3. "Ai grija!"

1.6K 65 6
                                    

Razele de soare intrau pe fereastra si imi mangaiau fata. Am deschis ochii iar pentru cateva momente am ramas nemiscata, eram intr-o camera nefamiliara, nu era camera mea. Pentru un moment uitasem ca acum locuiesc la matusa mea, camera aceasta e foarte diferita de a mea, de acasa. Aveam de gand sa o renovez. Peretii sunt albi iar mobilierul e de o culoare neagra, frumoasa. Imi placea mobilierul doar ca peretii imi inspirau o stare de... singuratete. Vreau sa le schimb aceasta culoare nuda intr-una mai vesela, sa umplu peretii cu postere si sa-mi insir lucrurile pe mobilier ca sa para o camera mai primitoare.

Am stat si m-am gandit pret de cateva momente la acest lucru dupa care, observand razele de soare, am inceput sa ma panichez "Cat e ceasul? Am dormit prea mult!! Voi intarzia chiar la prima zi de cursuri! Voi avea probleme cu profesorii din prima zi! "

M-am uitat la ceas, acesta indica ora 8:30 iar eu trebuia sa fiu la scoala de la ora 8. Trebuia. Ceasul meu nu a sunat, mi s-a mai intamplat de cateva ori acest lucru si nu mi-a dat prin cap ca se va intampla chiar astazi.
Matusa mea nu era la aceasta ora acasa, trebuia sa fie la o ora foarte matinala la serviciu.

M-am ridicat repede din pat si am fugit in baie pentru a-mi face rutina de dimineata.
"Rahat, parul si fata mea arata ca naiba! Trebuie sa fac ceva rapid! " Mi-am spus in gandul meu. M-am spalat repede apoi am luat-o la fuga spre dormitor. Marea mea problema "Cu ce ma imbrac?" - Pentru ca era o zi insorita si calda am ales sa port doar jeans negri si un tricou turcoaz. Mi-am pieptanat repede parul si l-am prins cu o clamita foarte draguta la spate.

Nu am mancat fiindca nu mai aveam timp, urma sa imi iau ceva in drum spre scoala sa mananc. Mi-am luat geanta si m-am incaltat cu o pereche de tenesi albi dupa care am plecat. Faceam un sfert de ora pana la scoala asa ca am plecat pe jos.

"Am ajuns insfarsit la scoala" mi-am zis in gand si am intrat pe poarta liceului. M-am grabit cat de repede am putut sa ajung la usa clasei. Ceasul indica 9:10. "Minunat, am intarziat si la a doua ora! "

Mi-am tras sufletul pentru un moment dupa atata alergat si am batut la usa. Am intrat in clasa iar toate privirile erau atintite asupra mea. Puteam distinge cu usurinta unele soapte din clasa "Cine se crede sa intarzie din prima zi?" "Chiulangie!"

- Ma scuzati de intarziere, domnule profesor! Am spus eu dupa ce mi-am facut putin curaj.

Nu stiam ce sa fac printre atatia necunoscuti, cum sa reactionez. Asteptam consimtamantul profesorului de a ma putea duce in banca, dar parca timpul se oprise in loc.

- Te iert astazi pentru ca esti noua din cate se vede, dar sa nu se mai repete. Poti merge la locul tau!

"Locul meu?" M-am uitat prin clasa si zaream doar fețe necunoscute care nu imi inspirau incredere. Atunci am vazut-o pe Livia care statea iarasi cu fata in pamant si coatele pe banca.

M-am deplasat pana la banca ei si m-am asezat. I-am spus un "Buna!" cu un mic zambet pe buze iar ea mi-a raspuns cu acelasi zambet. M-am gandit sa nu incep acum o discutie cu ea deoarece riscam sa-mi creez iar probleme cu profesorul.

Am fost uimita de faptul ca ne-a predat din prima ora. In vechiul meu liceu nu se intampla asa ceva.
Livia a stat cu capul in jos toata ora si a scris tot ce i se dicta, pe cand eu am ramas de multe ori in urma. Aici se preda foarte repede.

Ora s-a terminat iar acum era pauza cea mare. Pe holul care ducea in curtea scolii, am vazut un automat de cafea, asa ca m-am gandit sa o invit pe Livia sa facem o mica plimbare.

- Vrei sa iesim afara sa ne plimbam? Sa ne cunoastem mai bine daca tot suntem colege de banca.

S-a uitat in gol, dupa care a schitat un zambet in coltul buzelor si a spus "Bine" cu o voce foarte calda.

Am fost si ne-am luat amandoua cate o cafea, dupa care am mers in curtea scolii unde ne-am asezat pe o banca langa un copac. Desi afara era cald, frunzele incepusera sa se ingalbeneasca si sa cada. Livia isi savura cafeaua si era foarte tacuta, de aceea m-am hotarat sa incep eu conversatia.

Am bombardat-o cu tot felul de intrebari care imi veneau in minte, despre toate chestiile posibile. Deobicei nu eram asa vorbareata dar cu ea ma simteam libera sa spun orice. Spre surprinderea mea, imi raspundea la toate intrebarile, ba chiar mai adauga cate ceva de la ea. Ajunsesem la un moment dat sa-mi puna ea mai multe intrebari.
Am aflat ca ea era dintr-o familie instarita, parintii ei calatoreau mult din cauza serviciului iar ea statea mai mereu singura... si cu menajera:))
Ii placea sa joace basket, ca si mie, deci aveam o pasiune comuna. Am facut schimb de numerele de telefon si de adresele de facebook. Aceste douazeci de minute crecusera repede iar soneria sunase in semn ca trebuia sa mergem la clasa.

Ziua trecuse repede iar eu si Livia am devenit foarte apropiate. Ceea ce ma macina este de ce era marginalizata de restul clasei. Nu am vrut sa o intreb astazi caci vroiam sa ne imprietenim, nu sa o fac sa se simta incomod. Aveam destul timp de acum incolo sa discutam despre asta. Spre seara mi-am sunat parintii sa le povestesc noutati despre mine si despre faptul ca mi-am facut o prietena foarte buna. Scopul meu era sa le arat ca ma descurc si totul este in regula. Au fost incantati sa auda vesti bune despre mine si mi-au zis "Ai grija de tine acolo.. Sa nu o superi pe matusa si sa o anunti de fiecare data cand vrei sa iesi in oras, ca sa nu se ingrijoreze. Vezi ce faci la scoala si cu cine stai. Te iubim mult! Pa pa!"

~~Coreea~~

Venise ziua in care baietii trebuiau sa plece in Romania. Avionul decola la miezul noptii ca sa nu fie probleme cu fanii. Baietii isi pregateau bagajele pentru "mica" vacanta din Romania. La ora 23:00 au plecat impreuna cu managerul spre aeroport. Acesta nu mergea cu ei fiindca compania avea nevoie de el in Seul, iar cu baieti mergea un alt angajat al Big Hit.
Dupa ce au terminat toate formalitatile s-au urcat in avion si fiecare si-a gasit un loc. Jungkook s-a asezat in partea stanga la geam si a scos castile din buzunar, Tae langa el, in fata lor erau Suga si J-hope, pe partea dreapta Jimin si Jin iar in fata lor Namjoon.

Avionul a aterizat in Romania la ora 2 PM. Baietii au iesit afara iar in fata aeroportului era o masina neagra parcata si un domn imbracat in uniforma ce avea in mana o plancarda cu numele lui Namjoon, liderul trupei. Si-au pus bagajele in masina dupa care au plecat spre noua lor locuinta.

Elena si Liv tocmai ieseau de la ore. Si-au luat ramas bun si fiecare a plecat spre casa ei. In apropierea liceului era o trecere de pietoni fara semafor. Eli s-a asigurat ca nu trece vreo masina, dar cand sa traverseze a primit un mesaj de la Liv "Elenaa vrei sa dormi deseara la mine? Sunt singura acasa si sunt fricoasa... comandam pizza", i-a trimis la randul ei un mesaj in care ii accepta invitatia. Eli a pasit pe trecerea de pietoni fara sa se mai asigure inca o data, iar din partea stanga venea o masina. Ea avea castile in urechi si nu a auzit-o.

Cand si-a intors capul in partea stanga, a vazut o masina neagra ce era foarte aproape de ea.. S-a facut alba ca varul la fata iar corpul ei incremenise de spaima...

Acesta e al treilea capitol, sper ca va placut si imi veti citi povestea in continuare. Voi pune next deseara cel mai probabil si astept, dupa cum am spus si in celalalte capitole, sa-mi lasati un comentariu cu parerile voastre. Pe curand dragii mei! ^^

New Country (BTS fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum