My Love❤-five

57 10 4
                                    


Ka chawlh San rei ta ngai ngai bok a, kan cut duai ange, min lo hre thiam in chhiar dan in lo thiam dawn nia

Author pov

Yuna bday a lo thleng ta reng mai, ramhnuai a an kal atangin kar 3 lai a liam ve ta reng mai, hun a kal chak in an hun nghah hleh em em pawh a thleng zung zung mai ani, kha mi ni yoongi nen an in hmuh ni khan savawm khan Yuna chu a bei hman trep a, mahse van neih a siam in Yoongi in a silai in a lo kap hman hlauh, kha ta tang khan a u te chuan mahni a chhuah leh an phal sak vak toh lo bok ani.

Zing ni chhuak eng mawi tak chuan Yuna mu lai chu a mit zawn ah chuan a Ron chhun ser ser a, ninom ti in a in lukhup tha leh, chu tia a in lukhup that leh lai chuan a room kawngka atang a u te chu an Ron lut them them a, " Yuna tho roh le, voin ni hi i theihhngilh ta ami" Namjoon chuan a Ron ti a, " U ka mut a la chhuak nia chhuak roh" A ti bui bui.

Tae chuan tung tho nalh in, " A va ninom tak ka mut a chhuak.... " A ang lai tawp chat in a hma a u te pathum cake nen a lo ding chu a hmuh chuan a tawp deuh chat, a u te chu en kual run run in.

" Tu ta tur nge" A ti hu, jin in tih ngaihna hre lo tak in a lu a thing na na a, " Mol thei e mai, voin te chu i bday lom kum 18 I tlin na tur" ti pah in a lu a thing a, mi dang pahnih te pawn an lo ti ve.

Chu ve leh Yuna zok chu a khum ah ding in a puan sin lai a vawr ka ng lawp a, " Yeahh ka zalen ta, kum 18 ka tling ve ta, khoi cake kha voin chu ka thu thu in in om ang" Tih leh an cake ken lai chu la in a room atang a chhuak nal nal, a u te chu in an hru hru hlom in an nui suk a, an chhuak zui ve nghal bok.

An unau in cake chu zei in an in barh tawn a, " Yuna party neih i duh em I duh duh I sawm thei mahse mipa chu kan phal lo" Tae chuan cake ei mial mial lai chuan a ti a, " Aih ka duh lo mai, bazar tur a chhuah min phalsak ula nimai" Ti pah in a melh kual run run a, an phal dawn lo tih hre mahse a kum 18 tlin vang hrim hrim in a dil lui tal ani.

A u te chu an in melh kual run run a, " Phal e, mahse ron haw tlai lo la, dar 4 ah in ron thleng toh ang che" Namjoon chuan a ti khauh khauh, Yuna lom ltk in a fork a cake a ei tur a lak lai jin a hmai ah a ti ban thlop.

" Kim Yuna mol-i " Tih pah in jin chuan a hmai chu napkin chuan a hru vat, " Opss sorry oppa, ka lom ltk a nih ka han in siam nge" Nuih tlon pah chuan a tho sawk sawk a, in chunglam a pan nal nal.

Yuna pov

Ka phur ltk jin oppa hmai ah kan tih ban chu le, chhuah a phal leh lo ang tih a hlauhom rum rum lom, in bual tur in bathroom lam ka pan a, lok tinge chhuah an phal awlsam thut le, ka bady te nih vang niang a.

^yuna kawr^

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

^yuna kawr^

In chung atang ka chhuk a, Tu mah an lo om toh loh avangin hna ah an kal ka ring toh top kan ompui bulah chuan ka chhuah toh thu soi in ka pit chhuak zui nghal.

Driver in mall a min thlah in ka lut zui nghal chawt, ka hoi kual ka hoi kual a, ka phone ka en leh zeuh bok, message a ron thon toh tih ka hriat chuan a om na lam ah ka kal zui nghal.

Restaurant pakhat ah chuan ka lut a, lo thu ho chu ka en kual den den a, amah ka hmuh chuan nui sang chuan a lam ka pan zui, ani pawn min lo hmu in a thut na tang a ron ding a, kan in kuah a, a awm ah ka bei thlawp.

" Ka ron kal har em"la Kuah chung chuan ka ti , " Rei lo e, ka nghak reng thei che lom kei chuan" A ron ti sap, ani hi chu a fel thei nia, " Nih thu ila hna te thawh I la ngai om sia" Ka ti zung zung, a lu a bu zeuh a kan in kuah na tang kal sawn in a hma ah chuan ka thu thla a, ani pawh a ron thu thla ve nghal.

Dahkan a ka kut dah chu ron vuan in, " Voin chu I bday te ni sia enge I duh" Min en kar chung chuan a ti a, ka lo nui suk, " A ngai lo, nangmah ka nei che a tawk" Ka ti a, ani pawh a ron nui ve " Mahse min nei toh sia thil pek che ka duh a" Ti pah chuan dawhkan hnuai chu a ban lehlam in a zen a, bag te pakhat a ron khai chhuak a.

" Enge a" Ka ti hu, " Hawng roh" Nui suk pah chuan a ti a, ka lam ah la phei in ka hawng nghal rawk rawk, zungbun bawm alo ni, ka hawng a zungbun pahnih hi a lo om a pakhat chu a te ani a pakhat chu a lian ani thung.

Amah chu en in zungbun chu ka en leh a, " Inneih pui ah min sawm dawn mi, kum 18 ka tling ve chuah a, I hmanhmoh e" Ka lo ti zung zung, a lu a thing na na a, zungbun bawm chu ron la in a te zawk chu a la chhuak a ka kut ron la kang in, min bun tir zui ka lo en chiang lo a Y+Y tih a lo in chhu nih hi.

Amah chu en in, " Kha le min bun tir ve roh le" Ti sap in zungbun lian zawk chu a ron phawrh a, ka lu but nghat in ka bun tir zui a, in melh in, kan nui dun ver ver bok.

Eitur te chah in kan in be dun liam liam a, a phone a ron rik sek avang chuan ning tih hriat tak hian a la a, thoh pah in, " Ka va be lok nge aw lo ei roh" Ti in min kalsan a, ka lo nui suk, kan om dun lai in voi 5 lai an ron phone toh a la lo top top a, min ngaihsak zawk tih thu a sawi bok, a ning deuh toh ani ngei ang.

A ron let leh chu nachin a hmel hlim deuh kha a pu toh lo, a dang hlar toh, enge a ron sawi ang le, " I puar toh mi" Ka ti ringot thil a ei toh bok silo a, phone a melh run run bok, ngoi reng a om ka thiam lo tih ahre ve reng sia, " Umm" Tih ringot in min ron chhang, hmm min be tha peih lo ve khanglang ka haw san deih dawn monle.

" Ka haw dawn" Ti hmuk pah in ka tho a, ka kal zui nghal nal nal, ninom phone voikhat a biak toh chuan min ngaihsak toh lo reng reng a hna lam a ni ngei ngei ang, a nun ah hian kei ai a hna a om hmasa tih chu ka hria mahse kei mah ka om toh a min ngaihsak ve tal om ania.

Min ron zui poh a tum lo mi le mol hmuar ltk mai, ka hnung lam ka in her thut min ron kuah thut avang chuan ka phu zuk nghe nghe, rum ltk in ka en chho, " Enge min ron kuah min thlah vat roh" Ka ti bul hmuk, a nui suk a, " Ka tihpalh " A ron ti sap, tihpalh tih rikngot " Ka pawm lo ka Birthday ania min len chhuah pui anga kan in kawm hlim ang tih nak lai in kha phone call pakhat vang mai khan min be tha duh lo vel a, khoi mo min thlah teh ka haw dawn" Ti pah chuan min kuah na atang chuan tal chhuah ka tum min la kuah nghet sauh zui ka ngei ltk.

" Min Yoongi min thlah loh chuan ka be toh lo ang che" Ka ti hmuk a, a nui suk duh chuah, ka hmui ah ron fawp zeuh in, mi in min hmu ang ti hlau ltk in ka hoi kual ruai, " I mol mi engtin nge hetah min fawh ngam zok a" A awm ka chum dawt dawt, na tih hmel pawh a pu lo, a nui leh a " I thinrim bok sia tih hlim nan che... " A tih chuan a phone ri in a ron pawt chat, ka lo thaw hlah a.

Min ron nuih tlon in a la a, " Aw hello..... Umm... Lo om roh u..... Ka ron thleng har lo ang" Ti in a dah zui a, min kalsan leh dawn nimo, ka lo tum bur min ron melh chhuk zeuh in, " Ka lo thlah ang che" A tih chuan, " A ngai lo bawk ka haw thei keimah in" Ka tum bur toh mai ka ning alom kan in hmuh apiang in hna vang in min kalsan hmasa ziah, min ron kuah leh in, " Nih kal ila" ti pah in min chhuah pui zui a.

Motor bulah kan kal a" Ka ron bia ang che" Ti pah in ka chal ah a fawp zeuh a, " Min ron biak loh veih" Ka ti nghal zat, " Awle ngei ngei lut roh le" Min nor lut a, driver bulah kal tur in ka ti a, tukverh atang dak chhuak in ban ka vai lauh lauh, ani pawn min ron bye let a, ka ngai nghal der.

To be continue......

Ti thleng hi ni se, sei in ti em aw, a toi zok nge, ka rial rei mah mah a min lo hre thiam dawn nia, ka ron dah vat vat toh ang, chhiar tui u.

Ignore spelling mistakes.

Please,vote,comment,share🥰💜

 My Love❤/ yoongi ff/mizo Complete✅Where stories live. Discover now