.
🌸𝙱𝚒𝚛𝚝𝚑 𝚏𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛 𝙵𝚎𝚋𝚛𝚞𝚊𝚛𝚢🌸
පෙබරවාරි මාසයේ උපන් මල නැත්නම් birthday flower for February යනු සුන්දර වයලට් ( violet) මලයි.
vilo යනු වයලට් පවුලේ Violaceae හි මල් පිපෙන ශාක වර්ගයකි. එය විශේෂ 525 ත් 600 ත් අතර ප්රමාණයක් අඩංගු පවුලේ දිගම කුලයයි. බොහෝ විශේෂයන් temperatu උතුරු අර්ධගෝලයේ දක්නට ලැබේ.
ඉතා සුන්දර මේ මලෙහි ප්රධාන වර්ණය ලෙස දම් පැහැය දැක ගත හැකි.
ඒ වගේම පෙබරවාරි මාසයේ උපන් තව මල් විදියට iris , primrose දැක්විය හැක.Iris ගැන කිව්වොත් දම් සහ නිල් පැහැයෙන් දැකිය හැක.
ඒ වගේම මේ මල විශ්වාසය, බලාපොරොත්තුව, ධෛර්යය, ප්රඥාව සහ පරිපාලනය නියෝජනය කළ හැකිය. විශේෂිත මල් වර්ණ ලස්සන මල් සඳහා තවත් අර්ථයන් එකතු කරයි. දම් පාට අයිරිස් ප්රඥාව සහ ප්රශංසා සම්බාහනය ගෙන එන අතර නිල් අයිරිස් මල් කළඹක් බලාපොරොත්තුව සහ ඇදහිල්ල ගැන කථා කරයි.
Primrose ගැන කියනවනම් එය ඉතා කුඩා හුරුබුහුටි මලකි. වර්ණ බහුල වේ.
සුදු
රතු
කහ
දම්
රෝස
ආදී වශයෙන් දැක්විය හැකිය.
primrose සංකේතවත් කරන්නේ කුමක්ද? ........
ප්රිම්රෝස් තාරුණ්යය හා තරුණ ප්රේමය සමඟ සම්බන්ධ වීම යනු සංස්කෘතීන් හරහා "මට ඔබ නොමැතිව ජීවත් විය නොහැක" යන්නයි. ප්රිම්රෝස් වසන්තය, ආරක්ෂාව, ආරක්ෂාව සහ ආදරය සංකේතවත් කරයි.ඒවගේම February birth stone එක විදියට Amethyst හදුන්වයි.එය දම් පැහැති වේ.
මේ එම ගල් යොදා නිමවූ ආභරණ.
__________________________________
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
සුභ ම සුභ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා යාලුවනේ......