🖤 ( One Shot )🖤 (Zawgyi)

241 13 0
                                    

" ခင္ထားမီ "

ဟုတ္တယ္။သူမ နာမည္ "ခင္ထားမီ" တဲ့ သိပ္လည္းဆန္းပါ့ သိပ္လည္းလွပါ့ ။ လူ​ေလးကိုၾကည့္မလား အ​ေတာ္ကိုခ်စ္စဖြယ္ရွိတဲ့ အမ်ိဳးသမီး​ေလး​ေပါ့ ။ ကြၽန္မ အသဲစိုင္တစ္စုံကိုလႈပ္ခတ္လိုက္ႏိုင္ပါတဲ့ အမ်ိဳးသမီး တစ္ဦး​ေပါ့ ......

" ကြၽန္မ နာမည္ သွ်ား​သြန္းခက္ ကြၽန္မ အသက္၂၀ျပည့္​ေတာ့မယ္ ။ ကြၽန္မ ဒီႏိုင္ငံမွာ​ေမြးတာ​ေတာ့မဟုတ္ ကြၽန္မအ​ေမနဲ႔အ​ေဖ ရဲ႕စီးပြား​ေရးအရ ကြၽန္မကို တိုင္းတပါးမွာ​ေမြးၿပီးလို႔ ကြၽန္မအသက္၁၀ႏွစ္သမီး မွ ဒီႏိုင္ငံ​ေရာက္လာတာ ကြၽန္မခ်စ္တဲ့ ျမန္မာႏိုင္ငံကို​ေပါ့ ။ ဆက္ရမည္ဆိုလွ်င္.....ကြၽန္မဘဝ အသက္၂၀မျပည့္မွီ ကိုယ့္​ေျခ​ေထာက္​ေပၚကိုယ္ရပ္တည္ၿပီး လုပ္ငန္းတစ္ခုထဲ ဝင္မဲ့ ​ေန႔တစ္ရက္က​ေန စမယ္ "

"သွ်ား ​ေရ....Ready ဘဲလား​ေဟ့ "

"Ready ဘဲမာမီ သွ်ား ဆင္းလာၿပီ "

____ကြၽန္မ အ​ေဖရဲ႕မိတ္​ေဆြကုမၼဏီမွာ ကြၽန္မပထမဆုံး အလုပ္ဝင္ရမဲ့​ေန႔​ေပါ့ ထုံးစံတိုင္းပင္ အ​ေမျဖစ္သူ ကြၽန္မရဲ႕မာမီ က​ေတာ့​ေလာ​ေခ်​ေန​ေလၿပီ______

" သွ်ား ​ေန႔လည္စာလည္း​ေသခ်ာစားအူး​ေနာ္ တစ္ခုခုအဆင္မ​ေျပတာရွိရင္ မာမီ့ကိုဖုန္းဆက္​ေျပာအူး "

"အင္းပါ မာမီရယ္....သွ်ား လည္းက​ေလးမဟုတ္​ေတာ့ပါဖူး သွ်ား ဖုန္း​ဆက္မယ္​ေလ​ေနာ္ မာမီ အခု​ေတာ့ သြား​ေတာ့မယ္ ဒယ္ဒီ ကား​ေပၚမွာ ထိုင္​ေစာင့္​ေနရလို႔ ​ေလာင္​ေန​ေလာက္ၿပီ ဟီဟီး "

"​ေအး​ေအး ​ေျဖး​ေျဖးသြားအူး ဒီသားအဖ​ေတြ လမ္းမွာသတ္မ​ေနၾကနဲ႔အူး​ေနာ္ "

"သြားၿပီ မာမီ​ေရ......ဘိုင္း "

ကား​ေပၚ​ေရာက္_____

"ၾကာလိုက္တာ သမီးရယ္....ကဲ ၾကည့္ ဝတ္လာတဲ့ပုံကလည္း မိန္းက​ေလး မဆန္လိုက္တာ​ေနာ္ "

______ စပါၿပီ ကြၽန္မ​အ​ေဖ ရဲ႕ ကြၽန္မ ​ဝတ္စားဆင္ယင္မႈ​ေပၚ ထင္ျမင္သုံးသပ္ခ်က္ ​ေတြ...._______

"​ဒယ္ဒီရယ္....ဘာျဖစ္သတုန္း ဒါ သွ်ား ဝတ္​ေနၾက ပုံစံ style pant ရယ္ coat ရယ္ shoe ရယ္ လြယ္အိတ္ ရယ္ဘဲ​ေလ office နဲ႔လည္းလိုက္ပါတယ္ ဒယ္ဒီရဲ႕ "

သျှား ရဲ့ မီ 《 One Short 》Where stories live. Discover now