Planı uygulamaya geldi. İkimiz birden aynı an da ilerlemeye başladık ve yüksek sesle konuşmaya başladık, sonra onlar birden birbirlerini ittiler. Tabi o MURAT abazası zor bıraktı o sürtüğü. O hışımla ayrıldıktan sonra bizi bir kahkaha tuttu. Görmeniz lazım! Bizim gülerken Ecem gıcığı bize pis pis bakıyordu. Murat'ın yüzünde ise utanmış bir hava vardı. Bize uzun süre baktıktan sonra Ecem 'e ne olduysa koşarak uzaklaştı. O sırada bende Murat yanına geldim. Biraz kulağına yaklaşıp sinirli bir tavırla (evet hem gülüyorum ama içimde sinirli bir hava var bende anlayamadım)
- senin hem ukala , gıcık, ve abaza olduğunu öğrendiğim iyi oldu sümüklü şey. Biraz uzaklaştıktan sonra biraz süzdüm yüzündeki utanç daha çok artmıştı bende filmlerde olduğu gibi havalı bir şekilde uzaklaştım. Elif'in yanına geldiğimde :
- ne söyledin ona ?
- ne kadar abaza olduğunu.
Kafasını salladı sonrada:
- 2 dakika önce gülme krizindeyken şimdi neden bu kadar sinirlisin bu planı sen hazırladın hem ne oldu benim herşeyime yoksa..
- yok daha neler ben mi ? Saçmalıyorsun mu? Bana mı öyle geliyor ben ve aşık olmak hıh.
Biraz yürüdükten sonra geldik mini evimize ben içeri girdim ve gitarı hızlıca aldım. İcimdeki o sinir yok olmuştu. Ben böyle şeyleri fazla takmam hatta unuttum gitti.
Kapıyı kapattım ve Elif'in üstüne atlarcasına uçuşa geçtim. Elif de geri çekilmedi. 5-10 dakika sonra kamp ateşinin önüne tekrar geldik. Yerime oturdum Emre'de soluma ,Elif sağıma, Elif'in yanına BERK oturdu herkes çalmamızı bekliyordu. Ne söyleyeceğimi kararlaştırdık.
SILA-ASLAN GİBİ.Söylerken herkes eşlik ediyordu bazıları alkışlarla. bende en sevdiğim şarkı olduğundan baya ne eğlenerek söyledim.
Daha sonra şarkı bitti ve ikinci şarkı olarakta sevgililer dans etsin diye SEN İSTANBULSUN. Şarkısını söylemeye başladım bu sefer Emre'de eşlik etti çünkü en sevdiği şarkıydı bu. Biz söylerken etrafıma baktım da hocaların hepsi gitmiş bu da iyi fırsat olduğundan sevgili olanlar ateşin etrafında dans etmeye başladılar. Sonra o MURAT abazası ve ECEM geldiler ama farklı yerlerden o MURAT abazası geldi BERK'in yanına oturdu birşeyler konuşmaya başladı. Gülerek konuşuyorlardı. Aman banane ne yaparsa yapsın. Şarkı söyledik bitti haliyle ayaktakiler yerine oturdu. Elif dönüp birşey söyliycekken o abaza MURAT'ın beni izlediğini gördüm. Bakmadım bile. Sonra Elif'in uykusu gelmiş olmalı ki gözleri kapandı kapanıcak. Emre 'ye dönüp:
- biz gidelim baksana uykusu gelmiş Elif'in hele benim uykum biliyorsun uyku benim herşeyim o yüzden bay !
- tamam. Bizde gidicez birazdan.
Elif'le beraber mini eve geldik. Ben kendimi bir yatağa atmışım görmeniz lazım. Pijamalarımı giydim saçımı topuz yaptım ve telefonumu alıp yatağın icine kendimi attım. Telefonumu açıp twitter'a girdim.MURAT GÜLSOY seni takip etti.
Bu bölüm biraz kısa oldu bölüm hakkında yorumlarınızı yazın.
Öptüm by hah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMKİ
Teen Fiction"Ben hayatımda birini gördüğümde kalbim hiç bu kadar hızlı atmamıştı." Ben hayatında hiç aşık olmamış bir kız erkeklerin beni gördüğünde o kadar da cezbedici bakmadıkları kız , birini seviyordu. Peki ben neden bu kadar aşktan korkarken aşık olmaktan...