~~Coreea~~
Baietii din BTS tocmai avusesera aseara ultimul lor concert dupa care urma sa ia o pauza pana la urmatorul comeback.
Ceo Big Hit a stabilit deja cu managerul trupei unde ii va duce pe baieti in aceste 3 luni. Stiau cat de greu le este baietilor sa stea in fiecare zi in camera de hotel si sa aiba iesiri foarte rare. De aceea au hotarat sa gaseasca un oras dintr-o tara unde este o posibilitate minima sa fie fani kpop.
Dupa concert, baietii s-au intors la hotelul in care erau cazati. Toti s-au aruncat in pat foarte fericiti fiindca au terminat si acest concert. Simteau ca li s-a luat o piatra de pe suflet iar in mintea lor predomina momentele de pace si liniste, de distractie, vacante si multe alte chestii tari pe care aveau sa le faca. Niciunul nu scoase niciun cuvant ci s-au schimbat repede in pijamale si au adormit.
La ora 9 am telefonul lui Namjoon suna, iar Jin care dormea in camera cu el, s-a trezit si el la randul lui.
-Alo? Acum? Ok, ne imbracam si venim daca este asa de important.. spuse Namjoon.
- Cine era? a intrebat Jin
- Managerul.. A spus sa mergem toti in 10 minute la restaurantul de la parterul hotelului
- Sunt curios ce mai vrea
- Mie-mi spui?
In timp ce Namjoon se duse la baie, Jin s-a dus sa-i trezeasca pe ceilalti.
In 10 minute au iesit toti din camere si au plecat spre restaurant. Aveau fetele umflate de oboseala iar ochii erau incetosati. Au coborat cu liftul iar Suga a spus cu o voce ragusita:
- E si Ceo aici! Ciudat...
Toti erau uimiti de prezenta lui la ora aceasta matinala aici. S-au apropiat de masa si s-au asezat fara sa spuna nimic, asteptau sa li se explice ce se intampla.
- Buna dimineata baieti! spuse Ceo
- Buna dimineata! Au spus toti in cor
- Ati dormit bine? Intreaba managerul
-Ca printesele! spuse Taehyung razand.
- E bine daca ai chef de glume de dimineata, spuse acesta serios. Sa inteleg ca da!
Fara sa auda ceilalti, Ceo ii spune managerului: "Le spunem vestea dupa ce mananca, poate le stricam pofta de mancare". Managerul a dat aprobator din cap si le-a facut semn baietilor ca pot manca.
In gandul fiecaruia dintre membrii se gasea aceeasi intrebare "Oare ce pun la cale?". Nedumerirea era foarte mare, iar atunci cand cei doi au inceput sa sosoteasca era clar ca le ascundea ceva.
- Puteti spune acum de ce ne-ati chemat? Ne indoim ca ati facut asta doar ca sa luati micul dejun cu noi. Ne scundeti ceva? Spuse Namjoon
- Vezi tu Namjoon, presupui bine! Eu si managerul vostru ne-am consultat foarte mult.
- Cu privire la ce? spuse Taehyung
- Lasa-ma sa termin! Dupa cum bine stiti, ati muncit foarte mult iar urmatorul comeback il veti avea peste 3 luni jumatate. Stim cat va e de greu sa stati mereu in camera de hotel si sa aveti iesiri limitate. Dar aici in Coreea nu se poate si nici in alte tari asiatice. Aveti multi fani iar daca va vor vedea, vor fi in stare sa faca orice numai sa obtina ceva de la voi, si este intimidant acest lucru. Apoi ne-am gandit si la alte tari de prin America si Europa. Si insfarsit am gasit una.
- Ce vreti sa spuneti? Intreaba Jungkook nedumerit
- Am gasit in Europa o tare in care nu se promoveaza kpop. Veti sta 3 luni in Romania! Spuse managerul
- Cee? la unison.
*Jungkook*
- Nu vad rostul reactiei voastre, spuse Ceo indignat.
- De ce trebuie sa mergem acolo? De ce nu putem merge si noi o perioada acasa, la familiile noastre? Am spus eu.
Tocmai ieri ma gandeam ca dupa acest ultim spectacol sa ii cer directorului sa-mi dea o vacanta. Vroiam doar sa ma duc sa-mi vizitez familia, imi era foarte dor de ei. Imi era dor mai ales de mancarea delicioasa a mamei mele si de iesirile cu tatal meu in parc ca intre baieti.
- Nu, nu puteti! A spus managerul
- Nu este doar o vacanta. Dupa cum am spus, urmatorul comeback il veti avea peste 3 luni jumatate. Veti filma MV-ul in Romania caci sunt niste locuri potrivite pentru ceea ce vreau sa apara in urmatorul MV. Pana atunci va veti antrena.
- M-ati luat prin surprindere, dar nu cred ca va fi asa rau, spuse Jimin.
- Fara fani sacaitori? Mie imi convine, a spus J-hope razand.
- De asemenea, pentru ca Jungkook nu si-a terminat studiile, va merge la liceu. A spus Ceo
- Nu cred ca e posibil. Nu stiu romana, am spus eu cand m-am trezit din gandurile mele
- Am gasit intr-un liceu din Bucuresti, un profesor care este de romana dar care stie coreeana si chiar a predat intr-un timp aici, in Coreea! mi-a raspus Ceo
- Nu putem sa ne razgandim? Nu? A intrebat Jin
- Nu, totul este stabilit de acum mult timp. A raspuns managerul
- Si cand vom pleca? Am intrebat eu
- Stiu ca este timpul scurt, dar peste 3 zile. Plecarea va fi la miezul noptii ca sa nu stie nimeni unde va veti duce. Nu mai am timp sa stam de vorba asa ca voi pleca. Am multa treaba si cu celelalte trupe, a spus Ceo ridicandu-se de la masa. La revedere baieti!
- La revedere! la unison
- Si eu trebuie sa plec asa ca va las sa va puneti ordine in ganduri, sa discutati si sa va pregatiti de plecare, ne-a spus managerul ridicandu-se si el de la masa.
####
Baietii s-au intors in camerele lor. Toti aveau expresii nedumerite pe fete.
- Voi n-ar trebui sa fiti asa deprimati, macar nu va duceti la scoala ca mine, a spus Jungkook razand.
Dintre toti doar J-hope si Jimin pareau mai luminati la fata, iar acum si Jungkook, restul erau seriosi. Dintr-o data Tae a inceput sa strige vesel:
- Priviti partea buna, mergem in Europa. Europencele sunt frumoase. Si scapam de fanii nebuni, putem sa ne plimbam pe strada cum vrem. Eu zic sa dam petrecere!!
Tae a inceput sa danseze iar ceilalti l-au urmat. Se parea ca deja s-au obisnuit cu vestea mai ales dupa comentariul amuzant al lui Tae.
Sper ca nu s-a plictisit nimeni la acest capitol si va place cum am inceput. Sa-mi spuneti daca vreti mai mult dialog sau daca ar trebui sa scriu mai mult despre gandurile personajelor. Voi posta urmatorul capitol foarte curand, in seara aceasta sau maine! Am sa pun un capitol pe zi si daca reusesc am sa pun si cate 2. Pe curand! ^^
CITEȘTI
New Country (BTS fanfiction)
Фанфик-Pauza- Elena are aproape 17 ani si iubeste tot ce tine de Coreea. Marele ei vis este sa-si construiasca un viitor acolo. Ceo Big Hit hotaraste sa-i trimita pe baietii din BTS intr-o "mica vacanta" in Romania. Oare acestia se vor intalni? Oare pov...