kara kedi'ye gülümsedi.
" Kediciklere bayılırım! Ama yumuşak tüylü olanlara."
Kız elindeki silahı ona doğrultup elini tetiğe götürdü. Ateş ettiğinde Kara kedi renkli ışık topundan kaçmayı başarmıştı .
Diğer yandan ise Uğur böceği bir plan yapmaya çalışıyordu.
Şanslı tılsımını kullanmaya fırsatı bile olamadan parlak ışık toplarının esiri olmuştu. Gözleri kapanmadan
önce gördüğü son şey Kara kedi'nin de
ışınlara maruz kaldığıydı.

~ ✯*`。*゚+☆ ~.

Kara kedi gözlerini açtığında karşısında ki mağaza vitrinin de ki yansıması ile karşılaştı.
Yansımanın kendi yansıması olduğunu anlayana kadar sadece baktı.Kafasını sola yatırdı . Ve yansıma da aynısını yaptı . Sağ patisini kaldırdı ve evet yansıma da aynısını yaptı.Neler olduğunu anlayana kadar bir kaç hareket daha yaptı.Neler olduğunu nihayet anladığında neon yeşili gözleri sonuna kadar açıldı.Ellerinin yerinde ki partilere baktı.
"Ne ben bir kedi miyim? Bu nasıl olur?!"
Bir süre de arkasında duran ve bazen de ayaklarına dolanan kuyruğunu inceledi.
"Olamaz!Leydim ,leydimi bulmalıyım."
Bir süre etrafa bakındı. Etrafta gezindi .Patisini kaldırdı ,tam bir adım daha atacakken patisinin altından yükselen tiz çığlık ile patisini geri çekti ve bakışlarını yerdeki küçük uğur böceği'ne çevirdi.
"Leydim b-bu sen misin?"
"Başka kim olabilir şapşal kedi."
"Ama ama sen çok çok miniksin."
Patisini ona uzattı . Uğur böceği kendisinin belki de elli katı olan pofuduk patinin üstüne çıktı .
Kara kedi onu kafasının üstüne tam iki kulağının arasına koydu.
"Ve çok tatlısın."
"Kedi teşekkür ederim ama akumalıyı bulmalıyız ! Sonsuza kadar Uğur böceği olamam."
"Peki leyd-"
Kara kedi tam arkasından gelen havlama sesi ile arkasına döndü.
Kocaman bir köpek ona doğru koşuyor ve bir yandan da havlıyordu.
"Leydim sıkı tutun" dedi ve Uğur böceği'nin konuşmasına fırsat vermeden koşmaya başladı.
Nihayet önüne çıkan ağaçlardan birine tırmandı ve dalların arasına saklandı.Soluk soluğa kalmıştı.
"Kara kedi ben uçabiliyorum . Hatırlatırım."

"Yanımdan ayrılmanı istemiyorum. Doğada binlerce Uğur böceği var. Ve seni kaybedersem tekrar bulmam çok zor "

"Haklısın sanırım."

Kara kedi tehlike geçtikten sonra ağaçtan yavaşça indi , Paris'in sokaklarında gezmeye başladı ve akumalıyı bulmaya çalıştı.
Louvre müzesi civarında sonunda onu bulmuşlardı.Bir duvarın arkasına saklandılar ve bir plan kurmaya çalıştılar. Akumalının hayvanları sevdiği aşikardı. Planlarının işe yaramasını dileyip harekete geçtiler.
Kara kedi Uğur böceği'ni uygun bir yere bıraktı. Yani akumalının yakınına . Sonra kendisi de ona yaklaştı.
Kıza bir kaç şirinlik yaptı.
Kız onu kucağına aldı ve başını okşadı.
"Şirin Kedicik! Üzgünüm ama yapmam gerekenler var." Tam kediyi yere bırakacakken Kara kedi pençeleri ile silaha sarıldı.Kızın elinden kayan silah yere düştü ve aktif oldu.Kara kedi fırsattan istifade
kızın elinden kurtulup tetiği çekti ve
Uğur böceği'ni tekrar bir insana dönüştürdü.Uğur böceği silahı kırıp içindeki akumayı yakaladı.
Her şeyi eski haline çevirmeden önce yerde duran ufak kediciği kucağına aldı .
"Ve sen de çok şirinsin kedi.Acaba hep böyle mi kalsan? Çok tatlısın ."
Kara kedi çapkın bir şekilde miyavladığında kızardığının farkına vardı. Boğazını temizleyip kediyi yere bıraktı.
"Her neyse . "
Yo-yosunu açtı ve bağırdı.
"Mucize Uğur böceği!"
Yo-yosundan çıkan binlerce uğur böceği'ni serbest bıraktı.
Kara kedi tekrar sarışın bir kahramana döndü.
Yumruklarını tokuşturdular.
İkisi de yerde oturup neler olduğunu kavramaya çalışan küçük kızın yanına gittiler.
"Hey ! Sorun neydi?" Kara kedi onun omzuna elini koyup kendisine bakmasını sağladı.
"Kara kedi! "Kız göz yaşlarını tutamadı ve siyah kostümlü kahramana sarıldı.
Kara kedi önce şaşırsa da kollarını küçük kızın bedenine sardı.
Küçük kız ayrıldıktan sonra konuşmaya başladı.
"Ben ben her gün binlerce hayvanın vahşice katledilmesine dayanamadım. İnsanların onlara neden bu kadar kötü davrandıklarını anlayamıyorum.
En son insanların da hayvanlar gibi hissetmelerini istediğimi ve bir adamın yüzüme konuştuğunu hatırlıyorum."
Kara kedi ve Uğur böceği bir küçük kıza bir de birbirlerine baktılar.
"Bak ne diyeceğim ufaklık , ismin neydi?"
"Luna ."
"Hayvanları çok seviyorsun ha?"
"Evet !"
"Hayvanların zarar görmesini istemiyorsan bunun için bir şeyler yapabiliriz. Sana seve seve yardım ederim."
"Ve ben de öyle ! "
Uğur böceği neşeli bir şekilde partnerini desteklemek için elini onun omzuna attı.
"Çok çok teşekkür ederim..."
"Leydim ufaklığı evine ben bırakırım . Sonra buluşmaya ne dersin?"
"Olur kedicik."

______________________________________

Eyfel kulesine geri dönen kahramanlarımız şehrin ay ışığındaki manzarasını izliyordu.
"Biliyor musun leydim ? Dünyayı iyilik kurtaracak ."
Uğur böceği, Kara kedi'nin bu ani sözü ile şaşırmıştı.
"Bugün Luna ile tanışınca bunu daha iyi anladım."
Uğur böceği gülümseyip kediye hak verdi.
"Haklısın Kedicik. Luna gibi insanlar iyi ki var !"













♥️🐾

Miraculous: OneshotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin