1.5.2022 - Prvního máje sem mohl konečně ven. 3 měsíce jsem byl doma a konečně můžu žít normální život. Samozřejmě jako první jsem napsal Gábince jestli nechce někde pochillovat. Přibližně okolo 6. hodiny odešla Terka a zůstali jsme sami. Nevěděl sem, že Gábinka má semnou špatně úmysly.
Jako obvykle jsme šli do autoškoly. Bylo půl osmé večer a příjemné teplo. Sedli jsme si a vypili flašku Avanti, kterou jsme cestou koupili. Půl hodiny a flaška pryč. Gabča kouká na tik tok a má hlavu na mém rameni. Já si v poklidu kouřím cigaretu a užívám si moment pohody. Jakmile jsem dokouřil, tak Gabča odložila telefon a začala mě líbat. Už bylo šero a proto byla Gábinka velmi přítulná. Začínám si všímat, že mám rozepnutý pásek. Neměl jsem nejmenší tušení jak se rozepnul. Přestala mě líbat, koukla na můj pásek, následně mně do očí a zachechtala se. Bylo mi hned jasné, že je horny. Poddal jsem se, a nechal jí pokračovat v tom co začala. Začala líbat mnohem intenzivněji. Než sem se stihl vzpamatovat z úžasného líbání, měl jsem její ruku v trenkách. Velmi příjemně mě začne uspokojovat rukou. Z ničeho nic přestane a začne hrabat v baťůžku. Když vytáhla krabičku kondomů nestihl jsem se divit. Hned jeden vyndala a nasadila mi ho. Jelikož měla sukni vše bylo mnohem jednoduší. Sundala si kalhotky a hodila je po mně. Pak to přišlo, ten moment na který čekám celý život. Sedla se na mě. Byl jsem v ní. Nedokázal sem popadnou dech. Ona se snažila vypadat odhodlaně, ale bylo na ní poznat, že má strach. Jakmile se začala pohybovat, trochu vzdychla bolestí. Přece jenom, je to její taky poprvé. Během sekundy si to začala užívat, a přidávala na rychlosti. Ten nepopsatelný pocit mi proudil celým tělem. Aniž bych se ovládl, začal sem vzdychat. Jezdila na mně jako na koni. Po chvilce to už bylo tak rychlé, že ona začala skoro křičet. Bylo nám docela vedro, tak jsme si sundali horní části oblečení. Jelikož pod námi byla deka tak jsem ji povalil na zem a chytl jí ruce. Měl jsem plný mozek dopaminu, takže sem jí to dělal jako zběsilí. Měla skoro slzy v očích ale užívala si to. Začala mi říkat, že za chvilku bude. Měl jsem to stejně a tak jsem ještě přidal. Začal jsem naplňovat kondom a ona začala křičet a kousat si ruku. Už jsme jen vyčerpaně začali vzdychat a usmívat se. Trochu jsme se vydýchali a dal jsem jí krásný polibek. Najednou si všimnu, že mi volá mamka. Říkala, že jde k příteli spát. Hned jsme se začali radovat a oba dva jsme už byli na cestě ke mně. Cestou sem koupil ještě jednu flašku avanti a 5 gramů dobrého skéra.
U mě jsme vypili flašku a dali si 2 krásné jointy. Byli jsme docela v hovnech a vyčerpaní. Gabča mi řekla, že si jde pro sklenko vody. Opírá se o linku a já stojím za ní. Nevšimla si mě, takže sem jí rychle vyhrnul sukni a odrhnul kalhotky. Měl jsem silnou erekci a kondom už na sobě. Strčil jsem ho do ní absolutně nečekaně a ona zakřičela. Hned od začátku jsem byl rychlí. Začala intenzivně vzdychat, a já mírně povzdychoval. Pokračovali jsme takhle přibližně 15 minut. Mezitím sem jí tahal za vlasy plácal přes zadek. Z ničeho nic se udělala, ale já ještě nekončil. Otočil jsem jí a zvedl jí na linku. Seděla na lince a já jí pořád dělal. Párkrát jsem jí dal facku a řekl pár nadávek. Líbilo se jí to, takže sem neměl důvod přestávat. Udělala se podruhé, ale už měla dost. Takže sem ji položil na zem a ona si automaticky klekla. Jakoby věděla co chci udělat. Sundal jsem si kondom a strčil jí ho do pusy. Začala mě uspokojovat pusou přibližně 5 minut, a já jí řekl, že už za chvilku budu. Vyndala si ho z pusy a začala mi ho honit. Začal jsem vzdychat intenzivněji a ji došlo že sem na pokraji. Otevřela pusu a já se jí tam udělal, také sem jí tam plivl. Dal jsem jí facku a řekl nahlas "polkni to". Poslechla mě a polkla. Utřela si pusu a řekla "Hm.. takže takhle to chutná hihi. Dobré.". Nestačil sem se divit. Stoupla si a políbila mě. Oblékl jsem si kalhoty a dal si skleničku vody. Gabča šla do postele, spokojeně tam ležela, čekala na mě, usmívala se a koukala na tik tok. Bylo 0:00 a byli jsme oba dva unavení a ospalí. Odložila telefon, dala mi pusu a položila si hlavu na mé rameno. Spokojeně jsme usnuli.