1~ 𝐵𝒜Ş𝐿𝒜𝒩𝒢𝐼Ç

88 5 1
                                    


ELİF BAKIŞ AÇISI 

Her zamanki gibi o gün de takvimi çevirdim ve zamanın ne kadar çabuk geçtiğini fark ettim babamın ölümünden 1 yıl geçmişti onun yokluğu içimde her zaman bir boşluk hissi yaratıyor sürekli ölümü gözümün önüne geliyor, o anki annemin çığlık sesleri ablamın o yüzündeki korkulu bakışı ve benim o an ki çaresiz ağlak bakışlarım o günü asla unutamıyorum. Babamın ismi Vedat KARACA babam çok sırlarla dolu bir adamdır aynı zamanda karanlık işlerle uğraşırdı hep, hatta onun işi buydu. Ölme sebebi de bu yüzdendi zaten uğraştığı saçma sapan ve korkunç işler yüzünden vurulup ölmesi ama ne yaparsa yapsın onu çok seviyordum hala öyle ama yaptığı iş onu benden, bizden aldı. Annem çok süslü enerjik ve lise çağındaki kızlar gibidir aşırı eğlenceli bir kadındır. Babamın ölümünden sonra ruhu tamamen onunla birlikte gömülmüş gibi annem babamın yaptığı her işten haberdardı ve bu işin bize veya ona patlaması onu her zaman korkutmuştur böyle bir şey olacağını sanmıyorum hatta düşünmüyordum ki oldu.

ablam pelin 23 yaşında onunla neredeyse hiç benzemiyoruz ama sorsanız kardeşiz ablam her zaman dik başlı ve inatçı bir kızdı 22 yaşında üniversiteyi bitirdi aklında babamın işini devir almak gibi bir planı yoktu. güzel güzel meslek sahibi olup kendi ayakları üzerinde durmayı planlıyordu hatta beni de alıp deniz kenarında minik bir ev alacaktık birlikte kardeş kardeşe yaşayacaktık babamın ölümü çok ani oldu gerçi ecelin ne zaman geleceği belli olmaz değil mi? babam mafyaydı. hem de güçlü bir mafya lideri o öldükten sonra her şey darmadağın oldu annem zaten dağınık bir durumda olduğu için elinden bir şey gelmiyordu ben deseniz ben daha silah tutmayı bile bilmem gerçi ablamda bilmezdi. ama malesefki öğrendi çünkü işlerin başında artık o var tek başına bir orduyu yönetiyor resmen ablamla gurur duyuyorum ama bir gün babam yüzünden ablamın da cesedi gelirse, o an akan sular dururdu çünkü o giderse ben yapamam biliyorum oda bensiz yapamaz ama onu kaybetmeyi asla göze alamam.

 Bu yüzden yaptığı iş beni korkutuyor hatta annem bile her gün dua ediyor ablam için, ama ablam zekidir, babam gibi direkt olarak savaş açan biri değil mantığı ile hareket eder yine de korkuyorum. Şimdi soracaksınız e yapmasın babasının işini diye. içimizden biri bunu devir almak zorundaydı. Çünkü babam nasıl bir boka bulaştıysa sonu bize sıçrayacaktı ve ablam bize de zarar gelmesini istemediği için işlerin başına geçmek zorunda kaldı gelelim bana ben  sen daha sosyal medyayla uğraşan 22 yaşında ve kısa boyluyum. çokta kısa değilim aslında. fazla sosyal ve hemen güvenen bir kızdım. insanlar genelde beni yanlış anlar. fazla iyimser olduğum için kötü etkilenebiliyorum. ne derler "fazla iyi olmak göte zarar"-mış. öyle oldu biraz galiba. her neyse çok popüler bir kızım ve beni seven bir sürü fanım var. ablama hiç benzemem. ablam genelde yetenekli ve cesur. aynı zamanda zeki ve mantığı çok güçlüdür. aramızda dağlar var gibi. ablamı her şeyden çok severim. annemi de sevmiyorum değil tabii. ama ablamın yeri ayrı. o hep arkamı kollar ne kadar kötü işler çevirsem de o hep benim yanımda olur. evin içinde çok iyi anlaşırız ve bazen de kavga ettiğimiz falan oluyor. oda nadiren de neysee. ablamı çok kıskanırım hep onun gibi olmak isterim ama başaramam. hani insanlar eşitti? öhm.. evimize gelirsek.. çok zengin olduğumuz için büyük bir evde yaşıyoruz. hizmetçiler bölüm bölüm ayrılıyordu şunun gibi=mutfak işleriyle ilgilenen, ev temizliği, kıyafet ütüleme & yıkama v.b..... evimiz 3 katlıydı. her katında 1 kişi oturuyorduk mesela ben 2. katta oturuyorum ablam ise 3. annem 1. ve bahçede büyük ve geniş bir havuzumuz var toplam 20 kişi sığabiliyor net. dış kapıda güvenlikler var ve eve doğru yürüdüğümüzde güzel kokan ve renkli renkli çiçekler sizi karşılıyor. evin dış görünüşü beyaz mavi tonlarında ve kapının 2 tarafında heykeller var. evin bahçesini saran demir çitler ve güvenlik için alarmlar var. yani evet soylu bir aile olduğumuz için böyle bir ev yeterde artar bile. ben bunları düşünürken annemin sesini duyunca bir an sıçradım.

FELAKET『+18』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin