1

488 42 2
                                    

selamlar, uzun zamandır yazmak istediğim kurguyu sonunda yazabildim. kısa bir kurgu bu yüzden en fazla 10 bölüm yazarım. iyi okumalar.

---

"hey chaeyoung, bugün yeni bir mahkum gelecek."

jisoo'nun elindeki dosyayı masama atarcasına koyması ile elimdeki kalemi bırakıp kafamı kaldırdım ve jisoo'yu izledim.

"düzgünce bırakabilirdin."

jisoo bana itici bir gülümseme bıraktıktan sonra masamdaki dosyayı elime alıp kapağını açtım ve kaşlarımı çatıp dosyayı incelemeye başladım. okuduklarım ile beynimden aşağıya kaynar sular akmaya başlamıştı.

"aklının ucundan bile geçemeyecek şeyler değil mi?"

jisoo'nun bana yönelttiği soru ile onu onaylarcasına birkaç mırıltı çıkarttıktan sonra konuştum.

"bunları on dokuz yaşındaki bir kız nasıl yapabilir ki?"

"aile kızın üstüne yüklü bir miktarda para ile dava açmış. çocuklarının katilinin peşine güzelce düşmüşler."

"peki olay yerinde hiç tanık var mıymış? çünkü burada çocukların üzerinde kızın hiçbir parmak izine veya dna örneğine rastlanmadığı yazıyor."

"biz dedektif değiliz chaeyoung, ölen çocukların yanında bu kız varmış ve çocukları o öldürmüş."

elimdeki dosyayı derin bir nefes alarak kapattıktan sonra sandalyemde arkama yaslandım.

"bloğumuza daha önce bu kadar ağır bir suçla kimse gelmemişti."

"lütfen, jennie'yi es geçme."

jisoo'ya büyük bir gülümseme sunduğumda o da bana aynısını yapmıştı.

"komiser jennie'den neden bu kadar hoşlanmadığını anlamıyorum."

"çünkü chaeyoung, buraya geldiğim ilk günden beri benimle uğraşıyor. ben de onunla uğraşıyorum tabii."

jisoo'nun cümlesinden sonra kapının jennie tarafından açılması ile gülmeden edememiştim.

"eğer buraya ağzınızı yormaya geldiyseniz hiç gelmeseydiniz."

jisoo'nun ellerini teslim olurcasına kaldırıp gülerek odadan çıkması ile arkasından ayağa kalkmıştım. kapıya doğru ilerlerken jennie'nin koluyla beni durdurması ile durup onu izlemeye başladım.

"chaeyoung, şu yeni gelecek olan kızın dosyasına baktın mı?"

başımla onu onayladıktan sonra jennie konuşmasına devam etmişti.

"biliyorum üzerindeki suçlamalar fazla ağır fakat kız hiçbir şekilde suçunu kabul etmiyor. hiçbir yerde parmak izine rastlanılmadı ve olay yerinde görgü tanığı da olmadığı için kesin olarak onun yaptığından emin olamam. infazı için dilekçe gelse de suçsuz yere bir genci öldürmek de istemiyorum. bu yüzden senden onu konuşturmanı isteyeceğim."

bir elimi saçlarımın arasına atıp ensemi kaşıdıktan sonra jennie'yi izledim.

"haklısın, elimden geleni yapacağım."

"bir de, kim jisoo'ya söyle bir daha arkamdan altına işiyor demesin."

jennie'nin söylediği şey ile gülmeme engel olamamıştım. jennie kaşlarını çatınca kendimi tutup başımla onu onayladım.

"tamam ona söyleyeceğim."

"güzel."

jennie ile birlikte bulunduğumuz odadan çıktıktan sonra bloğun kapısı jisoo tarafından açılmıştı.

ejecución, chaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin