Capitolul 23

156 21 0
                                    

Au trecut încă săptămâni bune de când am aflat că sunt însărcinată cu copilul lui Jungkook, el încă nu știe și nu am de gând să îi zic, încă. Până ce nu mă duc la ginecolog să văd că copilul din burta mea e sănătos nu îi voi zice nimănui de el.

Sunt la companie de 3 ore și stau și alerg după Jungkook încontinuu, mă dor picioarele și vreau doar să mă trântesc în pat și să mă culc.

Lana: Ești bine?

Kara:Da! Doar puțin obosită.

Lana:Nu prea pari bine, ești foarte palidă.

Kara:Sunt foarte bune, doar obosită, nu am dormit toată noaptea.

Lana dă afirmativ din cap și pleacă. Îl văd pe Jungkook cum se apropie de mine. Îmi zâmbește și trece pe lângă mine spre altă față.

Mi-am terminat toată treaba și acum merg spre blocul meu. Chiar nu mă simțeam bine, dar asta înseamnă să fi însărcinată, nu?
Ajung acasă și mă duc să mă schimb pentru a mă băga în pat.

Mă bag în pat și îmi iau telefonul pentru ai scrie lui Lea doar că un alt mesaj îmi stârnește atenția.

E un mejas de la Kenia

Kenia:Azi ți-ai uita poșeta aici, a luat-o Jungkook și o să ți-o aducă mâine.

Rămân fără aer pentru câteva secundele. În poșetă am testul de sarcină care arată clar că sunt însărcinată. Dar în următoarea secundă nu mai reușesc să fac nimic că se aude soneria de la întrare și știu clar cine e.

Complicat de înțeles // Jeon JungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum