Çırılçıplak bir şekilde üzerinde sadece küçük hwangı kapatmak için giydiği yarım yamalak kısa bordo şortla kapı eşiğinde durmuş, kollarını göğsünde bağlamış kısık gözlerle ona bakan seungminden bir cevap bekliyordu.
-Neden beni rahatsız ediyorsun?
-yatağınızı kırmaya çalışırken yaptığınız aktiviteleri duymak istemiyoruz burası bir aile apartmanı.
Sadece vücudunun yarısını kapı arasında tutarken Aralık olan kapıyı sonuna kadar açıp herşeyini gözler önüne serdikten sonra başını yana eğip aptalca sırıttı.
"Afedersin ama benim sex hayatım neden bu apartmandakileri bu kadar Rahatsız ediyor"
Alayla konusması ve bu denli rahat olması seungmini rahatsız ediyordu. Ayrıca gözleri morun her tonuna bulanmış boynu ve göğsüne kayıp duruyordu.
"Seslerden rahatsız oluyoruz, OLUYORUM!"
"Olabilir bay kim Bu sizin sorununuz, senin sorunun"
"Nasıl bi öğretmensin sen? bu denli aptal ve sikine düşkün adamları alıp nasıl geleceğin çocuklarına ders vermek için görevli yapıyorlar anlamıyorum"
Hyunjin son sözlere sinirlenmiş ona doğru biraz yaklaşıp kapıya yaslanmıştı.
"Ben tam doruktayken zilimi çalıp beni rahatsız ediyorsun ve karşıma geçip işime dil uzatıyorsun"
Hafifçe tebessüm edip seungu baştan aşağı ona belli ederek süzdü.
"O dilininizi başka şeyler içinde kullanabiliyor musunuz bay kim?"
Seungmin kan beynine fırlamıştı.
"NE!"
"Ne!!"
İkisi sesin geldiği yöne baktığında karşı dairedeki tek yaşayan lee minho'nun kapı önünde durmuş elleri cebinde yüzünde o tuhaf bakışla onları izlediğini gördüler. Cidden mi?
"Sorun nedir bay kim"
Seungmin hyunjine kısaca bakıp yavaşça merdivene yöneldi.
"Yeni komşumuz biraz gürültülü ve onu uyardım"
Minho kapısının kilidini açarken hyunjine göz ucuyla bakıp yarım Ağız sırıttı.
"Yine çarpma mı yapıyorsunuz hocam?"
Hyunjinin ona bakıp gülümsemesini seungmin aşağı inerken arkasını dönüp fark etmişti bu sırada minho içeri girip kapıyı kapatmadan seslendi.
"Sessiz olun yoksa üşenmeden gelir seni bölerim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aile apartmanı | Hyunmin | SKZ
ФанфикAile apartmanına yeni taşınan kadrolu matematik öğretmeni hwang hyunjin ve bir alt katında oturan kim seungminin fırtınalı komşuluk dramaları. 🌼Hyunmin 🌼Changlix 🌼Minsung 🌼Jeongchan