6 lat później
- Shigaraki to dziwny typek, ale napewno Liga się rozwinie i będziecie najbardziej znaną organizacją złoczyńców w całej Japonii - powiedział Giran z papierosem w dłoni.
- Nowi przyjaciele! Może spotkam jakiegoś chłopaka??? Ah jak ja chce, aby Shigaraki przyjął mnie do Ligii Złoczyńców - powiedziała blondynka z dwoma kucykami na głowie. Nazywa się Toga Himiko - to szalona gimnazjalistka, której dar pozwalał zmieniać się w daną osobę, gdy tylko wypije jej krew. Ubrana była w mundurek szkolny.
- Eh czuje, że to nie ma sensu. Na zdjęciach wygląda na totalnego dziwaka, nie ma opcji, że jeśli on będzie liderem to cokolwiek zdziałamy - powiedział Dabi swoim ponurym głosem. Miał on na sobie luźną białą koszulkę, czarny długi płaszcz oraz granatowe spodnie.
- Ciekawa jestem jak to się potoczy... to jak jakaś książka bez zakończenia. Jej kolejne tomy dopiero są pisane. Jednak ja również mam do tego dziwne przeczucie - powiedziała Adrielle. Dziewczyna miała na sobie czarny kostium, a na nim białe Haori.
- Sami się przekonacie jak będzie - w tym momencie Giran otworzył drzwi do opuszczonego baru, w którym można było zobaczyć chłopaka z długimi niebieskimi włosami w czarnym stroju, a był to nikt inny jak Tomura Shigaraki siedzący na krześle. Za ladą stał człowiek o darze teleportacji. Jego ciało było samą fioletową mgłą, a miał na sobie elegancki ubiór. Był to Kurogiri - wspólnik Tomury. Gdy niebiesko włosy obrócił się w ich stronę Giran zaczął mówić:
- Przyprowadziłem ci pewnych ludzi, którzy są zainteresowani, aby sprawić że Liga będzie znana w całej Japonii. Z tego co mi wiadomo popierają ideologie Staina. Przedstawiam ci szaloną gimnazjalistkę - Toga Himiko, ten typek w sumie jeszcze nie ma na swoim koncie żadnych zbrodni jednak przedstawiam Dabiego oraz dziewczynę ideał Adrielle - powiedział Giran.
- Wow muszę ci powiedzieć, że widziałem twoje zdjęcia, ale osobiście wyglądasz jeszcze gorzej - powiedział Dabi w stronę Tomury.
- Jestem Toga Himiko! Przyjmij mnie do Ligii proszę! Kocham Staina! Kocham krew! Chce sprawić, abyśmy rządzili światem! - mówiła podekscytowana Toga.
Tomura patrząc w stronę Dabiego wskazał na niego palcem i powiedział:
- Jak się nazywasz? - zapytał.
- Dabi - odpowiedział chłopak w czarnych włosach bez zawahania.
- Nie, pytam cię o twoje prawdziwe imię - dodał wkurzony.
- Powiem ci kiedy będziesz musiał wiedzieć - powiedział spokojnie Dabi.
- A ty? Co tak się nie odzywasz? - powiedział w stronę Adrielle.
- Adrielle - powiedziała spokojnie dziewczyna o lekko czerwonych włosach.
- Ideał tak? Zaraz się przekonamy, Kurogiri zabierz tą wariatkę, gościa bez manier oraz cichą mysz jak najdalej się da - powiedział gwałtownie Shigaraki.
- Tomura daj im szanse - powiedział Kurogiri, jednak w tym momencie chłopak zaatakował, przy czym reszta, aby się obronić byli gotowi użyć swoich darów. W ostatniej chwili Kurogiri wytworzył portal, dzięki któremu każda z rąk skierowała się w inną stronę. Wszyscy się uspokoili, portal znikł, a Shigaraki wstał i wyszedł mówiąc:
- Niech będzie - powiedział markotnie.
- Wow, myślałam że to będzie nasz koniec - powiedziała Toga.
- Przez tego gościa robi mi się nie dobrze - powiedział Dabi.
- Dziwak - powiedziała Adrielle.***
Na zewnątrz
Pov: Dabi
"Adrielle" się dziwnie zachowywała. Z jednej strony nie dziwie się jej, ten Shigaraki jest jakoś totalnie odklejony od rzeczywistości, ale to było widać po jej minie, że coś jest nie tak. Może nasz nowy "lider" za bardzo wypominał jej perfekcyjność? Albo coś się stało. Nie mogę zebrać myśli po tym wszystkim. Głowa mnie boli od tych wszystkich sytuacji. W ogóle gdzie ona jest? Ostatnio ją widziałem jak wychodziliśmy z tego baru. Gdzie mogła pójść?
W tym momencie Dabi się obrócił, a Adrielle stała za nim. Wyglądała na zamyśloną, gdy czarno włosy chłopak do niej podszedł od razu zaczęła mu opowiadać gdzie była.
- Mam być szpiegiem... - powiedziała.
- Ale co? Gdzie? O co chodzi? - zapytał Dabi.
- W UA... mam być szpiegiem w UA... tylko zastanawia mnie fakt jak. W sensie uczniowie 1A mają po 16-17 lat, ja mam 22. Nie wpasuje się jako uczennica! Chcą żebym była nauczycielem?! Nie ma opcji, nie dam rady. Ja nawet uczyć nie umiem. Jedyna opcja jaka zostaje to udawać, że jestem uczennicą 3 klasy i tyle. - opowiadała Adrielle.
- Eh, ważne żebyś się nie dała złapać. Z własnego doświadczenia wiem jak to jest chować swoją tożsamość - dodał Dabi, za to Adrielle odpowiedziała cichym śmiechem. Jedyne co potrzebowali to więcej informacji na temat UA i tego co w jakim czasie będą robić uczniowie 1A. Przykrywka Adrielle to idealny pomysł, aby zaatakować w dobrym momencie. Nie ma ona na swoim koncie żadnych zbrodni tak jak Dabi co powoduje, że nikt nie zna jej jako złoczyńcy. Z resztą ona jak i jej partner ukrywają swoją tożsamość.
- Ale dołączyć do UA musisz dopiero, gdy zakończymy naszą 1 misje - Dabi miał być liderem całej tej akcji z powodu nieobecności Shigarakiego. Chciał, aby wyszło idealnie. A głownym zadaniem było porwać chłopaka o imieniu Katsuki Bakugo.
CZYTASZ
Gang Sekretów
AventuraKsiążka i AU własnego pomysłu, gdzie jest OC osoby, która to pisała. Akcje w książce, które się nie zgadzają z anime/mangą to moje AU więc bez hejtu haha