0.1

289 22 39
                                    

Geçiş bölümü gibi düşünün. Bu ikinci kitaptır biri okumadan okuyabilirsiniz ama okuyun derim. İyi okumalar..

Hope yaklaşıp daha oyunun başında olmalarına rağmen terleyen adamlara küçümseyerek bakıp Poker'ın kucağına oturdu.

"Sevgilim birer içkiye ne dersin?"

Poker elini Hope'un beline sarıp daha çok kendine çekti.

"Tabi olur bebeğim. "

Hope elini kaldırıp biraz uzağında duran garsona işaret verdi. Garson hazır tepsi ile hızla gelirken hope doğrulup iki tane bardak aldı.

Poker yavaş yavaş içerken hope direk göndermişti. Poker artık yarım maske takıyordu.

Bir gün Poker Hope'un havuz başında otururken somurtmasına dayanamamış ve yanına oturup konuşmaya başlamıştı.

"Neyin var bebeğim? Neden sabahtan beri somurtuyorsun yüzünü?"

Hope bir süre kafasını kaldırmamıştı. Bir kaç saniye sonra gözleri dolu bir şekilde yüzünü kaldırmış ve poker'a bakmıştı.

"Ben neden istediğim zaman seni öpemiyorum."

Poker şaşkınca iki elini kaldırıp Hope'un yüzünü avuclamıştı.

"İnanmıyorum hope bunun icinmi ağlıyorsun?"

Hope'un dudaklarından bir hıçkırık kaçmıştı.

"S-sen yoksa beni ö-öpmek istemiyormusun?"

Poker kollarını hope'a sarıp sıkıca sarıldı.

"Ağlama kıyamam sana. Bilseydim daha önceden yarım maske takardım sevgilim."

İşte o günden sonra ilk defa herkes Poker'ın yüzünün bir tarafını ,dolgun dudaklarını görmüştü.

______________________

"Hope dur koşma."

Hope hızla eve girip violet ile kaldıkları odaya çıktı.

Çakır keyif bir şekilde bir yandan da yüksek sesle şarkı söylüyordu.

Hızla odaya girip birazdan olacaklardan habersiz yatakta uyuyan kediye yaklastı .

Kediyi kacigina alıp daha yüksek bir sesle söylediği şarkı ile kediyi etrafında döndürüp bağırıyordu.

Neye uğradığını anlamayan kedi yüksek bir tıslama çıkarıp Hope'un elinden kaçmaya çalışıyordu.

Sonunda başarıp koşarak odadan çıktı.

Violet kapıya yaşlanmış sevgilisini izliyordu.

"VİOLET KEDİM KÖPEKLERİNİN YANİNDA KALA KALA NE HALE GELMİS DOKUNAMİYORUM BİLE."

Diye bağırdı.

Violet kısık bir kahkaha patlattı.

"Önce bağırmayı burakmaya ne dersin güzelim."

Hope dudak büzüp sevgilisine yaklaşıp dudaklarına yapıştı.

Hope hızlıca öperken bir yandan da violetin yüzündeki maskeyi çıkarıp odanın bir köşesine attı.
Hope dudaklarını hafif ayırdı ama teması kesmedi.

"Seni özledim poker."

Violet hafif sırıtarak ayrıldı.

"Neden asla doymuyorsun Hope."

_________________________

POKER GXG (2.KİTAP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin