Ömer'den...
Saat bir buçuktu. Nalan'ın attığı konum lüks bir lokantayı gösteriyordu. Sırf bugün için o kadar hazırlık yapmıştım ki aynanın karşısında bu kadar uzun kaldığımı hatırlamıyordum. Kendime onun hakkındaki hislerimi kabullendirmem uzun sürmüştü ama değmişti. Göreceğim kadını kalbinden tanıyacağıma emindim. Beş yıl boyunca biri tarafından sevilmiş olmak...
Tam restoranttan içeri girecekken iri yarı bir adam, giyinişinde garson olduğunu tahmin ettiğim kızı dışarı attı.
-Kovuldun!
-Hepinizden nefret ediyorum, reziller!Kadın çamur birikintisinin üzerinde olduğunu fark edince ayağa kalktı fakat kalkarken tekrar düştü. Çevresine bakındı. İnsanlar ona ayıplayıcı ve aşağılayıcı gözlerle bakıyordu. Kendimi tutamayarak kalkmasında yardımcı oldum:
-İyi misiniz?
Topuz saçları dağılmış, üstü başı çamur olmuştu. Başını salladı. Yanımızdan hızla geçen bir araba çamur birintisin üzerinden geçince benim de üzerim çamur olmuştu:
-Hay böyle işin ben.
Kadın üzerimi süzdü:
-Önemli bir buluşmanızdan alıkoydum sizleri. Lütfen özrümü kabul edin.
-Özür dilenecek bir şey yapmadınız ama benim gerçekten çok önemli bir görüşmem var ve üzerimi değiştirmem lazım.
Restoranın yanındaki mağazayı işaret ettim.
-Üzerinizde nakit yoksa ve sapık gibi anlaşılmayacaksam size de birkaç parça şey alabilirim.
Kadın gülümsedi. Birlikte mağazaya girmiştik.
Nalan bunu beğenmez herhalde. Ya bunu da beğenmezse? Kendi kendime konuşuyor karar veremiyordum. Kadın mağazanın tuvalatinde elini yüzünü yıkamış ve buradaki en ucuz tişört ve pantolonu almış kasada beni bekliyordu. Kararsız olduğumu görünce yanıma geldi:
-Bırakın bana yaptığınız onca iyilikten sonra size yardımcı olayım.
-Galiba başka seçeneğim yok.
-Peki kiminle nerede buluşacaksınız? Ona göre bir kombin en doğru olanıdır.
-Gelecekteki hayat arkadaşımla lüks bir restorantta buluşacağım.
-O kız kadar şanslı olabilmeyi dilerdim, gerçekten size sahip olduğu için çok şanslı.
-Asıl ben daha şanslıyım biliyor musunuz? 5 yıldır beni seviyor ve ben buna layık bile olmadığımı düşünüyorum çoğu zaman.
Kadın bir yandan takım elbise seçiyor bir yandan beni dinleyip cevap veriyordu.
-Hayattaki tüm şansımı birbirimizi bularak harcamış olabilirim.
-Şimdi ben doğru mu anlıyorum: Hiç tanımadığın biri var ama o seni beş yıldır tanıyor. Aylarca konuşuyorsunu ve sen bu kıza aşık oluyorsun. Bugün de senin onu göreceğin gün.
-Aynen öyle.
-Bence bu takım bugün için harika olur. Dene, yanılmadığımı göreceksin.
Kabine doğru hızlı adımlar attım. Buluşmaya 10 dakika kalmıştı. Üstüme geçirdiğim takım gayet şık durunca kasaya doğru ilerleyip aldıklarımızı ödemeye koyuldum.
Kadın minettar gözlerle bana bakıyordu. Çamurlu giysilerimizi iki ayrı poşete koyup aldıktan sonra mağazanın önünde durduk:
-Her şey için teşekkür ederim.
-Gerçekten önemli değil şimdi izninizle buluşmaya gitmem gerek.
-Adınız neydi?
-Ömer ben.
-Memnun oldum Bulut Şekeri bende.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut Şekeri
Teen Fiction~KISA TEXTING~ 0554: Yağmur yağıyor, hadi dans edelim. Ömer: Ne dansı manyak mısın içeri geç. 0554 sizi engelledi. Ömer: Üşüteceksin... Mesaj iletilemedi. Ömer: Anonim olan sen değil misin benim engellemem gerekiyor! Mesaj iletilemedi. Ömer:Tam da s...