4.

101 2 3
                                    

*Po škole*
Dnes nám odpadly poslední 2 hodiny. Dorazila jsem domů, vyzula se a šla k sobě do pokoje. Vzala jsem si kraťasy, protože bylo venku teplo. ,, Víťo?" zavolala jsem na celý barák. Nikdo se neozval, tak jsem vyšla ze dveří. ,, Kam jdeš?" ozvalo se za mnou. ,, Běhat" řekla jsem Vítovi. ,, Ok, ale potřebuju, abys vzala i kluky." vyvalil na mě. ,,Co? A proč?" nechápala jsem. ,, Potřebuju něco sestříhat a oni nemaj co dělat". ,, No tak asi jo?" odpověděla jsem mu.
*Před barákem*
,, Chcete někdo Kiru?" zeptala jsem se. ,,Ne, dobrý" řekli okamžitě kluci. Rozběhla jsem se s Kirou přivázanou k pasu. Kluci běželi vedle mě. Asi po 1 km jsme se zastavili, aby jsme se napili. Po krátké pauze jsme zase vyběhli. Když jsme běželi 5 km, začala mě bolet ta ruka. Snažila jsem se to maskovat, ale už to nešlo. Sedla jsem si na nějaký pařez a chytla se za ruku. ,, Děje se něco?" zeptal se Domča. ,, Jen mě trochu bolí ruka" podívala jsem se na něj. Kluci se posadili vedle a odpočívali. ,, Nevyrazíme už?" ozval se Matyáš. Zvedli jsme se a šli domů.
*Doma*
Vykročila jsem do koupelny si dát sprchu. Když jsem si sundala mikinu, viděla jsem svou ruku. Přes loket jsem měla obrovskou modřinu. ,, Au" sikla jsem jak to bolelo. Osprchovala jsem se, vešla jsem do mého pokoje. Vzala jsem si pyžamové kraťasy a triko s krátkým rukávem. ,,Jsi tu?" klepal mi někdo na dveře. ,,Jo". Víťa vešel dovnitř. ,, Nechceš se s náma dívat na horror?" položil mi otázku. ,, Klidně" řekla jsem a když se zavřely dveře, lehla jsem si a přemýšlela o dnešku. Pak jsem se zvedla a seběhla dolů. Brácha a Domča zrovna dělali popcorn. Ale kde je Maty? Vešla jsem do obýváku, naštěstí bylo zhasnuto, takže má modřina nebyla vidět. Sedla jsem si na gauč. Najednou se vedle mě posadil Maty. ,, Kde máte vůbec Sama?" od úterý nad tím přemýšlím. ,, Musel zůstat na Slovensku." kývla jsem na něj a dál se ptala. ,,A co pustíme?". ,, Nevím, třeba v zajetí démonů?" odpověděl mi tázavě. ,,Tak jo". Přišli kluci i s jídlem a sedli si že Víťa, Domi, Matyáš a já. Takhle jsme seděli v řadě. Někdy v půlce filmu se Domi lekl, strčil do Matyáše a ten spadl na mě. ,,Au" sikla jsem potichu a odešla do kuchyně. Vzala jsem si trochu coly a napila se. Předemnou stál Matyáš a mně něco došlo. V kuchyni bylo rozsvíceno. ,,Co se ti stalo?" Matyášův pohled sjel na mou modřinu. ,,Jenom jsem spadla" odpověděla jsem mu. Hodil po mně svou mikinu a potichu mě táhl ven. ,,Co děláš?" nepochopila jsem proč to udělal. ,,Projdeme se" usmál se a už mě táhl dál. Nasadila jsem si jeho mikinu. Krásně voněla. Po hodině jsme se vplížili do baráku. Musím uznat, že je s ním sranda.

SMTV //Where stories live. Discover now