3

194 25 4
                                    

"lalisa."

lalisa'nın yattığı yatakta bana dönüp beni izlemesi ile ona minik bir gülümseme bırakmıştım. lalisa yavaşça yattığı yerde doğrulup korkuyla beni izlemeye başlamıştı.

"infaz günüm mü geldi?"

"hayır, hayır. sadece senden bir şey isteyecektim."

lalisa başıyla beni onaylayınca parmaklıklara doğru yaklaşıp derin bir nefes verip konuştum.

"sana inanıyorum lalisa ve bu söylediklerim aramızda kalacak tamam mı?"

lalisa heyecanla ayağa kalkıp parmaklıklara yaklaşınca beni dinlediğini belli etmişti. ben ise sadece ikimizin duyabileceği şekilde konuşmaya başlamıştum.

"dün jennie ile çocukların ailesini ziyarete gittik ve orada, o evde bahsettiğin adamı gördüm. bunu jennie'ye anlatmadım fakat seninle tekrardan o eve gidip beni doğrulamanı istiyorum. jennie ve jisoo'nun bundan haberi var fakat bunu gizlice yapmamız gerekiyor."

lalisa'nın gözlerine baktığımda gözlerinin içinin güldüğünü fark etmiştim, başıyla beni onaylamıştı ve heyecandan yerinde duramıyordu neredeyse.

"teşekkür ederim bayan park, bana inandığınız için teşekkür ederim."

lalisa'ya bir gülümseme daha sunup cebimdeki anahtarla parmaklıkların kapısını açtıktan sonra onun içeriden çıkmasına izin vermiştim. anahtarları tekrardan cebime koyup yavaş adımlarla uzun koridorda ilerlemeye başladık.

lalisa ile birlikte koridorun sonundaki jennie'nin odasından içeriye girdikten sonra boğazımı temizleyip konuştum.

"jennie, bir sorun olmayacağına eminsin değil mi?"

"hayır chaeyoung, sadece çok dikkatli olmalısın."

kafamla jennie'yi onayladıktan sonra jennie gözlerini lalisa'ya çevirdi.

"sen de aynı şekilde lalisa, eğer aklından kaçma gibi bir fikir geçirirsen işleri hem bizim hem de kendin açısından berbat edersin."

lalisa başıyla jennie'yi onaylayıp konuştu.

"bayan kim, söz veriyorum bayan park ne derse onları yapacağım."

lalisa fazla tatlı durduğu için ona gülmeden edememiştim. jennie'nin onayını aldıktan sonra birlikte onun odasından çıkıp bloğun kapısının önünde bekleyen jisoo'nun yanına gittik.

"chaeyoung, istersen sizinle gelebilirim."

"hayır, halledebilirim."

bloğun kapısını açtıktan sonra dışarıya ilk önce ben çıkmıştım. etrafı kontrol ettikten sonra kapının önünde duran jennie'nin arabasının arka kapısını açıp benden işaret bekleyen lalisa'ya işaret verdim.

lalisa hızlıca arabanın arka koltuğuna oturunca kapıyı kapatıp sürücü koltuğuna bindim ve zaman kaybetmeden arabayı çalıştırıp sürmeye başladım. çıkış kapısında güvenlik olmadığı için rahatlıkla çıkış yapabilmiştik.

ezberim iyi olduğu için dün nereden gittiğimizi çok iyi hatırlıyordum ve jennie'nin gittiği yol üzerinden arabayı sürmeye başladım.

"bayan park, oraya gidince ne yapacağız?"

lalisa'nın konuşması ile dikiz aynasından lalisa ile göz göze gelmiştim.

"hiçbir şey lalisa, sadece bir süre orada bekleyip evi gözetleyeceğiz. özellikle bir camı izleyeceğiz, o adamı gördüğüm camı."

lalisa beni başıyla onayladıktan sonra gözlerimi tekrardan yola odaklamıştım. bundan sonraki yol boyunca ikimiz arasında derin bir sessizlik oluşmuştu.

ejecución, chaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin