8🍒

923 94 23
                                    

Şüphesiz dünyada cevabı olmayan çok fazla soru vardı. Bebeklerin süt içip kabız olması, gökyüzündeki o cılız buhar tabakasının su damlarını taşıması, sincapların eşlerine çiçek vermesi ve seungminin koltukta hyunjin'in yanına oturmuş kivili oralet içerek futbol izlemesi gibi.

Gaddar ve bir o kadar da haşmetli eczacı lee minho seungmini içeri almış ve hyunjinin yanına oturtmuştu. Elbette bunu hyunjine gıcıklık olması ve kaos yaratmak için yapmamıştı ;)

Şimdi ikili televizyona bakıp yorum yaparken seungmin içten içe kendine öfkeleniyor hyunjin ise sohbetten uzak kucağına aldığı dorinin patilerini kullanarak dans ettirip tuhaf ama hoş bir şarkı mırıldanıyordu. "Bıraksana lan hayvanı içi dışına çıktı" hyunjin duymamazlıktan geldi. "İşlerin nasıl gidiyor seung" seungmin aralarında şimdiden kötü bir bağ oluşan hyunjinin yanında kendisine böyle bir soru sorulmasından rahatsız olmuştu. "İki hafta önce şirketten ayrıldım" elindeki fıstığı ağzına atmadan önce "yakın bir arkadaşım ev tasarım üzerine olan bir şirkette müdür istersen seni önereyim" seungmin mahçupca gülümsedi "sağol hyung ama gerek yok zaten çoğu yere başvuru yapıyorum."

Bir kaç dakika sohbet ettikten sonra minho lavaboya gitmiş salonda ise bir adet seungmin bir adet hyunjin ve aşırı aktif dori kalmıştı.

Seungmin ona bakmadan televizyonu izledi fakat kader onun için farklı bir yol çiziyordu. Yan taraftan gelen takır tukurtuları her ne kadar merak etsede şuan üzerindeki umurumda değilsin havasını kaçırmak istemiyordu tâki kolunda derisine batan dişler hissedene kadar.

"Ahhhhhhhhgg"

Dori seungminin koluna büyük bir ısırık bırakmış hyunjinin üzerinden atlayarak mutfağa gitmişti.

"Şerefsiz piç ya"

Seungminin acıyla ettiği küfürü duyan hyunjin kahkaha atmaya başlamıştı.

"Boşversene o bir hayvan zaten aklı olsa seni ısırmazdı"

"Aklı olmadığı belli çünkü seninle takılıyor"

"Ne! Herkes benimle zaman geçirecek kadar şanslı değildir"

Dedi seungminin önce ayağına sonra yüzüne bakarken.

"Haddini bil"

İşte şimdi 70 li yaşlar emekli amcalar gibi siyaset kavgasına tutuşacaklardı. Seungmin rahatça oturduğu yerden doğruldu.

"Haddimi mi bileyim? Sen kimsin lan atanamamış kereviz sapı"

Hyunjin ayağa kalktı.

"Anandır kereviz"

Minho elinde çayla salona girdi.

"Noluyo lan!"

Aile apartmanı | Hyunmin | SKZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin