POV: ODEJDE TERIK HAHAHAHAAHH

175 1 0
                                    

Byl už červen, a bylo nádherné počasí. Já, Terka, Roman a Gabča jsme seděli na nádraží. Byli jsme trochu sjetý, protože jsme měli zbytek LSD ze včerejší kalby. Trošku jsme tripovali a byli v pohodě. Terka a Roman se na sebe poněkud divně koukali, a následně spolu odešli. Nevím, jestli spolu mrdaj, ale určitě něco spolu dělaj. Nějak jsem to neřešil a jen v poklidu seděl. Kupodivu byla Gabriela přítulná. Líbilo se mi to, tak jsem se nechal podřídit. Najednou mi řekla "Pojď.", a já se zeptal kam jdem. Odpověděla mi, že ze mě jde strhat oblečení. Zachichtal jsem se a šel.¨

Šli jsme na bubu. Vzpomněl jsem si na ten den, kdy jsme tam v sychravém počasí seděli a udělali se z našich "dětských" věcí. Sedli jsme si na stejné místo jako dřív, a oba jsme se zasmáli. Začali jsme se nádherně líbat. Rozepla mi pásek jako by na to čekala celý den. Nasadila mi kondom a sedla si na mě. Jezdila na mě jako na koni. Byl jsem jen její. Užívala si svoji moc, a já si užíval nádherný pocit. Zvedala hlavu a vzdychala. Já jí líbal na krku a tvrdě jí držel. Začal jsem nekontrolovaně moanovat, a divil se tomu. Levou rukou jsem jí mačkal k sobě a tou druhou jí držel prdel. Ona se držela plotu za námi. Nejednou jsme se udělali a nahlas vzdychali. Smáli jsme se vlakům, který za náma jezdily. Bylo nám úplně jedno, že kolem chodí lidi. Když jsme se udělali po čtvrté. Tak na chvilku přestala, a políbila mě. Nechápal jsem, že jsme se během 2 měsíců takhle posunuli. Byli jsme už vyčerpaní tak jsme přestali. Oblékli jsme se a šli zpět mezi lidi. Chichotali jsme se a usmívali se na sebe.

Vrátili jsme se za Terkou a Romanem. Jakmile jsme je viděli byl to šok. Terka měla rozcuchané vlasy, Roman měl rtěnku na obličeji a rozepnutý poklopec. Koukli jsme se na sebe s Gabčou a bylo nám to jasné. Zeptali jsme se jich, jestli spolu spí. Koukli se na sebe a vykašlali ze sebe "možná". Ale hned si všimli, že Gabriela je spocená, má rozmazané linky a já mám špatně pásek, a nahlas dýchám. Řekli "Myslíme, že vás se ptát ani nemusíme.". Nakonec jsme se všichni smáli a šli na takový double date. Terka odjela s Romanem do Hrádku a já s Gabrielou šli do hotelu. Měli jsme ho na noc, protože jsme neměli kde spolu přespat.

Z nějakého důvodu, byl náš hotel udělaný na mrdání. Sametová fialová postel, tmavě rudé stěny, zrcadlo proti posteli a velká sprcha. S údivem jsme prozkoumávali náš pokoj. Šel jsem do koupelny a Gabriela zůstala u postele. Jakmile jsem se vrátil do k posteli, byla tam Gabriela ve spodním prádle. Svrhla mě na postel a začala líbat. Sundal jsem si tričko, odhodil kalhoty, nasadil kondom a začal jí railovat. Držel jsem jí pod krkem a pod zády. Na fialové posteli po nás zůstával jen pot a mrdka. Vzdychali a užívali si euforii. Měli jsme zrovna pauzu a Gabriela začala sahat do batohu. Nějak sem to neřešil a ležel v poklidu dál. Vytáhla provaz. Ze strachu jsem polkl sliny. Skočila na mě a usmívala se. Trochu jsem se bál ale věřil jsem jí. Přivázala mě k posteli a dala mi roubík. Svlékla se a hrála si semnou. Sebrala mi můj pásek a mlátila mě s ním. Dráždila mě. Sedla si na moje břicho a dala mi prsa do obličeje. Ale nemohl jsem nic dělat s rukama a to mě štvalo. Railovala mě do umření. Měla mě jako svojí sexuální hračku. Sotva si všimla toho, že jsem se OSMKRÁT udělal. Snažil jsem se křičet ale přes roubík to nešlo. Dávala mi facky a používala mě jen pro svoje uspokojení. Nevím jestli je to špatné, ale líbilo se mi to. Po dvou hodinách mě odvázala. Klepal jsem se a nevěděl jsem co dělat. Ale řekl jsem "Děk- Děku- Děkuji". Zasmála se a políbila mě. Šel jsem spát s odřeným penisem.

Horny Mood - Petanek a GabinkaKde žijí příběhy. Začni objevovat