Láska nebo nenávist? Není to stejné? Mé myšlenky proplouvají mezi tisíci dalšími. Nestíhám je vnímat. Sotva zaznamenávám, přestávám dýchat a koukám do blba. Mý přátelé si myslí, že jsem zbláznil a možná to tak je. To, co ve mě dřímá není jen něco nebo nic je to NĚKDO.. a já se začínám toho NĚKOHO více a více bát. Více mě to deptá a ovládá. Nevnímám sám sebe. On vnímá vše za mě a vše, co se s ním přitáhlo do mě se víc prohlubuje. Ty pocity..Mé reakce jsou zpomalené. Jediné, co vnímám je jen jedna věc strach, ale ne obyčejný strach.
Strachuji se o mé blízké o svého psa a o vše co dělám, mám pocit, že se to může během vteřiny rozpadnout v prach. Všechno je vlastně prach, ale toto..
Přesně to není ten strach, co bych měl cítit. Tento si jen namlouvám. To, co ve skutečnosti cítím, je strach z toho, že budu milován. Mé emoce jsou čím dál tím jednodušší a už mě moc věcí nedokáže vyvést z míry. Pocit, že bych mohl být vůbec někdy někým milován, jako osobnost je nemyslitelná, ale co když se někdo takový najde?
Bojím se upřímně o tu osobu, netuším, co bych si s tím počal, ale není to tak, že bych po nikom úplně netoužil.
Toužím po jedné dívce. Ano dívce. Není to divné? Já jsem měl vždy za to, že jsem na muže, ale teď se mi líbí dívka. Překrásná dívka. Má jemné rysy v tváři, ale není vůbec milá. Její vzhled klame. Nikoho si nepustí k tělu a je agresivní.
Je z vedlejší třídy 2.C2. Já chodím do třídy 2.B1.
Její make-up není obvyklý. Každý den má jiné linky. Jiná velikost a jiný tvar. Někdy jsou okolo jejích očí kytičky, jindy srdíčka a někdy baňky s jedem, či něčím, co vypadá jako nápoj lásky. Tyto mě zaujaly nejvíce. Když má náladu, má na sobě krásné bíle, růžové či modré šaty, jindy je oblečená v roztrhaných černých opraných džínech s tílkem, které nemá jedno ramínko a na jedné straně se trochu páře. Je ověšena řetízky různých velikostí. Na kotníku má vytetovaný znak KEMONO což znamená démon.
Abyste pochopili číslování tříd první číslo je ročník, písmeno je obor a druhé číslo je rozdělení podle známek z prvního ročku. V prvním ročníku jsou nashromážděni náhodně. až v druhém ročníku se rozdělí. Ti s lepšími známkami do 1 a ty s horšími do 2 či do 3
Tímto bych vás rád uvítal u svého příběhu. Užívejte krásné odpoledne.
ČTEŠ
ZTRACENI VE TMĚ
FantasiaVěřil jsem.. Doufal jsem, že on je ten pravý... Ten poslední, ale on byl jen začátek... Žádné světlo před sebou nevidím... Dokážeš to? Zachráníš ztraceného, i když jsi sám ztracený?