BDSM LOVERS <3

216 1 1
                                    

Jednoho dne v květnu, když už sem měl trochu rozšířený sexuální vztah s Gabčou, jsem našel doma provaz. Napadali mě nejrůznější myšlenky. Vzal jsem ho s sebou do baťohu, když jsem měl přespávat u Gabriely. Ani vlastně nevím co sem si myslel. Přece jenom, jak by na to mohla přistoupit. V 19:00 jsme si dali sraz já, Gábi a Terka. Šli jsme spolu ke Gabče domu. Přibližně do jedenácti večer jsme dělali blbosti a koukali na film. Najednou Terce zavolal táta, ať jde okamžitě domů. Řekla nám, že u ní nejspíš našel krabičku cigaret. Takže tedy odešla a nemohla pár dní ven. Terka nevěděla, že já a Gábi spolu spíme. Dávali jsme si docela pozor, protože by nám to mohlo pošpinit jména. Přece jenom, nám není ani patnáct.

Hned jak Terka odešla jsme se na sebe koukli a začali se agresivně líbat. Byli jsme extrémně horny, protože jsme spolu 2 neviděli. Pustili jsme náš sex playlist a vrhli se na sebe. Nejdřív jsem jí sundal tričko a hned potom ona mě. Rozepl jsem si pásek a dal si ho do pusy. Sundal sem si i kalhoty a jí tepláky. Byla úplně mokrá. Asi to už to fakt chtěla. Jako zvířata jsme byli. Ani nebyla žádná předehra. Roztrhl jsem jí kalhotky, ona mi sundala trenky. Byli jsme tak horny, že jsme zapomněli na kondom. Ani jednomu z nás to nevadilo. Pásek jsem jí obvázal kolem krku jako vodítko. Zběsile jsem jí dělal, a ona křičela. Dali jsme si několik facek. Třikrát jsem jí hodně plácl přes ass. Rozdrápala mi záda do krve. Tekl z nás studený pot. Minimálně osmkrát jsme změnili polohu. Dělali jsme vše co nás napadlo. Udělali jsme se pětkrát, a absolutně nás nezajímalo, že nemam kondom. V jeden moment, když jsme byli zrovna na stole, na nás někdo zaťukal. Rychle jsem na sebe hodil nějaké oblečení a šel otevřít.

Ve dveřích stála Terka. Říkala, že jí mamka ještě pustila, protože se chtěla vyspat. Chvilku jsem jí zdržel mezitím co Gabča poklízela. Byl po nás docela bordel. Šla dovnitř a sedli jsme si ke stolu, kde jsme před 5 minutama šukali. Terce nic divné nepřipadalo, protože Gabriela byla kupodivu důkladná. Já a Gábi jsme seděli vedle sebe a naproti nám Terka. Jedli jsme pizzu. Gabča a Terka dojedli nastejno. Já trochu déle. Terka byla na telefonu, protože se nudila. Byla trochu rozhozena z mamky takže jen tiše scrollovala instagramem. Gábi spadl telefon a řekla "Oh spadl mi telefon hih..". Vlezla pod stul ho hledat. Najednou si začnu všímat, že se mě něco dotýká. Byla to Gábi, která mi rozepínala pásek a usmívala se. Začala mě poměrně agresivně uspokojovat pusou. Po 20 minutách sem se jí udělal na obličej. Ani nevěděla, že to přijde, protože jsem jí to neměl jak říct. Nenápadně jsem jí podal kapesník ze stolu. Sedla si zpět na židli a dělala jakoby nic. Jelikož mi přišlo blbé, že mě doslova vykouřila vedle její nejlepší kamarádky, a já nic. Takže jsem se přisunul blíž k ní a strčil jí ruku do kalhotek. Trošku vykulila oči a koukla na mě. Usmála se, takže sem pokračoval. Trošičku jsem jí dráždil. Ještě sem do ní prsty nestrčil, ale jen příjemně přejížděl po klitorisu a pyscích. Následně jsem pouze lehce strčil dovnitř prostředníček a prsteníček. Potichoučku povzdychla, ale Terka byla pořád na telefonu. Už jsem šel full in. Dělal jsem co sem mohl. Na Gabče jsem poznal, že se právě udělala takže sem přestal. Dala mi pusu a řekla Terce, že si jde lehnout. Nabídla se, že bude spát na gauči. Takže jsme šli s Gábi k ni do postele a ona se uvelebila na gauči. Dala mi kiss a šli jsme si lehnout. Byla to pro mě krásná noc.

Horny Mood - Petanek a GabinkaKde žijí příběhy. Začni objevovat