2.GÜN

41 2 0
                                    

Sabah uyandigimda Joseph yanımda değildi. Nereye gitmişti? Dışarı çıktığımda yemek yiyorlardı. Geç yattigim için beni uyandırmak istememisler. Gidip Joseph'in yanına oturdum.

"Nasılsın? "

"Daha iyiyim. Senin sayende."dedi, gülümsedi ve yemeğe döndü. Ben de yemeğe döndüm.

Korkuyorum. Bunu daha yeni anlamistim. Birimize bir şey olmasından çok korkuyorum. Uzun süre arkadaş olduğumuz için onları kaybetmek istemiyorum. Kaybetmekten korkuyorum.

''Bugün ne yapıyoruz?'' dedim. Matt ''Ben bir plan yaptım. Anlatıyım , isterseniz kabul etmezsiniz.'' dedi. Hepimiz onaylar gibi kafamızı salladık.

''Ben meydandayken (kurdukları köye meydan diyorlar) hepinizin bildiği gibi ava çıkıyordum. Av sırasında bizim gibi bir iki köye denk gelmiştim. O sırada bir iki dedikodu gibi şeyler duydum. New York'ta bir tedavi merkezi kurmuşlar. Hasta olmayanlara bir takım testler yapıp hasta olanlar için tedavi bulmaya çalışıyorlarmış. Oraya gidersek hem hastalar için tedavi bulunmasına yardımcı olur hem de hastalıktan korunmuş oluruz .'' dedi.

Jack bunun üzerine ''Eğer oraya ulaşmaya çalışırken hastalığı kaparsak ne olacak? Ben burada başka bir köy kurup burada yaşamaya devam etmekten yanayım.'' dedi.

Aklım tamamen karışmıştı. İki seçenekte mantıklı geliyordu.

 Düşününce New York'a gitmek daha mantıklı geldi. Burada oturup ölmeyi beklemektense yola devam edip tedavi geliştirmeye yardım etmek için oraya gitmeyi tercih ederdim.

''Oylama yapalım.'' dedim. Herkes bana katılmıştı.''Ben gitmekten yanayım .'' dedim.

Jack'in oyu belliydi.Caroline da sevgilisini yalnız bırakmak istemiyordu. O da kalmayı tercih etmişti.

Matt ve Octavia gitmeyi seçmişlerdi. Sadece Joseph kalmıştı. Onun da gitmekten yana olacağından emindim. Joseph ''Ben kalmaktan yanayım. Kendimi riske atamam. Ayrıca bacağımla sizi yavaşlatırım. Hiç gitmemek en iyisi bence.'' dedi.

O anda donup kalmıştım. Joseph'in bu kadar korkak biri olabileceği aklımın ucundan bile geçmemişti.Octavia '' Peki şimdi ne yapacağız? Oylar eşit çıktı.''

Haklıydı. Oylar eşit çıkmıştı.'' Ben gidiyorum isteyen gelir.'' dedim. Matt ve Octavia bana destek olmuşlardı. Jack ve Caroline yanlış yaptığımızı söyleyip duruyorlardı. O sırada Joseph'e yalvarır gibi baktım.

Joseph bir anda ağzını açtı ve ''Biraz sessiz olun. Ben oyumu değiştiriyorum.'' dedi. '' O zaman gidiyoruz."dedim. Teşekkür eder gibi Joseph'e baktım ve gülümsedim. Öğle de yola çıktık.

YOK OLUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin