bağızı insanlar onuru için yaşar bağzıları para bağzıları ise yaşamaya değer kıldığı yakınları için fakat şu anda evden büyük bir heyecenla kendilerini kapıya atıp yarım yamalak ayakkabılarını giyen felix ve han ise seungminin gözünde şüphesiz tam bir şerefsizdi.
"Emin misin seungmin-ah çok şey kaçırıyorsun"
Seungmin önünde bağcıklarını bağlayan hana vurmamak için kendini zor tutuyordu.
"Teşekkürler minho hyung ama yarın ilk iş günüm ve gözümün altında torba istemiyorum"
Minhonun dediğine göre onları iyi bir canlı müzikli gece kulübüne davet edeceklerdi ve evlerinde bulamadıkları için seungmine gelmişlerdi.
"Şşşşt bakir adam gelsene sende o kıçım bir gün yüzü görsün"
Felix kapı eşiğindeki seungminin kulağıma fısıldadı ama sözde fısıldadı çünkü kendisi doğuştan 4 mikrofon yuttuğu için fısıltısını herkes duymuştu.
"Siktir gitsene Felix sabah erken kalkacağım diyorum"
"Aman be canıma minnet"
Hemen önündeki jeonginin koluna girdi.
"Naber lan fırıldak sinan"
İkisi köşede şakalaşırken onları sessizce Minhonun arkasından izleyen hyunjine baktı. Siyah deri ceketi altında köyü lacivert kot pantolonu ve açık bırakıp geriye taradığı kumral uzun saçlarıyla kabul etmeliki çok iyi görünüyordu. Yüzünde varlığı belirsiz fakat ufak ışıltılı ve gölgeli makyajıyla dudakğının en köşesine taktığı picsirc çok uyumlu olmuş ona sexy bir hava katmıştı.
Aniden biri tam gözünün önünde parmak şıklattı.
"Pist biz gidiyoruz"
Han kolyesini düzeltirken ona çatık kaşlarla bakan seungminin göbeğine dokunup tikiyle oynayıp sessizce hırladı.
Bu durum hoşuma gitmiyordu çünkü onlar mükemmel bir gece geçirirken o sabah işe gitmek için uyuyacaktı."Size İyi eğlenceler"
VE işte gitmişlerdi.
Saat gece yarısı 03:37
"Changbin aç kapıyı changbinie!!!!"
Bu bir kabus olamazdı çünkü biri dış kapıyı kırmak istercesine yumrukluyordu. Seungmin uykudan dehşet içinde kalkıp uyku sersemi bir şekilde yatağının altındaki beyzbol sopasını avuçlayıp kapıya gitti fakat kapıya yaklaştıkça sesler tanıdıklaşıyordu.
"Jisung?
Kapıyı açmasıyla birlikte han üzerine yıkılmıştı.
"Ulan ne işin varğ senin bennim evimde"
Kör kütük sarhoştu.
Pardon sarhoştular
Çünkü felix hanın kapısına yumruk atıp changbin diye feryat yakıyordu.
"Aptal burası benim evim"
"Cidden mi bende neden anahtar olmuyor diyordum"
Şuan adeta rezalet-i felaket yaşıyorlardı.
"Felix sessiz ol evine in hadi"
Seungmin elindeki sopayı bırakıp hanı elindeki anahtarla kapısını açıp onu dövmek için avucunu kaşıyan annesinin kucağına bıraktı.
Felix ise en zoruydu.
Onu koltuk altından destekleyip merdivenden alt kata indirmeye çalışıyordu.
"Felix ellemesene götümü piç"
Onuda evine bıraktığında derince bir nefes alıp ağrıyan sırtını tutarak evine girmek için üst kata çıkıyordu ki dış kapıdan önce hafifçe sendeleyen hyunjin ve kolunun altında genç yabancı bir erkek kahkaha atarak binaya girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aile apartmanı | Hyunmin | SKZ
FanfictionAile apartmanına yeni taşınan kadrolu matematik öğretmeni hwang hyunjin ve bir alt katında oturan kim seungminin fırtınalı komşuluk dramaları. 🌼Hyunmin 🌼Changlix 🌼Minsung 🌼Jeongchan