7.

87 1 0
                                    

Někdo mě chytl. Odnášel mě pryč. Začala jsem křičet, házet nohama, ale nic nepomohlo. Pak se mnou hodil na zem. Vedle jsem viděla mámu a tátu. ,,Mami, tati!" Začala jsem brečet. ,, Prosím ne" prosila jsem, ale nic. Probudila jsem se a rychle se zvedla. Jak jsem se zvedala, Maty mi stihl jen tak akorát uhnout, abych ho nepraštila. Zahlédla jsem Matyho ustaraný obličej a začala brečet. Obejmul mě. ,, Chybí mi, moc" pošeptala jsem. ,, Já vím, to bude v pohodě neboj." Uklidňoval mě. Pomalu jsme si lehli a zase pomalu usli.
*Ráno*
Domi vtrhl do pokoje. ,,Luci vztávej rychle". ,, Jo už jdu" řekla jsem rozespale. Vyběhla jsem za Domčou. ,, To co tam dělá Matyáš řešit teď nebudu, ale potřebuju pomoct."řekl. ,,A co teda potřebuješ" řekla jsem stále rozespale. ,, Víš, jedna holka... líbí se mi..." vylezlo z něj. ,,Jo? Tak ji vem někam na jídlo ne?". ,, Tak jo, díky" poděkoval Domi a odběhl. Já se vrátila do pokoje a zachumlala se zpátky do peřiny. ,, Co budeme dneska dělat?" ozvalo se vedle mě. ,,No...co takhle celej den ležet a odpočívat" navrhla jsem. ,,To bych bral" usmál se na mě. Otočil se na mě a sledoval mě. Najednou se ke mně začal přibližovat. Naše rty se spojily. Bylo to nádherné, ale po chvilce jsme se odtrhli, aby jsme se mohli nadechnout. Přitulila jsem se k němu. Bylo mi u něj příjemně a teplo. On vzal polštář a hodil mi ho do obličeje. Já vzala taky jeden a hodila ho po něm. Začala polštářová bitva.
*O měsíc později*
Přišla jsem ze školy a pozdravila kluky. Šla jsem se převléct. Pak jsem přišla dolů a dala si jablko a jogurt. Někdo mi zakryl oči a já ho instinktivně praštila. Do linky za mnou narazil Maty. ,, Promiň" řekla jsem. Maty se usmál a dal mi pusu. Po svačině jsem zamířila do pokoje, protože mám úkol z fyziky.(A tady to začíná být kringe) Maty přišel a sedl si na postel. Zvedla jsem se a mířila jsem k Matymu. Sedla jsem si na něj, že jsem měla nohy okolo něj a ruce okolo krku. V tu chvíli jsem si něčeho všimla. Zespoda jsem něco cítila...co asi. ,, Promiň" vylekal se Maty. Usmála jsem se. Začala jsem ho líbat. On spolupracoval. Povalila jsem ho na postel. A dál snad víte co se dělo....
*Večer*
Probudila jsem se vedle Matyho. Vztala jsem a šla si dát sprchu. Po sprše jsem se oblékla a přišla ke stolu. ,, Ty někam razíš" ptal se Maty. ,,No musim vyvenčit Kiru" usmála jsem se. ,, Tak to počkej na mě, sama po tmě nikam nepůjdeš". Maty se rozběhl do koupelny a za 10 minut přiběhl za mnou dolů. Vyšli jsme na náměstí. A u kašny někdo byl opřený. To jsme neřešili, tak jsme chtěli jít dál. Ale někdo k té osobě přišel a začal ho mlátit...

SMTV //Where stories live. Discover now