- Bu koku tarif edilemez şeker daldan koparılmış damar sütü.. buradan çıktığımda ilk işim incir yemek olacaktı..
Yüzümdeki incir hayalinin verdiği gülümsemeyle boş duvara 32 dişimi birden gösteriyordum..Kapı tıklatıldı içeriye kadın bir hemşire ve Jeongguk girdi, ikiside beni boş duvara sırıtırken gördüklerine garipsediler biraz baktığım noktaya baktılar daha sonra hemşire kolumdaki serumu değiştirdi, buhar makinasına vikis kattı ve elindeki dosyalaeı doktoruna verip odadan çıktı.
"Bugün nasılsın güzellik" idrak edemiyordum duvarda incirler görürken bana bir anda güzellik demişti.. şaşkınlığımla yüzüne baktım
"ah hatırlamıyorsun üzgünüm" dedi sandalyesini çekti. Hala yüzüne bakıyordum nötr bir ifadeyle. "sakıncası yoksa odaya girdiğimden beri duvara bakıp sırıtmanın nedenini meral ediyorum" konuşması daha birmeden "İncir, incir vqr duvarda çok güzel göxüküyor yemek istiyorum" bunu dememle duvara baktı anlamsız bir ifadeyle bana.. "ben incir göremiyorum" biraz durup "anlamıyorsun, hiçbir şey göremezsin benim gözüm dışında kimse neler gördüğümü göremez" tam ben susmuşken "Görmek istiyorum Tae"
.. "ne" || "sorma bana hiçbirşeyi yüzündeki noktaya kadar biliyorum Tae senin gözünden görmek istiyorum dünyayı" bu dediği dünkü yaşananları destekliyordu bana bakan ilgilenen hep iltifatlar eden doktor oydu.. "Tae anlarsın hatırlarsın diye bekledim bi türlü hatırlamıyorsun, ki bunada gerek yok ben bir yıl boyumca seni aradım heryerde aradım komadayken benim sana söylediğim sözleri sayıklıyordun hepsini videoya çektim sana göstermem için" | "jeo-" "konuşma taehyung beni sadece dinle. Ben senin gözünden görmek duymak istiyorum sen benim için özelsin, komada yatarken bile beni kendine aşık edebildin şimdş karşımda kanlı canlı konuşuyorsun ben dayanamıyorum lütfen beni kabul et Tae.. lütfen"-bu söylediği sözler, kelimeler, satırlar, harfler kalbime bir hançer gibi saplanıyordu bir yıl boyunca benimle saatlerce konuşup elimi tutan kişi oydu ve ben çoğu şeyi hatırlamıyordum içten içe onu merak ederken karşımda dikilip bana aşkını söylemesine kalbim yetmiyordu..İçimde olan kalbimde olan hisler kabul et diyordu beynim ise sadece ona zarar verirsin asla kabul etme diyordu..
Jk
"birşey söylemeyecekmisin tae"Tae
"biz"
"biz birimize uygun değiliz"Jk
"ne demek uygun değiliz"Tae
"uygun değiliz jeong"Jk
"peki neden uygun değiliz bunu söyle!"Tae
"biliyorsun"Jk
"hiçbir şey bilmiyorum, yalvarırım söyle"Tae
"ölüyorum"
"Jungkook"Jk
"adımı hatırlıyorsun"Tae
"ölüyorum anlayamıyorsun semde bu hastaneden bir daha çıkamayacağımı biliyorsun""bu odada ölüp gideceğimi sende biliyorsun JUNGKOOK!"
"bunu neden kendine yapıyorsun?"
"ölüp giden birisine nasıl bağlana biliyorsun?"
Jk
"AŞIĞIM ÇÜNKÜ"
"bu ölüp giden birisinin neler yaşadığını hayatını komada sayıkladığı şeylere kadar biliyorum çünkü yüzündeki her noktasına kusur gördüğü hastalıklarına bile aşığım çünkü"Tae
"jungkook""bunu kendine yapabilecekmisin?"
"dayanabilecek misin?"Jk
"eğer söz konusu sensen ve sen bulutların üzerindeki bir elma suyunu istiyorsan bile imkansızı başarıp o buluta merdiven yaparak sevgimle aşkımla, merdivene tırmanır o elma suyunu sana getiririm Taehyung.."Tae
"bende o gün o elma suyunu büyük bir zaferle gözlerinin içine bakarak içerim Jungkook.."bölüm nasıl olmuş umarım beğenirsiniz 🩹💖😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
incir çiçeği | tk
Short StoryKonu onun hayatına gelecek olursa, incir ağaçlarına bile çiçek açtırmıştı..