"Sonra ne oldu"
"Sonra sen çağırdın geldik işte"
Minho kollarını göğsünde bağlamış naruto gibi koltuğun tepesinde oturmuş tek kaşı hava da az önce seungmin ile olanları ayrıntısız anlatan hyunjine bakıyordu.
"Şerefsiz seni"
Hyunjine kucağındaki dori ile oynarken duyduğu şeyle ağzı açık kaldı.
"Ama oda istiyordu karşılık verdi"
Dorinin bıyıklarından birine dokunup gülümsedi.
"Hem zaten ona çıkma teklifi edeceğim, ayrıca nerden baksan sevgili sayılırız"
"Daha düne kadar evine giren çıkan belli değildi hepsiyle yatınca sevgili mi oldun"
"Hayır ama artık onlarla ilgilenmiyorum umrumda değiller hatta hepsiyle iletişimi keseceğim. seungmin farklı ondan hoşlanıyorum"
Minho yaklaşıp kucağında uyuya kalan kedisini aldı ve diğer koltuğa yatırdı.
"Ver kedimi ona da şerefsizlik bulaştıracaksın biz namuslu insanlarız"
Hyunjin yanındaki büyük pofuduk yastığı kucağına alıp kendini sırt üstü koltuğa attı ve aptal gibi sırıtmaya başladı.
"Çok tatlı değil mi?"
"Kim"
Dedi Minho etraftaki bardakları toplarken.
"Seungmin"
"Kim tatlı? Seungmin mi?"
"Hıhı"
Minho yarım ağız güldü.
"Sen cidden vurulmuşsun bizim komşuya"
"Sorma öyle böyle değil. sınıfta soru çözerken matematik probleminde ki çocuğun adı Seungmin di sonra öğrencilerim den biri "hocam Seungmin aptal mı neden fırından 40 ekmek alıyor" diye sordu"
"Eee sen ne yaptın"
"Ona deftere 40 matematik sorusu yazmasını ve her soruda Seungmin ismini kullanmasını söyledim"
Minho derin bir nefes çekti.
"Eyvah eyvah"
(*-*)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aile apartmanı | Hyunmin | SKZ
FanfictionAile apartmanına yeni taşınan kadrolu matematik öğretmeni hwang hyunjin ve bir alt katında oturan kim seungminin fırtınalı komşuluk dramaları. 🌼Hyunmin 🌼Changlix 🌼Minsung 🌼Jeongchan