My Love❤- six

58 9 2
                                    


🅈🅄🄽🄰 🄿🄾🅅

After 2 weeks

Tlai kan chaw ei chu enge mo an hriat a an va muk hlom ve le ka leng chhuak ka haw har pawh ni top silo, nge ka bialpa neih an lo hre toh zok mi, sitting room ah chuan thuthleng hrang theuh ah kan thu hlom a

Namjoon oppa chu ron khuh kherh kherh in, " Yuna thil hrilh tur che kan nei " Tak run chuan min en a, min ti hlauthawng nghal ringot, ka melh ralh a," Enge ni u" Ka ti tham ruih, a han tho hak a, " Kum te I lo tling ve toh a, he thil hi hrilh ngei che a tha in kan hria a, a dawnsawn dan I thiam ngei poh ka ring" A ti leh nghat nghat a, eng tak chu ni ang mo min ti hlauthawng zual.

Soi chhunzawm nghak in engmah ka la soi duh lo enge a soi hriat hmasak ka duh, " Ka nu leh pa te kha car accident a thi an nilo a...........thah an ni" A ron tih chuan ka dâng vek in ka hria, engtin nge a nih theih ka mittui a ron parol tun a, a soi chhunzawm leh a, " Chuan ka pa kha Korea a Mafia thil ti thei zing ami ani a, thuruk tha tak a hriat avang in an that ani, chuan kei ni pawh hi Mafia kan ni" A tih leh chuan ka mittui a luang thla ngai ngai a, khang kum chhung zawng khan ka lak ah he tiang thu lian tham hi an zep amo, an unau nu chungah leh nghal, chuan Tu ten nge ka nu te chu that.

Ka mittui luang chu ka kut in ka hru thuak thuak a, " Engtin nge ka lak ah chu tiang thu lian tham te chu in zep theih, engmo Mafia mo", ka en kual ran ran hlom, khang hun chung zawng khan engmah min hrilh lo in ka lak ah an ngoih bo pui a, ka hriat ve a phu an ti lo mi, ka la naupang tih chu ka hria mahse he tiang ka nu leh pa te chungchang ngei ah engtin nge ka lak ah an zep theih.

Jin oppa chuan, " In bendai phot la, I rilru kha seng nasa ltk suh" Aw zaidam tak chuan a ron ti a, " Tun ah hian ka in ben daih theih I ring mi, ka nu leh pa te kha accident emo ti in ka lo ngai ve char char asin, mahse ka rin phak bak ani, engtin nge ka lak ah in zep theih hrilh phu min ti ve lo mi in unau nu ka nih hi" Ka awm dawm meuh chuan ka tap hawm hawm a, " Kan tihpalh Yuna kan tihpalh ltk zep kha kan duh bik lo sin kan ngaihtuah vang chuah che in ani I la naupang em ani" Jin oppa chuan min kuah chung chuan a ron ti a.

Ka in kut in ka nam dawr a, " Ka hua che u, ka haw ltk che u" Tih leh in atang in ka tlan chhuak nghal Tun ah rih chuan ka be peih lo, ka mittui luang te chu hru thuak thuak in ka phone ka phawrh a, kal na tur mai ka hriat loh avang leh ka om na hmun an hriat ka duh loh avang in ka thiante chu call ka duh lo, Tu nge ka call tak ang lo lang hmasa ber chu Yoongi ani mahse a buai ka ring bok si.

Hmun thim deuh ka thlen chuan ka kal na pawh ka lo en lo ni maw ti in ka hoi kual vak vak, kan in atang a hlat phot chuan a tha nimai, Tun ah chuan Tu mah kha ka be duh hrih lo.

Ka phone chu ti eng in Yoongi number ka dial nghal vat, a in ring ral thak a, voi khat ka tih leh pon a la thei chuang lo, ka ti non tlut tlut a lak hma chu ka beidawng lo ang, a tawp nan voi khat chiah ti leh in ka call a, khawngaih in la toh hram teh aw a in pick e.

🅨🅞🅞🅝🅖🅘

"Aw, hello... Tihpalh ltk aw hna ka thoh lai Nia silent in ka lo dah a ka lo hmu lok lo a, eng ni ta. "

Ron in soi fiah nghal zung zung mai, " Ah a poi lo, hna I thok tih ka lo hre lo a ka thiam loh Zawk alom"

🅨🅞🅞🅝🅖🅘

" Nih enge ni ta a, Tun ang Zan Zan ah min va ngai om ve, I u te an om Chuan in call I duh ngai silo a"

Ni e ka duh ngai lo, a chhan pawh tawng ri hi an lo hre ve kur zel a message in kan in be top zel thin.

