Yalnızlık Üzerine

97 7 8
                                    

        Sokağın birine girerler ve kız gülmeye başlar cemdeniz neye gülüyorsun der kız tekrar güler cemdeniz ona sinirli bakıyordur kız sadece" aman be tamam kızma"  ve sonra bir anda ciddileşerek daha önce beni kimse böyle savunmamıştı ...  Cemdeniz : mecbur kalmasaydım yapmazdım"  olsun sonuçta yapmak zorunda değildin .

       Cemdeniz de eğer sen adama o şekilde davranmasaydın bunu yapmama gerek kalmazdı,  kız ona bakar ve ne şekilde der cemdeniz sigarasını yakıyordur cevap vermez kız ne şekilde lan diyerek sigarasını ağzından alıp yere atar cemdeniz:  sinirlenir ve kıza derdin ne lan senin der kız da ona asıl senin derdin ne lan. Beni görüp kalan sensin sonrasından benim olduğum arabaya binen sensin ve benim için dövüşen sensin! Niye ulan niye ilgileniyorsun bu kadar benimle!! Cemdeniz biraz duraksar  nedeni yok  sadece yanlış zaman yanlış mekan der.

      Bu sırada Cemdeniz'in telefonu çalar tekel bayinden arıyorlardır biraz sert konuşur telefondaki, Cemdeniz tamam abi der, telefondaki" ulan bu kaçıncı hep geç kalıyorsun adammı besliyoz lan biz burda bedava para veremem ben kimseye"  Cemdeniz oldukça sinirlenir ve küfürü basar adama; sikerim lan senin paranı yavşak gece sabaha kadar kaç kere kaldım verdiğin günlük 15 lira çıkıyorum lan işten kendine başka enayi bul yeter sinekten yağ çıkarttığın! telefonu kapar. Kız Cemdeniz'e bakar ve bak bu iyi olmadı der. Cemdeniz ise  sanane lan bundan...  kız bakarken cemdeniz hadi eyvallah deyip yola koyulacak olur 4-5 adım sonra kız arkasından seslenir adın ne?

      Cemdeniz durur kız tekrar konuşur benim adım Serenay..  Cemdeniz biraz şaşırmış bir vaziyette yüzünü şaşkın bir ifadeye bırakarak deniz der cemdeniz benim adım. Kız güzel isimmiş der ve cemdeniz yürümeye devam eder.

     Cemdeniz eve gelmiştir hemen duşa doğru yol alır duşunu alır saçlarını kurutur odasına gelir üstünü değiştirirken kapı çalar kapıyı ev arkadaşlarından Soner açar. Cemdeniz bu esnada üstünü giymiştir, kapısını çalar Soner ve bro "Serenay" diye biri geldi seni soruyor der yavşak bir ifadeyle cemdeniz tamam geliyorum der ve siktir çekip odasından çıkıp dış kapıya gelir. Senin burada ne..... derken  Serenay ev arkadaşımla aynı sınıfta olduğunu öğrendim oradan da nerede yaşadığını. Bugün sana biraz sert çıktım iznin olursa kendimi affettirmek istiyorum. Cemdeniz gerek yok hem benimde yanlış konuşmalarım oldu sana öyle söylemek istememiştim der. Kız takma kafana diye durumu yumuşatır  ve ekler ev arkadaşım bu gün haftasonu kalmak üzere Ankaraya  gitti bende evde yalnız kalmaktan korktum ve... derken cemdeniz sevgilinde seninle yalnız kalmaktan korktu heralde ki bana geldin der biraz alaycı. Sonra kız üzgün ve kırgın ama olgun bir şekilde kusura bakma seni bir halt sanmıştım ama yanılmışım deyip giderken, Cemdeniz bekle..!!  kız durur kafasıyla peki işareti yapar.

      Cemdeniz sırt çantasına birkaç bir şey tıkıştırır alal acele kapıdan çıkarken Soner   "kanka hayırlı işler" der cemdeniz işine bak her şeye burnunu sokma der  ve soneri bozar.  Serenay'ın evine girerler ışığı yakar serenay:  geç rahatına bak ayakkabılarını içeride çıkarabilirsin. Cemdeniz etrafı süzerek içeri girerken komşunun biriyle denk gelir komşu tövbe tövbe deyip yanlarından geçip gider hadi der serenay cemdeniz içeri hızlıca girer ve kapıyı kapatır. Serenay ağzına 2 sigara alır ve ikisinide yakar birini cemdenize uzatır. Mutfağa gider ağzında sigara varken cemdeniz'e çay içersin değilmi diye sorar sonra Cemdeniz mutfağa gelir Serenayla bakışırlar Serenay neden konuşmuyorsun sen adam akıllı ne değişik adamsın.         Cemdeniz: daha çok yazmayı seviyorum ben  Serenay:  vaay neler yazıyorsun dur söyleme!! sen kesin böyle yalnızlık üzerine yoğunlaşmış o adamlardansın değilmi? Cemdeniz hangi adamları kastettiğini anlamadım, hem benimle ilgili hiçbir şey bilmiyorsun sen.

     Serenay güler aslında fark edilmeyecek kadar farksız bir insan değilsin... Evvela ismin Cemdeniz sen kesin solcu bir ailenin büyük umutlarla ismini koyduğu gazetecilik bölümü özenle seçtirilmiş bir kimsesin Kayseri de olduğuna bakılırsa halinden de pek memnun değilsin. Bıyıkların Burak Özçivit özentisi diyicem ama en fazla yandan yemişi olursun der ve güler alınma alınma şaka, sonra ekler ne yalan söyleyim fena adam sayılmazsın üstelik bir şeyler karalıyorsun demek ki konuşabileceğin pek kimse yok etrafında yazmayı seçtiğine göre.

     Ya da anlaşılır konuşmadığın için kimse sana lütfedip te cevap vermiyor sende zaten cevabını bildiğin sorular için insanlara soru sormayı tercih etmiyorsun, ayrıca yeşil parkamı kaldı artık solcusun anladık der. Cemdeniz gülümser ve söze başlar...

Aşktan Öte "İlk Sigaram"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin