ოთახის სიჩუმეს მხოლოდ გახშირებული სუნღქვის და აჩქარებული გულის ხმა არღვევდა

9 0 0
                                    

მხოლოდ იწვნენ დაძინებას არცერთი ლამობდა,მიუხედავად იმისა რომ ძალზედ სტრესული დღე გამოდგა, ტიმს თავი ლუისის მკერდზე დაესვენებინა და მშვიდად შესცქეროდა ფანჯრის მიღმა მოციმციმე ვარსკვლავებს,ლუისი ტიმს თმაზე ეფერებოდა ცხვირი მის თმაში ჩაერგო და ხარბად ისუნთქავდა, ის ჭკუიდან გადაჰყავდა ტიმის არომატს, ხვდებოდა რომ თავს ვერ იკავებდა,ლუისის წელზე დადებული მისი ხელი გაოფლიანდა,სხეულის ტემპერატურამ აუწია,სრულიად გაწითლდა, ფიქრობს ღირს თუ არა დაოკებული ვნების გამოშვება რომელსაც კვირეებია უკვე აკავებს, მისთვის მეტისმეტი აღმოჩნდა უმწეო ტიმის ნახვა მის მკლავებში და მისი სურნელი, ღმერთო აგიჟებს ეს ტკბილი არომატი არიცის ასე უცებ რატომ შემოუტია ამ გრძნობამ ხვდება, რომ ეს უდროოა, დაძაბულია არიცის რაქნას თუმცა ვერც თავს დაიკავებს დითხანს, ტიმი ლუის წელზე ხელს უცურებს და გრძნობს როგორ თრთოლავს ტიმის სხეული მისი მკლავების ქვეშ,ძლიერ იხუტებს ოხრავს.

-ლუის ხომ კარგად ხარ? რაგჭირს მოხდა რამე?

ღმერთო, ეს ლუისისთვის მეტისმეტია ტიმის ქერა ნახევრად სველი თმა, შესიებული ლოყები და დაწითლებული ტუჩები, უსასრულოდ ღრმა ცისფერი თვალები,მოღერილი თეთრი მთროლვარე კისერი ისეთი ნაზია,
სუნთქვა უჩქარდება, გული სწრაფად უცემს, ტიმს დამშეული თვალებით უყურებდ და ამ უმანკო სახეს ისე ეცემა როგორც მშიერი აფთარი ნადავლს.

ტიმი აზრზე ვერ მოდის, კოცნაში არ აყოლია გაურკვევლობისგან.  

ასე უცებ რა დაემართა? ეს კითხვა თავში უტრიალებდა.
ლუიმ ქვედა ტუჩზე ძლიერად უკბინა ტიმს რომ ბაგეები შეეხსნა, ტიმმა ტკივილისაგან ამოიკვნესა და ლუის თმაში შეცურებული ხელი მოუჭირა, ლუი შეიშმუშნა თუმცა ყურადღება ერთ კონკრეტულზე ჰქონდა ტიმის ტუჩებზე, მომენტით ისარგებლა და ენით შეიჭრა მასში კოცნის გასაღრმავებლად, რამდენიმე წამში კი ტიმიც აჰყვა ლუი ტიმს ზევიდან მოქცევოდა, ცალი ხელი წელზე შეუცურა,ცალით მის კისერს წევდა მაღლა და მთელი ტანით იკრავდა სხეულზე.

ილუზირებული ზაფხულიWhere stories live. Discover now