2013
> 17 <"Bunu yapmış olduğuna hâlâ inanmak istemiyorum."
"İnansan iyi olur." Jungkook'un rahatlığını şaşkınlıkla izliyorken, o rahatlığından ödün vermemiş ve yatağıma uzanmıştı. "Neden uzandın Jungkook? Gitmeyecek misin?"
"Beni kovuyor musun?"
"Tabii ki de hayır. Sadece tam uyuyacağım zaman bir anda odamda belireceğini tahmin etmedim. Annem gelirse ne yapacağız? Bu durumdan hoşlanacağını sanmıyorum." Cümlemde annem geçene kadar yüzünde keyifli bir ifade vardı fakat annemin bundan hoşlanmayacağını söylediğimde gözlerini devirmişti. "Onu umursayan kim?"
Jungkook'un rahat tavırları beni iyice strese sokmuştu. Annem olmasaydı gerçekten kalmasına izin verebilirdim. Jungkook'u fark ettiğinde her ne kadar onun yanında bana bir şey demeyecek olsa bile o gittiğinde laflarıyla beni ezeceğinden emindim.
Annem tarafından aşağılanıp durmak artık beni yormuştu.
"Jungkook.. Lütfen gider misin? Beni yanlış anlamanı istemiyorum ama buraya gelirken annemi hiç hesaba katmamış olduğun belli. Başka bir zaman olsaydı izin verebilirdim ama artık annemle uğraşmak beni yoruyor." Belki hâlâ inatlaşmaya devam edecekti ama yüzümde nasıl bir ifade oluşmuşsa, yüzümdeki ifadeyi gördükten sonra vazgeçmişti.
"Eğer annen olmasaydı şu an senin yatağında ikimiz de birbirimize sarılmış bir şekilde yatabilirdik yani?"
Sözleri beni bozguna uğratmıştı ama buna rağmen dürüstçe cevap vermiştim. "Evet."
Yüzünde kocaman bir gülümseme oluşmuş ve yatağımdan kalkarak önümde dikilmişti.
Boyu da ne kadar çok uzamış. Daha on yedi yaşındayız, acaba ileride nasıl görünecek? Hâlâ aynı boyda mı olacak yoksa daha da uzayacak mı?
"Annenden bugünlük nefret edeceğim umarım bu sorun olmaz." Sözleri beni güldürmüştü fakat belimi saran kollarını hissettiğimde donakalmıştım.
Jungkook'la önceden sürekli birbirimize yapışık gezerdik. Ellerimiz sürekli birbirine kenetliydi ve biz onları hiç ayırmamaya yemin etmiş gibiydik. Anlaşılan şimdi de aynı durum yaşanıyordu.
Ama bu sefer ellerimiz değil birbirine kenetli değildi.
Vücutlarımız birbirine kenetlenmiş gibiydi. Jungkook, belimi saran kollarından birini farkında bile olmadan onun boynuna sarmış olduğum kolumdan birisini indirmiş ve elimi tutmuştu.
Şimdi bir elim onun eline kenetli, bir elim de boynuna kenetliydi. Birbirimize sımsıkı sarılıyorduk sanki bu son sarılmamızmış gibi.
Olduğumuz pozisyondan ikimiz de oldukça memnunken annemin odama yaklaşan ayak sesleri huzurumuzu bozmuştu.
Anneme küfür etmeyi istemiyordum fakat her huzurlu anımı bozmaya yeminli gibiydi.
O anın telaşıyla ikimizi de banyoya kilitlemiştim. Annem odadan çıkana kadar Jungkook bana gülmemek için yumruğunu ısırıyorken, ben de omzunu sessizce yumrukluyordum.
Bazen sinir bozucu tavşanın teki olabiliyordu.
>14042022/14042022 <
evt arkadaslar portakal cicegindeki en buyuk red flag teyungun annesi onun disinda red flag diyebilecegimiz birileri yok
vardir belki bilmiyom sonradan bir seyler cikarabilirim
sabahin 7 bucugundan beri ayaktayim ve acim o yuzden sacma bir bolum olabilir kusuruma bakmayin valla duz yazi sozu vermemis olsaydim atmazdim.
parfum hic sevmiyom ya kokusu cok boguyo
bu nereden cikti bilmiyom
dondurma istiyom ama su klasik dondurmalar bile 3 bucuk olmus duvari kemiricem artik
neyse gidiyom her seye sovebilirim su an (saka bnim kufur ettigimi gordunuz mu hic? ediyosa karakterler ediyodur.)
OOOOFFFFFFFF bu iki sapsalin gencligine gelek ex bf taekook yazacagim zamanlara gelmek istiyom deli gibi hem de asiri hosuma gidiyo eski sevgili tk yazmak
gidiyom bu sefer gercekten optum hepinizi bye <333
!!!!!! NOT !!!!!!!!!: bolumu kontrol etmeden atiyom sacma sapan mantik hatalari degisik cumleler her sey cikabilir kusuruma bakmayin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
orange flower
Fanfictioncok gec kaldigimin farkindayim ve sen daha iyi birisini hak ediyorsun