2022
> 26 <melek jiminim
teyungum
bebegimmanitim (gercek)
jiminim
tam cikis saatimde
yazman cok iyi oldumelek jiminim
cunku cikis saatlerini ezbere
biliyorum ya sapsal bebekmanitim (gercek)
sapik oldugunu unutmusummelek jiminim
ASK OLSUN
kalbimi kiriyosun.manitim (gercek)
beni affetmeniz icin
ne yapabilirim acaba?melek jiminim
o tatli kicini kaldirip parti icin
hazirlanmaya baslayabilirsin meselamanitim (gercek)
ben onu unutmusum..melek jiminim
ama bak
ben hatirlattim
o yuzden git
ve hazirlan.
CABUKmanitim (gercek)
offmelek jiminim
oflama
sekizde gorusuruzmanitim (gercek)
sen mi alacaksin benimelek jiminim
evet bebegim
onunla karsi karsiya
gelecek olsaniz bile
bunun ikinizin yalniz oldugu
bir anda gerceklesmesini istemiyorummanitim (gercek)
tamamdir
o zaman sekizde gorusuruz?melek jiminim
GORUSURUZ BEBEGIMMmanitim (gercek)
sapsal#
Çoğu insana göre parti denildiğinde akıllara ilk gelen şey yüksek sesli şarkıların hakim olduğu kalabalık bir ortamdı.
Hatta tam şu ana kadar benim için de öyleydi fakat bulunduğum yer tam aksini söylediği için bu bakış açım değişmek zorunda kalmıştı. Gerçi partiyi düzenleyen kişi Jennie olunca bulunduğum ortamın pek şaşılacak bir yanı kalmıyordu.
Partinin olduğu yere vardığımızda Jennie bizi güzelce karşılamış ve oldukça geniş olan bir masaya yönlendirmişti.
Masaya oturduğum zaman bulunduğum boşluktan yararlanarak etrafa bir göz atmıştım.
Parti ortamı ne çok gürültülü, ne de çok sessizdi. Arkada çalan şarkı bile kulaklarımı yerimden söküp atmamı isteyeceğim kadar yüksek seste değildi.
Eh, bu da benim işime gelirdi.
Kolumda hissettiğim dürtüyle etrafı inceleme işine ara vermiş ve bakışlarımı Jimin'e yönlendirmiştim. "Bir de tüm haftasonunu evde geçirmeyi düşünüyordun. Bak, geldin de fena mı oldu sanki?"
"Fena olmadı ama.." dediğimde suratı sorgulayıcı bir ifadeye bürünmüştü. "Yine de evde kalmak daha iyi olabilirdi çünkü içimde beni huzursuz hissettiren tuhaf bir his var.. Ayrıca bu hafta benim için çok yorucu geçti."
"Sen de bu haftanın senin için yorucu geçtiğini söylüyorsun, o içindeki tuhaf his seni huzursuz hisettirmesin. Büyük ihtimalle bu haftanın yorgunluğu seni biraz bunalttı ondan dolayı da huzursuz hissediyorsun." dediğinde onu onayladığımı başımı olumlu anlamda sallayarak belli etmiştim. "Yine de.. Neyse, belki de senin dediğin gibidir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
orange flower
Fanfictioncok gec kaldigimin farkindayim ve sen daha iyi birisini hak ediyorsun