Gece 4 gibi ponçiğin üstüme atlaması ile kalktım. "Of ayı misin napiyon ya" diye sinirle bağırdım. Uykumun olmadığını farkettim ve telefonuma baktım. Saat 4:13 tü, ve çok açtım. Canım tatlı bir şeyler çektiği için kek yapmaya karar verdim.
Yavaşça yatağımdan kalktım ve kek yapmak için mutfağa indim. Yazlık pijamalarim ile mükemmel ev hanımı moduma girdim ve gerekli tüm malzemeleri çıkardım. Yumurta kırarken kazara kabuk kaçırdım ama sorun yoktu hemen aldım.
Yaptığım karışımı fırın tepsisine yavaşça boşalttım ve fırına koydum. O pişerken biraz telefonumla uğraştım ve tezgahı topladım. Yaklaşık 20 dakika sonra keki kontrol ettim. Pişmişti, o yüzden mutfak eldiveni ile yavaşça çıkardım. Soğuması için tezgaha bıraktım ve odama çıktım.
Saate baktım ve saat 6:59 du. Okul için hazirlansam daha iyi olur diye düşündüm ve okul kıyafetlerimi giydim. Mutfağa gittim ve keki 12 dilime kestim. Biraz okula götürmek için yanıma aldım. 1 dilimde tadına bakmak için yedim. Gayet güzel olmustu.
Saat 7:52 gibi Ezgi yi beklemek için aşağı indim. Bugün erken gelecekti. 5-10 dakika bekledikten sonra geldi ve beraber okula gittik.
Saat daha erken olduğu için neredeyse okul bomboştu. Ezgi'de sıkılıp yanıma gelmişti. Beraber biraz okulun internetini sömürmek için Genshin'e girdik. Saat 8 buçuk gibi sınıfına gitti.
Öğlen yemeğinde yine Ezgi, Ben, Tan ve Kerem buluşmuştuk. Onlara yaptığım keki tattirdim.
"Bu ne lan şişmemis bu" dedi Kerem.
"Kabartma tozu attım ve guzel oldu kiskanma" dedim.
"Ne kiskanmasi be, Ben daha iyi yaparım" dedi Kerem.
"Çıkışta bize gel lan kek yarışması yapicaz." dedim.
"Olur, Ezgi'de tatsın bizim keklerimizi" dedi.
"Bende sunucu oluyum o zaman" dedi Tan.
"Kazanana ne verilecek ödül olarak?" dedim gülerek.
"Bilmem kazanan karar versin" dedi Kerem.
"Tamam ben şimdiden söylüyorum en az 5 tane manga isterim" dedim
"5 az oldu ya" dedi Tan.
"Harbi lan 10 olsun o zaman zenginsin zaten" dedim gülerek.
"Tamam alırız ama kazanacağını sanmam" dedi Kerem
"O kadar emin olma" dedim ciddi bir şekilde.
Bi kaç saat sonra çıkışta beraber bizim eve gitmiştik.
"Ezgi sen şöyle geç kral koltuğu orası" dedim ve bi sandalyeye oturttum önünde de kocaman masa vardı.
"Bana mikrofon verin ya role tam girmek istiyorum" dedi Tan. "Al şu kaşığı mikrofon yerine kullan" dedim gülerek.
"Cok komik." Dedi Tan
İkimizde malzemeleri hazırladık ve keki yapmaya başladık. Tan'da tam moda girmişti video bile cekiyodu hatta. "Ya çekme beni bok gibiyim zaten" dedim sinirle. "Tamam tamam cekmiyom seni" dedi Tan.
"Evef sayın seyirciler bu iki yarışmacı da iddialı kendilerine çok güveniyorlar. Kübra hanım eğer kazanırsa en az 10 tane manga isteyeceğini söyledi, Kerem beyin isteği daha belli değil" dedi Tan, Kerem'in suratına kamerayı yaklastirarak.
"Ya çek şu kamerayı suratimdan" dedi sinirli bir sesle Kerem.
"Yo banane inadina zoom yapicam, iy buruna bak" dedi Tan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kubra ve haremi 😢
Fiksi RemajaAklıma niye böyle bir şey geldi bilmiyorum her neyse oku sadece tamam?