Megerőszakolt 18+

20 0 0
                                    

Másnap kicsit vidámabban mentem be arra a pokol helyre igen az iskoláról van szó. Kicsit jobban tudtam koncentrálni az órákon is. Az osztálytársaim azonban még ridegebbek lettek velem.

Miután vége lett a sulinak épp mentem keresztül az iskolaudvaron mikor valaki berántott az iskola mögötti kis épületbe. Azt hittem hogy ez egy rémálom de nem ez a véres valóság igen megint Brendon volt az és a kis talpnyalói.

Brendon
Na mi az cicafiú csak nem találtál magadnak egy szeretőt. Nem megmondtam hogy te az én sex rabszolgám vagy? Ezért büntetést érdemelsz majd a falhoz nyomott és megbilincselte a kezemet.

Három ponton erősen megszívta a nyakamat majd egy mozdulattal letépte a pólómat és a melkasomtól a hasamig kissebb nagyobb vágásokat ejtett rajtam egy szikével. Elégedetten nézte ahogy a testemen végig folyik a vér de a mosolyában végig ott volt az undor mikor rám nézett. Könnyek szöktek a szemembe és kiáltani akartam de mielőtt ezt megtehettem volna egy kendőt nyomott a számban majd lecsúsztatta a nadrágját a boxerével együtt majd rólam is lerángatta a maradék ruhadarabokat majd mindenféle figyelmeztetés nélkül tövig nyomta bennem férfiasságát. Egy fájdalmasat nyögtem majd a fájdalomtól könnyek folytak végig az arcomon. Nem várta meg hogy megszokjam az érzést rögtön mozogni kezdet. Majd idővel kivette a kendőt a számból hogy végre én is megszólalhassak.
Ahh kéh kéhrlekhh hagyhd abbah
Mondtam de mintha meg sem hallotta volna majd ráfogott férfiasságomra és verni kezdte miközben bennem mozgott.
Ahh brehndohn neh csihnáldhh

Brendon
Te is akarod te is vágysz rá akkor meg ne ellenkezz.

Nagyon szégyelltem magam de sosem volt még részem ilyenben és a testem nem tudott erre máshogy reagálni igen egy kicsit talán élveztem de közben mégis undorodtam ettől az egésztől.

De mikor már épp elmentem volna akkor hirtelen abba hagyta farkam kényeztetését kihúzódott belőlem és egy fémpálcát dugott a hugycsövembe nagyon fájt és az érzésre megremegett az egész testem. Nem hagyott elmenni és azt sem hagyta hogy egy kicsit is élvezzem a szituációt. Majd felöltözött és ott hagyott egyedül.

Nagynehezen feláltam és próbáltam felöltözni amikor Han belépett az épületbe amikor meglátott lefehéredett én meg szégyenemben azt sem tudtam hova nézzek.

Han
Natan ezt ezt mégis ki csinálta veled?
Mindegy azt majd késöbb megbeszéljük.

Fözelebb jött hozzám majd azt mondta hogy csukjam be a szemem majd óvatosan átölelt és kihúta a fémpálcát férfiasságomból. Össze estem ezt már nem bírta a testem próbáltam felállni de nem ment Han óvatosan felöltöztetett majd menyasszony pózba odavitt a kocsijához és beültetett nem kérdeztem hogy hová visz mert számomra minden hely biztonságos amíg ő mellettem van. 

Majd amikor megálltunk akkor vettem észre hogy magához vitt. De nem érettem hogy miért.

Miért vagyunk itt Han?

Mert le kell ápolni a sebeidet és rendbe kell téged rakni mellesleg nem akartam a te házadhoz menni mert mi van ha azok a férgek követnek és megtudják hogy hol laksz?

Én ebbe bele se gondoltam mondjuk ebben a helyzetben nem igazán tudok semmi másra gondolni azon kívül hogy fáj mindenem.

Felvitt a fürdőszobába ahol teliengedte a kádat meleg vízzel majd óvatosan leöltöztetett amibe sikeresen belepirultam majd berakott a kádba mivel én meg sem tudtam mozdulni.

A melegvíz csípte a még friss sebeimet de egy pár perc után ezt màr meg sem éreztem. Amikor végeztem a fürdéssel felvitt a szobájába majd elkezdte lefertőtleníteni sebeimet. Majd hozott nekem egy bő pólót meg egy boxert betakart és befeküdt mellém az ágyba. Nagyon jól esett hogy ott volt mellettem nem kérdezett semmit szerintem tudja hogy egyik kérdésére sem kapna választ

Han
Nem tudom hogy ki tette ezt veled de nem fogja túlélni megkeresem és megkeserítem az életét.

Nem Han nem mehetsz a közelébe nem engedem nekem már csak te vagy és nem veszíthetlek el téged majd egymás karjaiban aludtunk el ismét nem tudom hogy miért kerülünk mi mindíg ilyen helyzetbe de most semmi más nem számít csak az hogy ő itt van mellettem.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 13, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Őrülten szerelmes Where stories live. Discover now