" Ih in ah ka omlo a" Ka ti zoi rat, chair ri hrut ri ka hre nghal a ding thut ani chiang.

🅨🅞🅞🅝🅖🅘

"Eng mo I soi, khaw nge I om, Tun ang Zan zan ah ti nge I chhuah haw vat roh khaw nge I om ka lo lam ang che"

Engmah soi ve na hun pawh min siam sak lo a dah nghal deih, engtin nge ka om na hmun a hriat anga.

Ka ke kham toh em avang Chuan ka thu tung hnawk a, chhuat chu ka en tlawk tlawk ringot, ka thil tawn te ka ngaihtuah a ka u te Chuan min hmangaih a min ngaihtuah em em tih pawh ka hria mahse an nau ka nih ve man ah ka hriat ngei ngei tur an zep a, a hma khan min hrilh se tiang tho hian ka rilru a na angem le.

5 🄼🄸🄽🅄🅃🄴🅂 🄻🄰🅃🄴🅁

Light eng ltk in min ron chhun avang chuan ka ngaihtuah na atang chuan ka harh chhuak thut a, ka hma ah chuan motor hi light in on va hian a lo ding a, motor atang a ron chhuak chu ka lo en ran a, a tir ah chuan Tu nge tih ka hre lok lo mahse ka hma ah a ron din chuan yoongi ani tih ka hre nghal, ka dak chho va a, min ron en chhuk rum in amithmul pahnih a ti chuar bok, ka lo nui tho a ka ding nghal zat.

" I van ron kal har, a vawt ka tih teh reng nen" Ti pah chuan kuah ka tum, ka chal ah a kut zung chal in min nor ding chat, " Ti nge mahni a zan zan a I chhuah, in a om tur i nilom mi" Min en kar chung chuan a ti a, hrilh top mai ang, " Ih englo ka u te nen kan in hau deuh a, in ah ka om duh lo a ka chhuak deih nih hi" Ka ti bul bul, hnuai lam melh deih, rin loh ltk in ka hahchhiau.

A thaw chhuak hak ri pawh ka hria, a jacket chu min ron hak tir a, " Lo kal roh ka lo thlah ang che" Min kuah pah chuan min kal pui a, " Aih ka haw duh lo, zanin chiah ka lo om ve i in ah, moh moh " Kut suih meuh chuan ka ngen a, hahthlak ti tak a min melh pah in, " Aw kal roh i om don nia mahse zan in chiah" A kut zungchal a min kawh pah chuan a ti a, ka lom ltk chu ka zuang a ka kuah thlop.

Car ah chuan ka chuang ta a, tukverh a dak in, zan rei a dawr lo la in hawng te chu kan tlan pel zuk zuk a, ka u te chuan min lo zawng angem le, ron haw roh pawh ti se ka haw om chuang lo zanin atan chuan lo buai ve nak teh se.

🄰🅃 🄺🄸🄼 🄷🄾🅄🅂🄴

" Sir miss yuna chu.... " Ti in mipa pakhat hian Kim mipa te pathum thu thap hma ah chuan a ding a, " Enge yuna chu in hmu nange in hmuh hma chu ron let su kan tih kha" Namjoon chuan a ti chang fak a, chu pa chuan a soi hreh hmel hle thung, " Ih boss, yuna chu kan hmu a... Mahse.. " A soi zawh hma in, " Enge mahse" Tae in a lo pot chat, " Ih... " A ti leh chiah, " Ih ringot i soi dawn nge i thluak per I duh zawk" Namjoon chu a tho nghal, " Sir yuna chu Mr. Min yoongi nen motor a an chuang lut lai kan hmu" A ti chhiah chu Kim mipa pathum te chu an meng phar awn awn mai.

" Engtin a, I hmu chiang mo dawt han soi veih teh... " " Aih nilo sir ka hmu ngei lom ln oih loh chuan hei a pic pawh" Ti pah chuan jin chu a phone a pe a, a ai nasa in an meng bial leh zual dawt chu a nilo yuna kawr hak chiah chiah kha a la ni bok.

" Min yoongi i thi dawn"

To be continue.....

Dah loh ai ah ka ron dah vang vang nih hi, min lo hrethiam dawn nia school kan lut chiah a exam an ti nghal mai sia kin ah exam hnu thla leh vel ah chuan ka ron up zeuh zehh toh ang min lo hrethiam hram dawn nia.

Min lo chhiar sak zel dawn nia, ka lom ltk e.

Ignore spelling mistakes.

𝚅𝚘𝚝𝚎, 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝, 𝚜𝚑𝚊𝚛𝚎, 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 🥰

 My Love❤/ yoongi ff/mizo Complete✅Where stories live. Discover now