Uzayda olmak

14 4 0
                                    


Araca binmiştim.

Yolculuk belki günlerce sürecekti bunu kimse net olarak bilmiyordu.Yanıma baktığımda yanımda siyah saçlı ve renkli gözlü bir çocuk vardı. Anladığım kadarıyla İtalyandı.Valla iyi çocukmuş Allah sahibine bağışlasın.

Neyse ben boş gezenin boş kalfası olduğum için uykuma devam ediyim.Şimdi cam falan yok mu?, dışarıya bak, sanki hep uzaya gidiyorsun diyebilirsiniz.

Çünkü ben olsam bende öyle derdim.

Ama burada her yer karanlık gibi bişey çok az ışık var ve dışarıya bakamıyoruz malesef

Ne zaman varacağız ya ben sıkıldım.Neyse ki etrafta insanlar var da onlarla konuşabilirim.Yanımda ki çocuğa baktığımda o da sıkılmış duruyordu.-Ya da ben can sıkıntısından kafamda kuruyordum-Bende sevap işlemeyi çok seven bir insan olarak ona bu konuda yardımcı olmalıyım değil mi?

Buradaki herkesin ortak dili İngilizce olduğu için İngilizce selam verdim

-Selam, ben Duru(İngilizce konuşuyormuş gibi hayal edin)

-Selam, ben de Cario

-Tanıştığıma memnun oldum. Burada olmak garip geldi biraz 

-Aynen, ben de memnun oldum.

Konuşmayı pek sevmiyor galiba 

Neyse ben de konuşacak başka birilerini bulurum. Biraz ileriye baktığımda Melis ve bir kaç kız vardı.Onların yanına gidip konuşmalarına katıldım.

Aralarından adının Dina olduğunu öğrendiğim kız konuşmaya başladı.

-Ben çok heyecanlıyım ya, bence orada sadece bizim türümüz olmayacak. Kim bilir belki bazılarıyla karşılaşırız şimdiden heyecanlandım.

   Elina                                                                                                                                                                                           -Bence orada sadece biz olacağız çünkü orayı daha önce kontrol ettiklerini düşünüyorum.Öyle bişey varsa neden bizi göndersinler ki bu halkta karmaşaya neden olur .Bunu göze alabileceklerini düşünmüyorum.

  Juno                                                                                                                                                                                            - Ya onlar da farketmemişse denilebilir ama bir yandan da Elina haklı

 Melis                                                                                                                                                                                            -Kızlar sanki Dina'yı tanımıyorsunuz. Daha demin burçların gerçek olduğunu ve yeterince isterse grubundan dolayı ateşi kontrol edebileceğini söylüyordu.

  Dina                                                                                                                                                                                            - Onlar gerçek zaten sadece gücümü nasıl kontol edebileceğimi bulamadım ama bir gün bulucam.

Dina gerçekten keçileri kaçırmıştı.Burçlara karşı değildim ama bu kadar inanmak için gerçekten delirmek gerekiyordu.

     Biraz daha konuştuktan sonra hepimizin uykusu gelmeye başladığı için koltuklarımıza dağıldık. Bir koltuğa göre aşırı rahat olan koltğuma geçtikten sonra kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

Birinin beni dürtmesiyle gözlerimi açmaya çalıştım.Gözlerimi tamamen açtığımda karşımda Melis'i görmüştüm.

-Hadi yemek yiyeceğiz sende ne uykucu çıktın ha, daha demin Cario geldi 'Arkadaşına bir bak istersen bayılmış gibi uyuyor' dedi. Şanslısın böyle bir yol arkadaşın olduğu için neyse hadi gidelim bir gün sonra oraya varırmışız.

    Bir dakika Melis'in gözlerinde Cario'dan bahsederken ufak bir ışıltı mı gördüm yoksa bana mı öyle geliyor.Neyse ben ağızını müsait bir zamanda yoklarım.

-Tamam geldim be cırlama hemen başımda,kolum çürümüştür zaten senin yüzünden

Melis'in gitmesi üzerine hemencicik yerimden kalkıp yemeğime doğru ilerledim.Kızların yanına vardığımda hala dünkü teorilerinden konuşuyorlardı.

Geçen sefer ki gibi konuşmak yerine dinlemeyi tercih ettim.

Dina

-Neden inanmıyorsunuz bana ya

Melis

-İnanılcak şeyler söylersen neden inanmayalım

Juno

-Ben inanıyorum aslında ya hepsine olmasa da bazı teorilerine mesela bizim dışımızda bir tür olması kulağa mantıklı geliyor.Sonuçta evren neden sadece bir tür için yaratılsınki, bence mantıklı ama burçlar hakkında ki teorilerinin gerçek olduğunu düşünmüyorum.

Dina 

-Sonunda ya en azından bazı düşüncelerime destek olan biri 

Onlar sohbet ederken bende dinlemeye devam ediyordum.Juno'nun dedikleri bir yandan da mantıklı gelmişti ama şu ana kadar bu teoriyi doğrulayan bişey bulunamamıştı.Bunları düşünmeyi bırakıp gideceğimiz yer hakkında düşünmeye başlamıştım.

Aslında bizden çok bir şey istenmiyordu.Sadece burada yaşamamız ve bir sıkıntıyla karşılaşırsak yetkililere bildirmemiz.İnsanlar için zor olan kısmı sevdiklerini bırakıp gelmekti.Burada telefon kulanamıyorduk kullansak bile kimseyle görüşemiyorduk.Ben ailemle iyi anlaşıyordum aslında buraya uzaya olan merakım sayesinde gelmiştim.Ayrıca ailemle farklı şehirlerde yaşadığımız için fazla görüşemiyorduk o yüzden fazla garipsememiştik.

Ben bunları düşünürken kızlar sohbetlerinin sonuna gelmişlerdi.

Tam yerimizden kalkacakken kapının açılmasıyla o tarafa döndük.

Gördüğümüz şeyle hepimiz olduğumuz yerde dona kalırken bir yandan da mutluluktan havalara uçuyorduk.

Burada kestiğim için özür dilerim.Umarım bölümü beğenmişsinizdir.Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yıldızlara YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin