𝚈𝚞𝚗𝚊 𝚙𝚘𝚟
Ka thinrim ltk,lam chawlhsan a, teuh lo mai,kum 18 ka tling tep toh a, ka duh duh ka ti thei toh ani lom mi ti nge min khuahlhirh em em, runluih ila ni mai lom, voin chu school poh ka kal lo ang, driver hnen ah chuan bale zir na lam a kal tur chuan ka ti a.
𝙰𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛 𝚙𝚘𝚟
Tlai a lo ni a, yoongi pon a hna chu ti zo in Yuna om na lam chu a pan a, engtin nge Yuna chu a tih dawn, enge a rua hman, tu man an hre lo, a ziak Tu ngei poh hian ka hre😂.
Bale zir na building hma ah chuan a ding a, a building chu a en vung vung a, hei ngei hi ni, a hamngaih em em, bale a zir ve thin na ngei chu, apa a thih atang phei kha chuan a neih chhun hliah hliah ani.
A chhung ah chuan a lut a, director office lam chu a pan ding nghal chawt, a kal lakloh lai chuan room pakhat atang in a music hriat avang chuan a ding chawt a, music ron chhuah na lai chu a thlek ha, kawngka chu dim te in a hawng dek dek a, hmeichhia pakhat chu amah hnung chhawn zawng hian music chu a lo lam rem a.
𝚈𝚘𝚘𝚗𝚐𝚒 𝚙𝚘𝚟
A lam lai chu ka en reng a, ka minjung i nen an lam dan a inang reng mai a, a lam thiam khawp mai, music ri a tawp chuan ka lam hawi in a thu a, tun a ka hmuh hi, ka mit vai chu ni silo amo, minjung kha ani em, a ron let leh tih na mi, ka minjung kha, ka pan hnai a, minjung nang mah i ni tiro, min ron bia tih poh ka hria, mahse a thusawi engmah ka hre lo, a lam ka hnaih chuan ka kuh nghal chawt a, ka ngai ltk che.
𝚈𝚞𝚗𝚊 𝚙𝚘𝚟
Ka lam zo ka hah ltk chu ka thu hnawk a, tui ka in nghal kawlh kawlh, he lam step han har zia hi mahse ka beidawng dawn lo hei hi ka thiam ngei ngei a ngai, ka hmalam hun tur anih hi.
Music off tuma ka tho chu mipa pakhat sa tha ve tak, hmel poh chhe lem lo, sang tha zer zawr, chu pa chuan ka lam ron pan in a phun sep a, enge a sawi kha, "ka pu Tu nge i nih" Ka tih chuan min ron kuah ringawt, min la kuah nghet em em zui, tal chhuah ka tum chu a ai nghet in min ron la kuah zui, ka thaw thei dawnlo in ka hria.
A tap in ka hria, Tu nge le, ka hmelhriat ani bawk silo a, " Min lo hrethiam la, Tu nge i nih" Ka tih chuan, min kuah na atang chuan a in la hrang a, min en deuh vung vung, a hmeltha chiang kher mai a, oii Yuna enge i ngaihtuah kha, I hmelhriat loh anih hi,ka mit tak ah chuan min ron en a, a mit han mawi zia saw, oii oii enge ka ngaihtuah kha chu loh ltk, ka hmelhriat poh ni lo, chu tah ka phalna la lo in min ron kuah ringot nia.
𝙰𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛 𝚙𝚘𝚟
Yoongi chuan yuna chu a en deuh char char a, " Minjung... Park minjung I ni tiro" A ti nghal chat, Yuna chuan a thlek deuh ha, " Min hrethiam la i mi sawi chu ka ni hauh lo mai, I hresual aniang" A in on hnaih na atang chuan a kal sawn deuh a, " Ka hre sual lo, I ni ngei alom, I mit,i hnar,I hmui in lam dan te thleng khan a in ang vek, ka hre sual thei lo" Va ban a tum a, Yuna chu a tawlh sawn deuh, " I mi sawi chu ka ni hauhlo, kei chu Yuna ka nia, Kim Yuna " Yoongi chu a en kar a.
Yoongi chuan sawi tur a hre toh lo, a en tlok tlok ringot mai ni, a hmaingaih ber kha a lo let leh emo ti in a hlim hman em ani, mahse a rin loh lam deih in thil a thleng si," Kim Yuna mo i nih" Ti in a zawt tha leh ngat a, "umm ni e" Yuna chuan hre thiam lo tak chuan a en kar a," Anih chuan u i nei em chuan Kim namjoon ani em" Ti in a zawt leh, " Aw ni e, engtin nge i hriat a, a thian ami i nih" A zawt let a, zawhna hlir in an khat dun ni top mai.
Yoongi chuan a mittui tling chu a hru zeuh a, a hma a bo tak a ding chu a en leh a, " Englo nia" A thik sawi tum avang chuan a tawp deuh chawt a, a thusawi tum a thlak zui nghal " Nachin avang khan ka tih palh, midang emo ka lo ti che a" En pawh en lo chuan a ti a, Yuna in a chhang dawn chiah tih ah, a phone a ron ring a, la tur in a kal sawn nghal vat.
Yuna in phone a mi a biak lai chuan yoongi chuan room chu a chhuah San a,a thik tih tum poh thluh hmak in a car lam a pan a, Yuna in phone a dah chiah yoongi a lo bo deih avang chuan a hoi kual hu hu, " Ah, a bo deih, Tu nge a hming poh ka hre silo a, nge hriat kher a ngaih na, ho tuk, haw ngai toh zawk, strict-a ten min ron be leh toh" Ti pah chuan a thil vel chu a khung fel sawk sawk a, a chhuak zui nghal.
Pawn ah chuan a ding ran a, " A la tlai loh loh nen, mi te hi an ngaihtuah ve ropui sia, khua poh a la thim lo nia, school haw ban dawn vel ah hi chuan min ron phone ngei ngei zel a, ehee, voin nileng in dance studio ah ka om tih an hriat veih chuan ka nghate rep der nimai, kan zirtirtu in a lo hrilh leh hman angem aw, tawngthei ve zit zet ropui si, ka ngei nia" Amah a a phun bul bul lai chuan tae a ron lang thut,
"Tu mo i lo ngei a" A hnung lam atang chuan a ron ti a, " Nangmah, nge a la tlai loh em hi, bale zir ka la duh sin" A phun khum nghal bawrh bawrh, " Zet zet che hian, jin hyung in a ngaihtuah che lom, chu bak ah naktuk ni ropui a ni sia, zanriah tui deuh a siam lom" Nui sang chuan a ti a, Yuna in a chum chawrh, " Kal ang nih leh" Tih leh car a thut luh a rual nghal.
An in be lai chuan sir lam atangin yoongi in a lo en reng a, a bodyguard pakhat chuan, " Sir saw saw Kim taehyung ani lom mi,a lu ah tak sawn kan va kap dawn mi" A lo ti a," A ngai lo, voin chu tu mah kan that lo ang, driver kal toh roh" Tukverh a la dak chhuak reng pah chuan a ti a, a in ngaihtuah buai nasa tih a hmel atangin a lang thei ani.
𝚂𝚔𝚒𝚙 𝚊𝚝 𝙺𝚒𝚖 𝚖𝚊𝚗𝚜𝚒𝚘𝚗
Yuna a haw hnu chuan zanriah an kil thap hlom a, " Oppa naktuk ah enge thleng dawn a" Yuna chuan jin en hu pah chuan a zawt a, " Tu in nge ti" A lo ti let ve kha, " Tae oppa in, ni ropui deuh a tia" A mit khap zeuh zeuh pah chuan tae chu a en a, jin in tae a en kha a, sawi loh tur i sawi ti in a melh rum nghal.
" Enge kha tia in in en reng, enge thleng dawn, chuan khawnge joon oppa hi " A ti a, namjoon hi an rual in zanriah a lo ve lo a, a chhan poh a mission neih a buaipui mek ani.
Jin an," Hyung chu hna la tih zawh loh a nei a, chuan naktuk kha chu kan company kum 10 tlin lom na kan nei dawn a, engmah sawi lo a hruai che kan tum a, mahse tae tawngthei vang lel lol in I lo hre hman anih kha" Tae chu a melh hrep a, melh vang a bo theih ni se chu a bo na rei toh ang.
Yuna chu a nui hawk hawk a," Ka lom e min hrilh avangin chaw ka ei kham muttui u" A tho nghal a, sitting room lam a pan lai chuan kawngka ri deuh rak ri a hriat chuan a hoi phei nghal vat, namjoon chu a kut a thisen kai nung chuan a ron tlu lut hnok.
𝚃𝚘 𝚋𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎....
He ti zawng hi ni se,
Minjung khi yoongi bialnu hmasa kha ani a, namjoon vang a boral ta kha, Yuna nen hian an in ang ltk a, mahse unau chu an ni chuang lo, double role an ni tih na nih chu.
Mahse an mizia chu in ang lo tak ani.Bale thiam tak ani a,mahse competition vel ah hian a tel duh ngai lo, a chhan i hriat duh chuan min lo chhiar sak zel dawn nia.
Please,vote,comment,share🥰💜
YOU ARE READING
My Love❤/ yoongi ff/mizo Complete✅
Fanfictionziak lok lo mai ang, chhiar la i hre chho zel nimai😆🤭 Pic khi ka ta nilo a ©Credit to right owner Phal na la lo in story hi in duh duh na lai min lo lak chhuah sak lo tur in kan in ngen e start at: April 8 2022 sat