3.

24 2 1
                                    

Chvíli mi trvalo, než jsem se tam nahoru dostala, ale díky své schopnosti se mi to nakonec povedlo. Byl to celkem šok, vidět téměř všechny Avengers pohromadě. Na gauči seděla, Natascha, Vision a James Rhodes, samozřejmě si mě ani jeden nezapomněl přejet přísným pohledem, asi aby zjistili, co jsem zač. Tony mě přivítal a vypadalo to, že mě tu celkem čekal. Kapitán Amerika ve svém vtipném kostýmu přišel až po chvíli. ,,Ehm tak jsem tady.'' Ozvala jsem se do trapného ticha. ,,Vítej, momentálně tu řešíme náš menší problém s kovovou rukou.'' Pozvedl Stark sklenku s whiskey a já přikývla. ,,Je zmatený, není to Bucky.'' Bránil toho zabíjáka kapitán a já nadzvedla obě obočí. ,,Mně je fuk kdo to je, když mě chtěl uškrtit, prostě bychom se ho měli zbavit ne?'' Rozhodila jsem rukama, načež se kapitán zamračil. ,,Má slova.'' Podpořil mě Tony a Nataša si povzdechla. ,,Zabil krále...'' ,,To nevíme!'' Začal se Rogers s ostatníma dohadovat o Buckyho vině a mě to už přestávalo bavit. ,,Půjdu pro něj.'' Zvedl se nakonec. ,,On je tady?!'' Vypískla jsem a pohotově se začala rozhlížet po místnosti. ,,Ano, ale už to není winter soldier.'' Uklidňovali mě, ale úplně zbytečně.

V tom do místnosti opravdu vešel on a mě najednou vyschlo v krku. ,,Omlouvám se já-'' Spustil a já se začala hystericky smát a pak skoro brečet. ,,Ha ha ha, haaaaaa.'' Vyjekla jsem a teleportovala se k výtahu. ,,Nechce ti ublížit, holka.'' Křikla na mě Rogers, což mě vytočilo. Přemístila jsem se do jeho bezprostřední blízkosti a do obličeje mu zasyčela, že jsem naprosto klidná, ale že jen nevěřím vycvičenému zabijákovi, který se mě před chvíli pokusil zabít. ,,Wakanďané ho budou chtít zavřít.'' Prohodil Stark, jako by se nechumelilo. ,,To jim nedovolím!'' Řekl Rogers rázně, zatím co já z nich už začala vykvétat. ,,Zabil jejich krále!'' Rozkřikl se Stark a Bucky jen tiše mlčel. ,,Říkej si, co chceš, ale já to nedovolím!'' Opakoval se kapitán. Na to se už Stark oblékal do obleku a po chvíli se do sebe pustili. Naneštěstí se jim podařilo zdrhnout a Stark tak vypadal ještě vytočeněji. ,,Potřebujem posily.'' Zasyčel. Očividně na něj taky dost tlačili, protože se hned vydal pro nějakého spidermana, či co.

,,A co mám dělat já?'' Frustrace ze mě přímo číšila. ,,Ty radši seď a nikam nechoď.''Odpověděla mi black widow, přičemž jsem s ní naprosto souhlasila. ,,Jo jasně, jasně.'' Přitakala jsem. ,,Tony nás volá, budeme muset jít.'' Ozval se James a ostatní se zvedli z gauče. ,,Půjdu s vámi.'' Vyhrkla jsem, aniž bych nad tím přemýšlela. ,,Ani nápad.'' Zavrhla to Natascha, ale to už jsem se přemístila na letiště, kde Tony čekal. ,,Wou, co tu děláš mladá?'' ,,Co by, jdu jim nakopat zadek.'' Ušklíbla jsem se a pozdravila toho kluka. ,,Čau, jsem Reg a ty?'' ,,Peter, Peter Parker, jakože Spiderman.'' Zasmál se nervózně a já si s ním potřásla rukou. ,,Hustý.'' Broukla jsem a to už tu byl zbytek. Na druhé straně stál Rogers, winter soldier, Hawkey, Wanda, Sam a takovej ten chlápek, jo Ant-man. K nám se ještě přidal black panther, který vypadal dost pomstichtivě.

Stark se s kapitánem snažil domluvit, ale moc mu to nevyšlo. ,,Teď mám jako.. bojovat?'' Zašeptala jsem směrem k Natasche, která se na mě fakt odpudivě podívala. ,,Aha, tak asi jo.'' Pokrčila jsem rameny a rozeběhla se na Hawkeye, který po mně mimochodem vystřelil šípem. Málem bych ho schytala, ale naštěstí ehm jsem prostě Regina Tempus Viator, že?

Přemístila jsem se před něj a kopla ho do břicha. ,,Tohle už jsem zažil.'' Zasípal a svalil mě na zem nějakým chvatem. ,,O tom dost pochybuju.'' Prskla jsem a podkopla mu nohy opět teleportací, jak jinak. Nechala jsem ho tam ležel a přemístila se k dalšímu a tím byl Sam, ketrý tu jen tak poletoval. ,,Dobře, Reg... Jestli se netrefíš, spadneš na zem jako shnilá švestka a je to celkem výška. Fu to zvládnu!'' Promlouvala jsem sama k sobě a teleportovala se na jeho záda, teda aspoň jsem chtěla, ale nějak mi to ujelo a já se na poslední chvíli zachytila jednoho křídla. ,,ÁÁÁ to je mnohem, mnohem výš.'' Zavřískala jsem a Sam se po mně okamžitě ohlédl. ,,Nazdar, ptáčku zpěváčku.'' Zablekotala jsem a kopla ho do obličeje, přičemž mi nedošlo, že když spadne, spadne taky. ,,Hele, ne, ne, řiď a neodpadávej.'' Profackovala jsem ho, zatím co mě málem shodil. Chvíli jsme se prali ve vzduchu, ale pak mě Wanda odhodila pryč. ,,To není fér.'' Protestovala jsem, jakmile se mi povedlo dostat se ze země. ,,Jen počkej čarodějko.'' Teleportovala jsem se k ní a nabrala ji z boku, až odletěla. ,,Jauvajs, měla jsem ji radši nakopnout nebo něco.'' Narovnala jsem si namožené rameno a koukala na ostatní.

Hawkey už byl zase na nohou a po všech střílel těmi jeho klacky. Zavrtěla jsem nad ním hlavou a rozběhla se za Samem s Buckym, které doháněl Peter. Zrovna zkoumal Buckyho vibraniovou ruku, když ho Sam nabral a někam s ním letěl. ,,Koukám, že se beze mě neobejdou.'' Ušklíbla jsem se a teleportovala se za Buckyho tak, abych ho mohla chytit do kravaty. To nebyl moc dobrej nápad, protože jsem ho vydržela škrtit maximálně pět sekund a pak mi málem rozdrtil zápěstí svou super-rukou. Křikla jsem bolestí a rychle se přemístila, aby mě nemohl zpacifikovat. Chvíli se po mně rozhlížel, když jsem vmžiku popadla nějakou železnou tyč a teleportovala se dovzduchu, abych na něj mohla skošit z výšky. ,,Ha a máš to!'' Ušklíbla jsem se, když ho to uzemnilo. Možná to mé vítězství bylo předčasné, protože mi podkopl nohy a já skončila po ním. ,,P-pusť měě!'' Zasípala jsem a kopala ho do hrudníku, což na něj nemělo absolutně žádný vliv. Víte, jak jsem říkala, že se neumím přemístit ve stísněných prostorech? Tak tohle byl jeden z nich. Tak moc jsem se soustředila, až jsem se nakonec přemístila, ale někam jinam, než jsem chtěla. Dostala jsem se zpátky k ostatním a rozdýchávala to, jak mě právě málem uškrtil winter soldier.

,,Jseš celá?'' Zavolala na mě Natascha, která se zrovna věnovala Ant-manovi. ,,J-jo, nic mi není.'' Zavolala jsem nazpátek, jenže jsem nedávala pozor a tak mě nabral štít kapitána ameriky. Odhodil mě na nějaký náklaďák a já dopadla na tvrdou zem s pár zlomenými žebry. Nemohla jsem se pořádně zvednout, ale ten štít na mě už letěl znovu, tak jsem se jen tak, tak přemístila k Rogersovi a uhodila ho pěstí do obličeje. Ten se ani nezatvářil, takže mi nezbývalo nic jiného, než se rychle teleportovat, jinak bych to nemusela přežít.

,,Proč jsou tu všichni takhle agresivní, bože!'' Zaklela jsem a běžela pomoct Peterovi s Ant-manem, který byl teď gigantický. Přemístila jsem se mu na hlavu a vší silou bouchala do očních skel. On se trochu zakymácel, ale hned mě chytil a odhodil stranou. Za letu jsem se teleportovala zpátky a opakovala svou akci. Tento koloběh se opakoval asi ještě dvakrát, než se mi konečně podařilo nakřápnout jedno sklíčko. Pak už ho jen plechovky s Peterem sejmuli a byl klid.
Rogers společně s Barnesem utíkali k letadlu a Wanda držela svou mocí trosky nějaké budovy. ,,Musíme je zastavit!" Zakřičela jsem a teleportovala se k nim, jenže z ničeho nic ta budova začala opět padat na nás. Jen tak, tak se mi podařilo vrátit zpět k ostatním. Bucky a Rogers zůstali na druhé straně, odkud se jim podařilo uniknout.
,,Kruci." Zanadávala jsem a sledovala, jak se Tony společně se Samem a war machine perou ve vzduchu. Rozeběhla jsem a snažila se k nim teleportovat. Nakonec jsem skočila Samovi opět na zádech a snažila se ho spacifikovat.
,,Odprejskni!" Snažil se mě setřást a já si najednou všimla, že war machine padá. Tony už za ním letěl, ale nemohl se k němu dostat včas. V mžiku jsem se přemístila k nim a snažila se ho nějak zachránit, jenomže mi jaksi nedošlo, že nemám křídla, ani raketové pohony v zadku a že padám stejně jako on.
Vřískala jsem na celé kolo a Tony k nám nedokázal přiletět. Na poslední chvíli jsem se přemístila na zem a válela pěkných pár sudů po tvrdém asfaltu.

Slečna StárkováKde žijí příběhy. Začni objevovat