"jennie."
lalisa ile birlikte jennie'nin odasına girdiğimizde jisoo'yu jennie'nin masasında oturup jennie ile flörtleşirken görmem ile şaşkınca ikisine bakındım.
jisoo sesimi duyunca hızlıca masadan inip kıyafetlerini düzeltmişti. lalisa'nın gülmesini duymam ile şaşkınlıkla kafamı çevirip lalisa'yı izledim.
"keşke birazcık kapı çalmayı öğrenseydiniz."
"kusura bakma jisoo, iş yerinde jennie ile yiyişebileceğin aklıma gelmemişti."
jisoo'ya dönüp konuştuktan sonra lalisa ile içeriye ilerlemiştik. jennie, lalisa'nın kolundaki bandajı görünce endişeyle konuştu.
"koluna ne oldu senin?"
"tam da ondan bahsetmeye gelmiştik."
benim konuşmamdan sonra jennie gözlerini bana çevirmişti. lalisa'ya, jennie'nin masasının önündeki sandalyeye oturmasını söyledikten sonra karşısına geçip oturdum.
"lalisa doğru söylüyor, asıl katil çocukların ailesinden birisi."
"ne saçmalıyorsun sen?"
jisoo konuştuktan sonra kafamı ona çevirip konuştum.
"gözlerimle gördüm jisoo, dün sabah koşarken gördüğüm şey de gerçekmiş."
"chaeyoung, ne olduğunu detaylıca anlatacak mısın?"
jennie konuştuktan sonra gözlerimi lalisa'ya çevirip konuşması için onu işaret ettim.
"bayan park ile bir süre evi izledik ve o adamı evin üst katındaki pencereden bize bakarken yakaladık. ardından çocukların babaları üzerimize elinde silahla koşmaya başlayınca da kaçtık."
"yani lalisa masum, fakat o adam kim ve ailesi neden suçunu gizlemeye çalışıyor?"
jennie konuşmamız bittikten sonra önünde duran dosyaları karıştırmaya başladı ve lalisa'nın dosyasını eline alıp dosyanın içinde göz gezdirdi.
"çocukların ailesinde beşinci bir kimse yok."
"ama var."
lalisa konuşmamdan sonra hemen konuştu.
"bayan kim, isterseniz size onun resmini çizebilirim."
jennie bir süre düşünceli bakışlarıyla lalisa'yı ve beni izledikten sonra masasında duran boş bir kağıdı alıp lalisa'ya uzattı. lalisa kağıdı alınca eliyle masanın üzerindeki kalemliği işaret etti.
"kağıdı ve kalemlerden birini alıp dışarıda çizebilirsin."
lalisa başıyla jennie'yi onaylayıp kalemlikten herhangi bir kalemi aldıktan sonra ayağa kalkıp bana baktı.
"chaeyoung, sen de gidiyorsun."
gülüp jennie ve jisoo'nun üzerinde kısa bir göz gezdirip ayağa kalktım.
"lütfen bir dahakine kapıyı tıklatmayı unutma."
jennie'nin uyarısından sonra alayla kafamı sallayıp lalisa ile birlikte odadan çıkıp kapıyı kapattım.
"nerede çizebilirim bayan park?"
düşünceli bir şekilde bir süre lalisa'yı izledikten sonra konuştum.
"odama gidelim."
lalisa ile birlikte benim odama gittikten sonra içeriye girip kapıyı kapattım. lalisa'yı masama oturttuktan sonra lalisa elindeki kağıda çizmeye başlayınca onu izledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ejecución, chaelisa
Fanfictiongardiyan park chaeyoung infaz bloğuna gelen lalisa manoban'a aşık olacağını hiç düşünmemişti.