Jednou zapletl do problému ve škole, a musel jsem zůstat doma týden. Další večer v pátek jsem si psal s Gábinkou, která mi řekla, že je totálně horny a potřebuje nutně sex. Psali jsme si ze bych rád přišel. Bohužel v pokoji vedle spala mamka, a myslel jsem si, že má doma otce a sestru. Z ničeho nic jsem si na mém telefonu přečetl zprávu, která zněla "PLS PETANE JA SEM ZROVNA SAMA DOMA A TY NEMUZES KMS". V ten moment sem hned dostal nápad. Oblékl jsem si mikinu, kalhoty a obul si pantofle. Bydlím v přízemí, takže pro mě nebyl žádný problém utéct z okna. Byla už jedna ráno, takže na ulici ani noha. Během 5 minut jsem byl před jejím domem. Neříkal jsem jí, že jsem utekl, takže byla docela překvapená když někdo začal zvonit. Napsala mi "lmao pls on nekdo zvoni 😭". Nevím proč jí nepřišlo divné že ve 3 ráno jí někdo zvoní na dům a jde otevřít. Vyběhl jsem 2 patra a koukal se nahoru. Jakmile mě uviděla na schodech, ztratila dech a otevřela pusu. Přišel jsem k ní a začal jí líbat.
Bylo vtipné, že zrovna měla na sobě mojí mikinu. Cestou k její posteli jsme si sundávali oblečení. Měli jsme už na sobě jen spodní prádlo. Byla docela unavená, takže jsem pochopil, že bude práce na mě. Neměl jsem s tím problém, dokonce jsem byl i docela rád. Povalil jsem jí na její postel a začal líbat. Jendou rukou jsem jí držel na levé lopatce, a druhou rukou jsem jí držel na krku. Začal jsem snižovat hlavu, a dávat ji pusy na krk, poté nad prsa, také mezi prsa, následně na břiše, a v tom jsem jí sundal i kalhotky. Dal jsem jí hlavu mezi nohy a začal jí dělat jazykem. Kupodivu začala příjemně vzdychat a chytat se polštáře. Byla to taková malá předehra. Z ničeho nic jsem přestal a koukl se na ní. Ona se na mě podívala smutným obličejem, a nechápala proč přestávám. Jemným hláskem potichu řekla "Proč přestáváš?". Neodpověděl sem. Šáhl jsem pro předem připravený kondom a dal jí ho do pusy. Hned změnila výraz a pochopila co se děje. Kondom otevřela zubama a nasadila mi ho. Ten dotyk, který udělala, když mi ho nasazovala, byl tak příjemný že jsem heknul. Ona se na mě podívala a zachechtala se. Řekl jsem jí "Um.. radši to nebudeme rozebírat.", a začal jsem jí líbat. Byl jsem neuvěřitelně tvrdý a ona neuvěřitelně mokrá. Pomalu jsem do ní zasunul, ona se nahlas nadechla, přidržela dech a potom potichu oddychla. Začal jsem pomalím příjemným pohybem a dával si záležet na prožitku. Potichu jemným hláskem intenzivně vzdychala. Moc dobře věděla, že mě to totálně vzrušuje. Koukl jsem jí do očí a ona se vyzývavě zachichtala. Podráždilo mě to, takže jsem přidal na rychlosti, podrápal jsem jí na zádech, tlačil na krk a pozoroval ji. Bylo zřejmé, že se jí to líbí, protože začala nahlas hekat a nadzvedla ramena ale vršek hlavy furt udržovala na posteli. Začal jsem pociťovat, že už moc dlouho nevydržím, ale v tom momentu ona řekla "Už budu, už budu". Bylo to jako kdyby mi viděla do hlavy. Párkrát jsem zopakoval, že už taky budu. Nejdřív se udělala ona, a já stihl vytáhnout a udělat se jí na prsa. Byla pokrytá od rozkroku až po krk. Rychle vydýchávala co se právě stalo. Podal jsem jí dva kapesníky, aby se utřela. Potom jsem posbíral naše oblečení a položil ho na postel. Oblékli jsme se a šli spát.
Docela brzy ráno okolo osmé hodiny mě probudil přenádherný polibek. Otevřel jsem oči a uviděl Gabču jak se usmívá. Měla dobrou náladu a já také. Chvilku jsme leželi a koukali na tik tok. Z ničeho nic přišel morning boner. Řekl jsem "A do prdele.. Proč zrovna teď..". Gábi trochu nechápala, ale jakmile si všimla, že jsem se koukl pod peřinu tak jí to došlo. Trošku se zasmála a řekla "LMAO Peťane, neboj". Začala se mi přehrabovat v rozkroku, a začala rukou. Hned potom odhrnula peřinu a strčila si ho do pusy. Uspokojovala mě pusou a já trochu hekal. Přibližně po 15 minutách jsem byl hotový. Spolkla to jako snídani, ani nad tím nepřemýšlela. Byl jsem úplně bez sebe a nechápal jsem co se to právě stalo. Přitulila se zpět ke mně a řekla "Hezká snídaně hihi". Políbil jsem jí a řekl miluju tě. Chvilku po tom jsem šel do kuchyně udělat snídani a přinesl ji do postele. Bylo to moje nejlepší ráno v životě.