Gece sabaha kadar youtube dan saçma sapan şeyler izlemiştim ve saatin kaç olduğunu anlamamışım bile. Saati farkettigimde saat 7:32'ydi. Hızlıca yatağımdan fırladım ve yüzümü yıkamak için banyoya gittim.
Yüzümü yıkadıktan sonra saçımı taradım ve odama geri döndüm. Aslında saat daha erkendi o yüzden saçımla biraz daha ilgilenebilirim diye düşündüm.
Banyoya geri döndüm ve saç düzleştiricimi çıkardım ve saçımı düzleştirmeye başladım. Saçımı düzlestirmeyi bitirdikten sonra odama döndüm ve telefonumdan saate baktım. Saat 8:13'dü. O yüzden hızlıca kiyafetlerimi giymeye başladım. Kıyafetlerimi giydikten sonra çantamı hazırlayıp evden çıktım.
Dışarı çıktığımda Ezgi daha gelmemişti o yüzden oturup biraz beklemeye karar verdim. 5 dk sonra Ezgi geldi ama yanında Tan ve Kerem'i de getirmişti.
"Sülalecek gelmişsiniz" dedim gülerek. "Evet biraz öyle oldu" dedi Ezgi gülerek. "Neyse hadi gidelim geç kalicaz" dedi Kerem. "Saat kaç ki?" dedi Ezgi. "8:34" dedi Kerem. "E tamam daha varmış, markete girip bir şeyler alabiliriz" dedi Ezgi.
Okul yolunda olan bir markete girdik ve bir şeyler aldık. Resmen okulda piknik yapacaktık o kadar çok şey aldık ki. "Okulda piknik yapicaz herhalde" dedim gülerek. "Okuldan sonra piknik yapalım o zaman!?" dedi Ezgi. "Harika plan" dedim. "Hemen okuldan sonra mı?" dedi Tan. "Müsaitseniz yaparız" dedi Ezgi. "Müsaitim sanirim" dedi Tan.
Okula sohbet ederek gittik ve okula vardığımızda saat 8:56'ydı. Saati farkettiğimizde koşarak sınıflara doğru gittik. Ben sınıfa girdiğimde daha hoca gelmemişti. Hızlıca sırama oturdum ve ders programına bakmak için telefonumu çıkardım. İlk iki ders İngilizce'ydi. Biraz sevinmiştim.
İngilizce dersleri bittiğinde karnım acıkmaya başlamıştı. Okul çıkışını bekleyemeyeceğimi düşündüm ve çantamdan sandviç çıkartıp yemeğe başladım. Sandviçimi tam bitiricekken. Ezgi ve Tan geldiler.
"Birileri çıkışı bekleyememis galiba?" dedi Ezgi gülerek. "Acıktım aq ne yapmamı bekliyordun" dedim. "Tamam tamam sorun yok" dedi Ezgi. "Ee ne oldu? Niye geldiniz?" dedim. "Canımız sıkıldı ondan geldik" dedi Tan. "Anladım" dedim. O sırada zil çaldı. "Biz gidiyoruz öğle arasında gel yanımıza yine istersen" dedi Ezgi. "Tamam!" dedim ve gittiler.
Öğle arasında Ezgi'lerin yanına gittim. "Selamm" dedim herkese bakarak. "Selamm" dedi Ezgi. "Ee bu sefer ne yapalım?" dedim. "Bilmem ki" dedi Tan. "Buldum paralarla maç yapalım?" dedi Ezgi. "Olurr" dedim. İlk önce Tan ve Kerem maç yaptılar. Kazanan 3-2 şeklinde Tan oldu. Daha sonra Ezgi ve ben oynadık. 1-3 kaybettim tabii ki. "Ama haksızlık ben bu oyunda çok kötüyüm aq" dedim. "İyilesirsin zamanla, gel izle ve Tan abinden taktik öğren" dedi Tan. "Ben ablaydim lan ne ara küçüldüm kırıcı." dedim. Sadece hafif bir şekilde güldü daha sonra Ezgi ve Tan maç yaptılar. 3-1 Ezgi kazanmıştı. "Cok taktiğin varmış ya" dedim gülerek Tan'a. "cok komik." dedi sinir olmuş bir ses ile. Daha sonra Kerem ve ben maç yaptık ve ben harbi malmışım 0-3 kaybettim.
Zilin çalmasına 10 dk kalmıştı. O sırada da Kerem ve Ezgi maç yapıyorlardı. 3-2 Ezgi kazanmıştı. "Kraliçemiz ödül olarak ne istermiş..." dedim Ezgi'nin önünde hafiften eğilerek. "Hmmm... sonra düşünürüm zil çalacak hadi sınıfınıza" dedi Ezgi. "Tabii efendim" dedim ve sınıftan çıktık.
Çıkışta 4'ümüz beraber çıktık ve piknik yapacağımız alana gitmeye başladık. Yolda telefonumu çıkardım çünkü canım sıkılmıştı. "Aa sey selfie çekilelim mi?" dedim. "Ah, tamam" dedi Ezgi. "Telefonu biriniz alsın ben çekemiyorum adam gibi" dedim. "Ver" dedi Tan. "Al" diyip verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kubra ve haremi 😢
Teen FictionAklıma niye böyle bir şey geldi bilmiyorum her neyse oku sadece tamam?