Kitap Açıklaması

5 2 0
                                    

Yengeç : Ölümün ve Ölülerin  Tanrısı
Belirli ya da belirsiz gelişen  ölümlerin tanrısıdır. Yaşarken  onlardan  korkmak çok  yersiz olduğu  gibi ölünce de korkmak yersizdir çünkü  yaşam ölümün aynasıdır. Yaşarken kendin için  ne yaparsan ölünce de yaptıklarının bedelini ödersin.

Aslan :  Güneşin  Tanrısı
Yaklaşık  geçmiş  178 yıldır  Aslanların baskınlığı  devam etmekteymiş. Güneş olmadan  asla yaşayamayacağımızı söyleyenler  bile var. E durum böyle  olunca evlenmek isteyen kadın ya da erkekler  kendilerine  bir eşten ziyade Aslan Burcu  bir eş arıyor. Anlayacağınız şuan  aşırı popüler.

Terazi :Doğruluğun ve Adaleti Tanrısı
İşte diğer  bir kesimde popüler  olması gereken burcun Terazi olduğunu  söylüyor . Doğruluğun  ve Adaletin Güneşten  daha önemli  olduğunu ama asla bir arada dünyayı yönetmeyi  düşünemiyorlar, asıl sorun başından  beri buydu asıl.

Akrep: Kötülüğün  Tanrısı
Her ölümün, her ışığın ve her doğruluğun  içinde  minik bir  kötülük  sızıyordu  insan bedenine atmak bir hayli  zordu düşüncelerinden en tehlikeli ve yapışkan  olanı Akrepti sanırım. Tabi atmak isteyen kadar  kötülüğe  sarılan, onunla bir olan insanlarda vardı aramızda. Saf kötüler.

İkizler: Gecenin ve Karanlığın Tanrısı
Akrep ve İkizler uyumlu ya da değildi ama iyi iş bitiriciylerdi. Aslan Burcunun en nefret  ettiği  burç olduklarını söylememe lüzum  yoktu sanırım. Kendilerine minik bir rakip olarak görüyorlardı dev aynalarından  ama farkında  değildiler ki İkizler hakları olana rahatca  sahip olabiliyorlar. Sanırım  bu iki ezelî  rakip önümüzde ki yıllarda  büyük  fikir ayrılıkları  getirecekti dünyaya.

Başak: Doğanın  Tanrısı
En masum en yararlı burç Başaktı oysaki ama yüzlerce yıl önce  dedikleri  gibi toprak negatif enerjiyi çeker:) Küçük  bir topluluktu  kimse onları rakip olarak görmediği  için  en rahatta onlardı yer yüzünde. Hırsları  olmadığı  için en şanssız onlar mıydı sence? Dünyayı asıl  amacı için  yaşayan  onlardı verilenle yaşıyor  daha fazlasına sahip olmak için savaşmıyordu. Asıl Dünya'nın böyle  olması gerekmiyor muydu?

Bu soruların  ve düşüncelerin içinde  savrulup giderken kendimi aklımda ki burçtan alıkoyamıyordum. Düşünmeye  bile korkuyordum biri düşündüklerimi  anlar diye. Bir kaç hafta sonra vücudumda  burcumun sembolü  belirecekti. Ya o (özel) burç çıkarsa  diye düşünmeden  edemiyordum.

Ben Lexi İsabella Fox
Benimle birlikte burcumu öğrenmeye  var mısın?




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 09, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lexi  İsabella ve BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin