23- üzgün ve pişman olmamayı ummak

326 40 2
                                    

2022
> 26 <

Yedi yıl.

Atlatamadığım fakat zamanla hafifleyen hislerimin, içimdeki kırgınlığın ve Jungkook'la olan son konuşmamızın üstünden tam olarak yedi yıl geçmişti.

Son olanlardan sonra benimle konuşmaya çalışmıştı fakat kabul etmemiştim çünkü tekrardan eski hâline döneceğini, bana döndüğüne dair umut verip sonrasında yine beni yüzüstü bırakacağını biliyordum ve bu konuda da yanılmamıştım.

Bana birkaç sefer boyunca mesajlar atmış ve benimle konuşmak istediğini belirtmişti. Bir ayın sonunda bana attığı mesajlar gittikçe azalmaya başlamıştı, anlaşılan pes etmişti.

Oysa ki ben onu tüm hatalarına rağmen beş yıl boyunca beklemiştim.

Onun şu an ne yaptığını, nasıl biri olduğunu, mesleğini, dış görünüşünü ve kendisiyle ilgili birçok şeyi bilmiyorum. Bu bilinmezlik başlarda canımı çok yaksa bile eskisi kadar umursamıyorum çünkü bir şeyleri umursadığım zaman bunun sonunda aldığım karşılık koskocaman bir hayal kırıklığı oluyordu.

O yüzden sadece kendime odaklanmaya ve her şeyi bir kenara bırakmaya karar vermiştim ve bana gelecek olursak; Ben hâlâ bazenleri 17 yaşındaki kendime takılı kalan yetişkin Taehyung'dum fakat çoğu şey değişmişti, değiştirmiştim.

Artık annemin kırıcı laflarını işitmek zorunda değildim, başkasının yardımı olmadan da kendimi iyileştirmeyi öğrenmiştim, sevdiğim kişiler birer birer elimden birer birer kayıp gittiğinde artık sorunu kendimde aramayı bırakmış ve en önemlisi kendime karşı dürüst olmayı öğrenmiştim.

Başta yalnızlığa alışmak oldukça zor olsa da şu an tüm o zor zamanları atlatabildiğim için kendimle gurur duyuyorum çünkü 17 yaşındaki Taehyung şu anki bizi görebilseydi, kendi ayakları üzerinde durabilmeyi öğrendiğine çok sevinirdi.

Ve ben umarım ki gelecekte onu üzecek ya da pişman edecek herhangi bir şey yapmazdım.

Çünkü biz mutlu olmayı hak ediyorduk.

> ??0722/211022 <

> ??0722/211022 <

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SELAM 3 ay koskocaman aradan sonra ben

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SELAM 3 ay koskocaman aradan sonra ben.. bu fice 3 gun yb yazmadan duramazdim bir an ilham perilerim gidince bir sure ayri kalmak zorunda kaldik kendisiyle 🥺🥺

bu bolum umdugumdan cok kisa oldu bunun icin de uzgun hissetmiyor degilim ama uzatirsam ayni seyleri papagan gibi tekrarlar dururdum ve hani zaten kisa guzel olmayan duzyazimla daha da batirirdim..

yine her zamanki gibi bolumleri gec saatlerde ama erken zaman araliklarla atma erama gecis yapicam umarim evet buna sinavlarin baslayacagi bir zamanda donmem cok mantikli

YINE BEN COK KONUSTUM o yuzden gidiyorum kendinize cok iyi bakin beklettigim icin cidden cok uzgunum BAYBAY 💗💗




















orange flowerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin