~HASTANEDE TANIŞMA~

19.7K 591 48
                                    

-"Ben böyle şeylere inanmıyorum ve olmasınıda iste-"daha sözümü bitirmeden yarıda kesti ve:

-"Bu akşam benim evime gelir misin?"diye sordu...

Sorduğu soru karşısında şok olmuştum.İlk başta anlayamamıştım ama sonra aklım başıma geldiğinde anlamıştım beni evine çağırdığını.Ne demişti bu? beni ne sanıyorduda böyle birşey teklif edebiliyordu!
-"SAPIK mısın sen be?İmdaat!"diye bağırdım.O ise şaşırmış bir halde bağırmamam için ağzımı kapatıp:
-"Ha-hayır sen beni yanlış anladın ben onu o amaçla demedim.Biz komşuyuz ya hani bende o yüzden yakın olursa kabul edersin diye evde akşam yemeği teklif ettim?"dedi.
-"Hı?Ha sen o yüzden mi dediydin B-bende şey san-" yine sözümü yarıda kesip:
-"Ne sandın söyle bakalım?"diyerek sırıttı.
-"H-hiç bişey sanmadım.Sürekli sözümü kesip duruyorsun ve buda benim sinirimi bozuyor anladın mı? Şimdi çık odadan ve beni yalnız bırak tamam mı?"diye sesim yüksek bir şekilde söyledim.
-"Bana akşam geleceğini söyle bende gideyim?"diyerek güldü.Ayy gülüşü çok tatlıydı ve gülünce gamzesi çıkıyordu buda çok hoşuma gitmişti.Ama hemen öyle kaptırmamam gerekiyor kendimi.Sonra kolay kız sanıp istediğini yaptırmak ister felan?Neyse akşam ki yemek teklifini kabul edeyim ama evi olmaz dışarıda yemeliyiz.Bana ne yaptığını unutmadım ve ikinci kezde kendimi eline veremem.Güvenmiyordum çünkü bu sapığa?
-"Tamam kabul ediyorum ama evin olmaz dışarıda bir yer olur kabul mü?Sakın yanlış anlama sadece yemek yemek için başka hayallere kapılma!"dedim.
-"Kabul,kabul tamam o zaman akşam ben seni evden alırım saat 8 de?"dedi bende kafamı onaylar anlamda salladım ve odadan çıkıp gitti.
O gittikten sonra başıma elimi koyup
-"Offf başım çok acıyor ya akşam bu halde nasıl yemek yiyeceğim ben ahh!"diye sızlandım.Odanın kapısı bir anda açılınca çok korktum.Kapının ardından o çocuk çıkmasın mı?Bana doğru gelmeye başladı.
-"S-sen gitmemiş miydin ya?Neden öyle pat diye izinsiz giriyorsun oda-" sözümü tamamlayacakken gelip bana elini uzatarak:

"Akşamı beklemek istemedim o yüzden geri geldim.Ben Yankı?" dedi.Ben bir anlık şok geçirdiğim için ne yaptığını anlamamıştım.Sonra tekrarladı:

"Kusura bakma aniden odana girdim ama sen akşam ki yemeği kabul edince çok heyecanlandım ve ne yapacağımı şaşırdım.Dalıvermişim işte ya?Özür dilerim hadi bana ismini söyle merak ediyorum ?"
Söylediklerini sonradan işitmeye başlayınca anlamıştım ismimi sorduğunu.Kafamı sarsıp kendime gelerek bende elimi uzattım:

-"Bende Mina,tanıştığıma memnun oldum,YANKI.Böyle ani hareketler yapmasan çok daha iyi olur.Malum sonucunu görüyorsun sende?" diyerek ellerimle odayı gösterdim.Yankı'da etrafa göz gezdirerek

-"Ha evet doğru söylüyorsun.Tamam tekrar özür dilerim,MİNA." İkimizde tebessüm etmiştik.
 
-"Seni eve götürecek birisi yokmuş gibi görünüyor.Benim bırakmamı ister misin?"

-"Yok gerek yok.Sen zahmet etme.Ben kendim giderim."

-"Saçmalama ne zahmeti.Zaten aynı apartmandayız.Hadi gel"

-"Peki" deyip yataktan kalkacaktım ki Yankı bir anda beni kucağına aldı.

-"Napıyorsun Yankı?"

-"Seni arabaya kadar ben taşıyacağım.Aman ha sakın heyecanlanıp tekrar bayılma Mina." diyerek güldü.

-"Ha ha ha çok komiksiniz Yankı bey.İndirebilirsin beni kendim gidebilirim.Ayaklarım var gördüğün gibi." diyerek ayaklarımı salladım.

-"Biliyorum ama ben götürmek istiyorum.Hadi bakalım gidiyoruz." deyip odadan kucağında hızla çıkarttı beni.

-"Hem biz daha seninle yeni tanıştık.Sevgili de değiliz sen ne hakla beni kuca-" derken sözümü kesip:

Mafya Aşık OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin