Ráno mě probudila máma s tím,že odjíždí na nějakou pracovní cestu. Zase.... Pořád jsou někde a mě to přestává bavit. Ve škole se se mnou nikdo nebaví,jen Hana,se kterou mám dnes jít do parku. Podívala jsem se na hodiny, které ukazovaly,že je 6:50. Vstala jsem a šla se nasnídat. Poté následovala hygiena a.... Rozběhla jsem se k mému stolu kde ležel můj mobil ,, haló?"
H(Hana): Ahój, platí to dneska?
L(Lucka= "já"): Jasně,ale proč mi voláš takhle brzo?
H:No napadlo mě jestli by jsme nešly s Kirou se projít a pak bys mi vysvětlila ten trik jak jsi o něm mluvila.
L: Fajn,za 15 minut u hřiště?
H: *položila hovor*
,,Kiro"?! Z kuchyně se vyřítila Kira a radostí se začala točit a běhat mi po posteli, když viděla vodítko s postrojem v mé ruce.*Po 15 minutách*
Z dálky mi s úsměvem mávala Hana. Vyšli jsme a za 10 minut došly na plácek,kam lidi moc nechodí. Psa jsem pustila a Hana spustila ať jí teda vysvětlím ten svůj trik. ,,Tak jo, takže..." To jsem bohužel nedokončila, protože za námi se objevil nějaký černovlasý kluk. ,,Ahoj, neviděli jste někde tohohle psa?" A ukázal nám fotku malého psa. ,,Ne.." Mile odsekla Hana. ,, Dobře" řekl ten kluk a odešel.
Já jsem tedy pokračovala v tom svém triku. ,, Takže prostě stojka, stoupnout... salto vzad a rondát". S Hanou jsme udělaly stojku a chtěly se postavit ,ale v tom přiběhla Kira a oběma nám podrazila ruce. A co nevidím... za ní pálí stejný pes jako na té fotce
H: Musíme najít toho kluka ale nikde ho nevidím.
L: Tak se podíváme dál a třeba tam bude.
Taky že jo. Seděl na lavičce a díval se do mobilu. Šli jsme k němu s tím psem v Hany rukách. Já si držela toho svého, který se mohl zbláznit jen aby mohla běhat.
L: Ahoj...
D: Ahoj
H: Neseme ti psa..
D: Moc děkuju
L: Není za co..
D:Kde byl?
L:Přiběhl s Kirou
D: Aha a nešly by jste za Špunta na mekáč?
H: Hmm.. to by šlo ne?
Oba se na mě podívali a já jen souhlasně kývlaDoma
Hana musela domů a já zůstala doma sama. Teda až na bráchu, který ale aktuálně seděl u počítače a někomu volal. Vyšla jsem na schody ,ale nevšimla jsem si rozlité vody a natáhla se. Z pokoje vyběhl bratr jestli mi něco není. ,, Můžeš laskavě po sobě uklízet?!!!". Zvedla jsem se a odkráčela si to do svého pokoje. Rozvalila jsem se do postele. V tom mi cinkl mobil. ,, Dejzr?"
D: Ahoj, napadlo mě jestli by sme někdy zas nezašli někam.
L: Jasně můžem
D: SuperPoložila jsem mobil a po teplé sprše jsem spokojeně usla.
____________________________________
Taakže kratší kapitola je hotová a já potřebuju nahnat 50 slov...Řekněme že Kira je švýcarský ovčák s malamutem..idk jak mě to napadlo.. Dál to už číst nemusíte
aaaaaaaaaaa aaaaaaa aa a a a aa a a a a a a a a a a aa a a aa a aa aa a a a a a a a a a a a a aa aa a a a a aa a a a a a a aa a aa a a a a a a