Ies din baie și văd cum pe telefon mai apar două mesaje, unul de la companie și altul de la Lana.
Decid să-l deschid primul pe cel de la companieBigHit: Trebuie sa ajungi aici la ora 15:10 pentru un makeup unui mebru din trupă.
Mă uit la ceas, e ore 13:23, am timp să mă pregătesc
Eu:Voi fi acolo!
Închid telefonul și încep să mă pregătesc pentru a merge la companiei. Acum mă gândesc oare cum arată mebri trupei sau ce comportament au.
Merg la dresing pentru a-mi alege ceva de îmbrăcat:
Am ales ceva elegant și bun pentru o companie, părul mi-l las desfăcut. Mă uit la ceas și văd că e ora 14:50. Cred că am timp să ajung până la companie. Îmi i-au cheile și telefonul și plec.
Drumul ne așa de lung ajund chiar mai devreme. Intru în companie și dau de asistentă.
Kenia: Mă bucur să te văd! Trupa ta e BTS, nu?
Nu răspund în schimb dau afirmativ din cap.
Kenia: Uite a venit și Lana!
Lana: Bună ziua!
Lana era îmbrăcată sport dar arăta bine:
Kenia: Pe aici!
Ne face semn cu mâna să o urmăm. Mergem până la o ușă unde scrie mare BTS.
Kenia: Tu Lana îl ai pe Namjoon și tu Kara îl ai pe Jungkook.
Dăm amândouă din cap în semn că am înțeles și intrăm. Acolo ne întâmpină 7 băieți încă 5 fete tot makeup artis sunt și ele.
X: Tu?
Aud o voce cunoscută dar nu știu de unde, când mă întorc îl văd pe băiatul de la club cum arată cu degetul spre mine.
Y:Jungkook! Nu te-a învățat mama ta că nu e să arăți cu degetul? Bună, eu sunt Namjoon!
Kara: Jungkook?
Mă uit fix spere băiatul pe nume Jungkook
CITEȘTI
Complicat de înțeles // Jeon Jungkook
FanfictionEu nu zic nimic, citește și vei afla... CARTEA E NE EDITATĂ ASTA ÎNSEAMNĂ CĂ VOR EXISTA GREȘELI ‼️ Chiar nu știu ce să zic 🤭 Cartea conține: -limbaj neadegvat -scene 🔞 -mult smut (că de ce nu)