5 Yıl Önce...

36 6 0
                                    

Ömer: Senin hikayeni duyalım bakalım?

Nalan: O zamanlar babamın ek gelir amaçlı açtığı küçük bir bakkala boş zamanlarımda ben bakıyordum. Yağmurlu bir günde, 20 Mayıs 2017 Cumartesi akşamı içeriye üstü başı ıslak biri aceleyle girdi. Ekmek dolabına yöneldi. İki ekmeği hızlıca poşetin içine koydu. Kasaya doğru yaklaştı. Parayı bırakır bırakmaz  arkasını dönüp çıkacağı anda seslendim: "Para üstünüzü almadınız!" Hızlıca arkasını döndü, yaklaştı ve yüzüme baktı. Ben gözlerinde çakılmışken para üstünü vermemi bekleyen avucu açık elini görmedim. Başını eğip para üstünü ahşap masanın üzerinden aldı ve dükkandan çıktı.

Ömer: Bu ben miyim?

Nalan: Yok anan.

Nalan: Ettin tüm romantik atmosfere ya.

Ömer: Kusura bakma.

Ömer: Kendimi ilk kez birinin ağzıyla okuyorum.

Ömer: Peki sonra ne oldu?

Nalan: Sen her sabah ve akşam iki ekmek alıp gittin ama yüzüme bir kez olsun doğru düzgün bakmazken ben senin her zerreni ezberledim. Evinin yerini öğrendim.

Ömer: Nasıl?

Nalan: Seni takip ettim.

Ömer: Tamam alıştım sanırım.

Nalan: Aile üyelerine kadar stolkladım seni.

Ömer: Harika. Sonra?

Nalan: Aynı okulu kazanınca da işim daha da kolaylaştı. Neden hiç sevgilin olmadı sanıyorsun yıllarca?

Ömer: Saplantılı gibi görünüyorsun :)

Nalan: Öyle olsam şu an yanımdaki bir sandalyede elin kolun bağlı oturuyor olurdun :)

Ömer: O zaman niye o kızla çıkmama karışmadın?

Nalan: Onun seni üzeceğini biliyordum. O ifşaları sana kim çekti attı sanıyorsun?

Ömer: Sen benim üzülceğimi biliyordun.

Ömer: Bile bile buna göz yumdun.

Nalan: Bazı şeyleri üzülmeden anlayamazsın.

Nalan: O olay olmasa benim kıymetimi anlar mıydın sanıyorsun?

Ömer: Peki,

Ömer: O it herifin okula 1 hafta gelmesini nasıl engelledin o zaman?

Nalan: En basiti o oldu.

Nalan: O benim abim.

Bulut ŞekeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin