Allah'ın izniyle bir bölüm daha yazdım 😍🙏
____________Hayırlı bir öğle vaktiydi.
Zayn namazdan sonra cübbesini savura savura köyde güzel bir yürüyüş yapmaya karar vermişti, bu yüzden her zamankinden erken çıktı camiden.
Bir elinde tespihi diğerinde vermeye hazır selamı, avluda oruç ağız yapılan muhabbetleri dinleye dinleye ilerledi. Onu görenler saygıyla selamını alıyor ve hayranlıkla bakıyordu. Ne mükemmel bir imamları vardı be!
Şu cübbeye, şu duruşa, şu tespih hamlelerine bak! Maşallah hocam, diye fısıldadı etraftakiler.
Adam Mekke savaşına gider gibi köy meydanına niyet etmişti yahu. Mutluydu çünkü. Ramazan'ın ilk günü tam da imamın hayallerindeki gibiydi. Güzel bir sahur, güzel bir cemaat, güzel bir hava...güzel bir kurs hocası.
Liam tam karşısındaydı ve kendisine doğru geliyordu. İmam heyecanla tespihini sıktı. Karşısındaki adamın attığı her adımda üzerindeki derviş kıyafetinin ona ne kadar da yakıştığını düşünüyordu. Son moda bir imam için beğenmesi şaşırtıcı bir lookdu bu.
"Selamın Aleyküm hocam." deyişi bile Zayn'e tüm namaz dualarını unutturuyordu.
Ki zaten ezberleyeli çok olmuyor biliyorsunuz o emekli bir pezevenk.
"Aleyküm selam mübarek." dedi sesindeki ilgiyi gizleyemeden.
Caminin bahçesindeki sakura ağaçları çiçek döküyor Liam savrulan pembe yapraklar arkasındayken bir jujutsu büyücüsü gibi havalı adımlar atıyordu.
"Sizi bu saate camiden çıkartan nedir? Hayrola inşallah." Liam elbette imamın tüm giriş çıkış saatlerini biliyor. Bu ne ki! O Zayn'in abdest alış süresini bile biliyor.
"Köyde kısa bir yürüyüş icra edecektim." Ah ne sportif bir hoca!
O ikisi birbirleriyle konuşurken Louis halen camideydi, kafasını kaldırmış kadınlar yerindeki Harry'e bakıyordu. Herkes muhabbete dalmışken yari uykulu uykulu dinliyordu sadece.
Amma da güzeldi. Islık tutası geliyordu onu gördükçe. Eşarbı takışı, eteğini toplayışı, pazarda alış veriş yapışı bile şairaneydi!
Dün gece onu eve bırakırken yol boyu muhabbet etmişlerdi. Kah gülüyor kah şaşırıyordu Louis, her saniye daha da hayran oluyordu yanındaki güzele.
Harry sandığından daha hızlı alışıyordu ortama, tahmin ettiğinden de az utangaçtı, çok rahat ve kasılmadan konuşabiliyordu. İşte bu Louis'nin tam istediği şeydi! "Ayrı dünyada falan değiliz!" diye çığlık atıyordu içi. O imam bozuntusu tıpış tıpış verecekti Harry'i kendisine.
Hatta o kimdi ki veriyordu!
Böyle duru bir afetin Zayn gibi bir naylonun kardeşi olması bile çok garipti. Hayatında böyle alakasız iki kardeş görmemişti. Kromozom karmaşası falan yaşandığı belliydi. Sıfır kalıtım.
Göz göze geldiler. Louis gülümsedi ve Harry karşılık verdi. Saatler durmuş, dünya durmuş gibiydi! Belki de sadece bizimkilerin kalpleri durmuştu.
Harry iç çekti. O da şaşkındı. Louis'nin abisi gibi sinir bozucu bir cami sapığı olduğunu düşünmüştü oysa o fazla hareketli ve tatlıydı! Biraz çabayla Louis tam anlamıyla Harry'nin istediği partner olabilirdi!
Bunun için güçlü yöntemleri var!
Ama önce ona iffetli ve ağır başlı görünmeliydi ki kaçmasın. Tamamen kendisinin olunca işte o zaman her şey başlayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tövbeler Olsun
HumorEski pavyoncu Harry ve Pezevenk Zayn polisten kaçmak için kimliklerini gizler ve çok çok uzaklarda bir köye kaçar. Zayn artık imam ve Harry tesettürlü bir mümine olmuştur. Buna neyin sebep olduğunu sormayın. Aşk insana her şeyi yaptırır. Niall'ın h...